eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi ogrodnicze - zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenie nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Zamawiającego administrowanych przez RON 1, 2, 3, 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Łódź: Usługi ogrodnicze - zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenie nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Zamawiającego administrowanych przez RON 1, 2, 3, 4
Numer ogłoszenia: 49419 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ogrodnicze - zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów na terenie nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Zamawiającego administrowanych przez RON 1, 2, 3, 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenie nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa pozostających w zarządzie Zamawiającego administrowanych przez RON 1, 2, 3, 4, w zakresie: 1) przycięcia drzew, prześwietlania drzew, ścięcia drzew, karczowania drzew i krzewów obejmującego w szczególności, koszty użycia piły i podnośnika, ułożenia gałęzi w stosy, wywozu drewna i uporządkowania miejsc po zakończonych zabiegach. Wycięcie drzew może być wykonywane na podstawie decyzji administracyjnej wydawanej przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa w Departamencie Infrastruktury i Lokali Urzędu Miasta Łodzi, oddział Ochrony Terenów Zieleni. Decyzja wraz z mapą określającą usytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących na nieruchomości przekazywana przez Zamawiającego z wyłączeniem drzew i krzewów, dla których nie ma wymogu uzyskania zezwolenia. 2) nasadzeń rekompensacyjnych - zastąpienia usuniętych drzew nowymi nasadzeniami w ilości wynikających z rozstrzygnięcia/sentencji wydawanych decyzji administracyjnych w konkretnej sprawie. Nasadzenia rekompensacyjne - stanowią drzewa o dobrze wykształtowanych systemach korzeniowych i koronach o minimalnych parametrach wymiarowych: - dla gatunków liściastych - obwód mierzony na wysokości 1,3m powyżej 12cm, - dla gatunków iglastych - minimalna wysokość 1,5m. Nasadzenia Wykonawca będzie wykonywać zgodnie z praktyką ogrodniczą. 2. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: 1) zabezpieczenia i oznakowania terenu podczas prowadzenia prac, 2) prowadzenia prac pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych i przeszkolonych, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej; 3) wykonywania prac w obrębie bryły korzeniowej w sposób najmniej szkodzący drzewom; 4) wykonywania przedmiotu zamówienia przy użyciu atestowanych narzędzi dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały, narzędzia i sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. 5) zagospodarowania odpadów organicznych - podstawa prawna Ustawa z dnia 14.12.2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.); 6) protokólarnego przekazania wykonaych usług przedstawicielowi Zamawiającego - właściwemu miejscowo pracownikowi RON-u; 7) odpowiedzialności za jakość wykonanych prac oraz ich zgodność z dokumentacją; 8) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac związanych z przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: 1) przestrzeganie przepisów w zakresie BHP podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 2 ) przestrzeganie praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, który dotyczy: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania posiadanej wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie w zał. nr 3 do SIWZ, wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, - usług ogrodniczych podobnych do objętych przedmiotem zamówienia o wartości porównywalnej jak wartość składanej oferty oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Za usługę podobną do objętej niniejszym postępowaniem Zamawiający uznaje wykonanie usługi ogrodniczej, która obejmowała zabiegi pielęgnacyjne drzew lub wycinki drzew. 1) Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie odbiorcy usługi wykonanej przez wykonawcę, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej - wymagane jest oświadczenie Wykonawcy potwierdzające należyte wykonanie usługi. 2) W przypadku, gdy wykaz złożony przez Wykonawcę lub dokumenty, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty usługi, były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania w zał. nr 4 do SIWZ wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (nadzoru i pracowników): - co najmniej dwóch osób, do pracy piłą motorową posiadających kwalifikacje do obsługi pił motorowych potwierdzone ukończeniem kursu obsługi pilarek, - co najmniej dwóch osób posiadających doświadczenie w zabiegach przy karczowaniu drzew w tym dokonujących wycinki drzew z użyciem lin do opuszczania ściętych konarów Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający wymaga od Wykonawcy, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę - na sumę ubezpieczenia minimum na kwotę stanowiącą 100% ceny oferty (brutto). W celu potwierdzenia spełnienia wskazanego warunku Wykonawca przedstawia polisę wraz z dowodem jej opłacenia lub inny dokument w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzający objęcie ochroną ubezpieczeniową. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AZK Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.