eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2012/2013



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Grodziczno: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 494532 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodziczno, Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie zimowym 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonie zimowym 2012/2013, związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grodziczno w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na odśnieżaniu dróg przy użyciu specjalistycznego sprzętu. Zamówienie obejmuje rejon Świniarc, Zwiniarz. Łączna długość dróg gminnych i wewnętrznych przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 wynosi 52,80 km. Ilość godzin zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2012/2013 będzie zależna od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. Szacunkowy czas odśnieżania w sezonie zimowym 2012/2013 wynosi 126 godzin. Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych każdorazowo na odrębne telefoniczne zlecenie Zamawiającego, na poszczególne odcinki dróg. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę objętą niniejszym zamówieniem pojazdami: 1) Dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005r. Dz. U. Nr 108, poz.908 z późniejszymi zmianami), 2) Spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz.262 z późniejszymi zmianami), 3) Prowadzonymi przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania, o których mowa w Prawie o ruchu drogowym, 4) Wysyłającymi podczas prac na drogach związanych z realizacją niniejszego zamówienia żółte sygnały błyskowe zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w każdej chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drogach. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: 1) Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, 2) Rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6.00 rano, a zakończenie nie później niż po 3 godzinie po zakończeniu opadu. 3) poszczególne części musza być odśnieżone minimum w czasie 4 godz. od ustania opadów śniegu dla dróg gminnych i 10 godz. dla dróg wewnętrznych. W zależności od potrzeb sprzęt przeznaczony do odśnieżania danej części może być przesunięty na inna część. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Kółek Rolniczych, ul. Lubawska 25, 13-220 Rybno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15166,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15649,20

  • Oferta z najniższą ceną: 15649,20 / Oferta z najwyższą ceną: 15649,20

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.4 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych [Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759, z późniejszymi zmianami], ponieważ w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie nr ZP.271.1.1.08 (przetarg nieograniczony) na część nr 2 przedmiotu zamówienia zostało unieważnione z przyczyn określonych 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych [Dz. U. z 2010 roku nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami] Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ w postępowaniu dotyczącym danej części nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie nr ZP.271.1.1.10 (przetarg nieograniczony) na część nr 1 przedmiotu zamówienia zostało unieważnione z przyczyn określonych 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych [Dz. U. z 2010 roku nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami] Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ w postępowaniu dotyczącym danej części nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.