eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa mebli laboratoryjnych i wyposażenia wraz z montażem do budynku naukowo - dydaktycznego przy Wołyńskiej 35 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Poznań: dostawa mebli laboratoryjnych i wyposażenia wraz z montażem do budynku naukowo - dydaktycznego przy Wołyńskiej 35 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 49427 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli laboratoryjnych i wyposażenia wraz z montażem do budynku naukowo - dydaktycznego przy Wołyńskiej 35 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 15 pomieszczeń - stoły laboratoryjne, dygestoria, stanowiska do mycia, szafki laboratoryjne, regały laminowane, biurka laboratoryjne, taborety laboratoryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.31.00 - Stoły laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) wykażą, że wykonali co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością kwocie co najmniej 200.000 PLN brutto każda, 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 200.000 PLN, 3) udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia, a czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia nie przekraczał 3 dni roboczych oraz na wymianę mebla lub urządzenia na nowy po trzech naprawach gwarancyjnych, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wniosą wadium w wysokości 8.000 zł, Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. wypełniony formularz cenowy; 3. opis techniczny oferowanych mebli - dot. każdego rodzaju mebla; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości co najmniej 200.000 PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy; 8. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacji co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością kwocie co najmniej 200.000 PLN brutto każda i załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie; 9. oświadczenie Wykonawcy, że udzieli gwarancji na dostarczone meble - minimum 36 miesięcy od daty zakończenia dostawy i odbioru przez Zamawiającego, a czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia nie przekraczał 3 dni roboczych oraz na wymianę mebla lub urządzenia na nowy po trzech naprawach gwarancyjnych, 10. aktualne świadectwa: - higieniczności E-1 (dotyczące płyty laminowanej i farb proszkowych), - atest PZH na powierzchnie ceramiczne blatów laboratoryjnych oraz blatów dygestoryjnych, 11. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 12. oświadczenie, że w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zaprezentują oferowane meble zgodnie z SIWZ oraz złożoną ofertą, 13. dowód wniesienia wadium (kserokopia) w wysokości 8.000,00 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. ocena techniczna - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 5.16 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza, pok. 304, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004-2006. Priorytet 1. Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. Działanie 1.3. Regionalna infrastruktura społeczna. Poddziałanie 1.3.1 Regionalna infrastruktura edukacyjna. Nr Z/2.30/I/1.3.1/348/04/U/20/07.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.