eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2013/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Zabrze: Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 494336 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 451106 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 3733537, 2710011, faks 32 3733427, 2710818.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2013/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi dekoracji świątecznych na terenie Miasta Zabrze w sezonie 2013/2014. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. odbiór dekoracji świątecznych będących własnością Miasta z magazynu przy ulicy Pass 20F 05-870 Błonie (Błonie Business Park Magazyn MULTIDEKOR) potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym spisanym pomiędzy Wykonawca a MULTIDEKOR Sp. z o.o. S.K.A. ul. Noakowskiego 4, 05-820 Piastów (wykaz elementów znajdujących się w magazynie podany jest w Załączniku nr 3 do SIWZ) b. sprawdzenie wraz z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów dekoracji będących w posiadaniu Zamawiającego, przy czym szacuje się, że wymiana ta nie przekroczy 40% całkowitej ilości tych elementów. c. wynajem elementów dekoracji świątecznych, wskazanych w SIWZ, d. wykonanie 53 szt. przyłączy w słupach oświetlenia ulicznego, e. montaż, uruchomienie oraz bieżąca eksploatacja i monitorowanie elementów dekoracji świątecznych, f. usuwanie awarii elementów dekoracji świątecznych w terminie do 24 godz. od pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego ( faks, email ), g. dokonywanie raz w tygodniu przeglądu dekoracji świątecznej w godz. wieczornych. Z wykonanego przeglądu Wykonawca dostarczy raport Zamawiającemu na piśmie (faks, email) h. wykonanie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD) z zamontowanej i funkcjonującej dekoracji świątecznej na koniec sezonu (min. 2 zdjęcia z każdej lokalizacji, i. odłączenie i demontaż elementów dekoracji świątecznych, j. przechowywanie elementów dekoracji świątecznych. Zamawiający przewiduje wynajem elementów dekoracji świątecznych przedstawionych w zał. nr 2 do SIWZ Wzory elementów dekoracji świątecznych A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L w ilości: A - 8 szt., B - 5 szt., C - 6 szt., D - 5 szt., E - 1 szt., F - 3 szt., G - 12 szt., H - 5 szt., I - 5 szt., J - 1 szt., K - 1szt., L- 38 szt. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wynajmu 160 kompletów - NITKA ŚWIETLNA 12 m, 80 szt. LED o barwie ciepłej białej i kolorze przewodu ciemno-zielonym, Pozostałe elementy dekoracji świątecznych będące w posiadaniu Zamawiającego, opisano szczegółowo w zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy w załączonych do SIWZ dokumentach zostało wskazane pochodzenie (znak towarowy, marka, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i wizualnych nie gorszych od założonych w dokumentach (+/- 10%) . Jeżeli Wykonawca przewidzi w ofercie zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. Wówczas Wykonawca winien przedstawić w ofercie wizualizację zastosowanych elementów wraz z podaniem parametrów technicznych (wymiary, ilość punktów LED). Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów równoważnych będzie oznaczać wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem urządzeń i materiałów wg załączonych do SIWZ dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eneos sp. z o.o., Ul.Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296637,87

  • Oferta z najniższą ceną: 296637,87 / Oferta z najwyższą ceną: 339762,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.