eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Oława: WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA.
Numer ogłoszenia: 49374 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE BIEŻĄCYCH PRAC KONSERWACYJNO-REMONTOWYCH W NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY MIEJSKIEJ OŁAWA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych w nieruchomościach będących własnością Gminy Miejskiej Oława. podzielonych na 4 części ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.26.19.00-3, 45.26.26.00-7, 98.39.50.00-8, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 50.71.10.00-2, 45.33.00.00-9, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 45.26.26.00-7, 45.26.26.30-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje ( lub będzie dysponował) : - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV ( lub wyższe) - dla części 1 zamówienia - co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych - dla części 2 zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł ( dotyczy tylko 1,2,3 części zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres i warunki zmiany istotnych postanowień umowy: strony mogą zmienić istotne postanowienia umowy: 1) Zmiana Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej. Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają pełne lub częściowe wykonanie Umowy. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą. Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy; 2) Zmiana wynagrodzenie Wykonawcy na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15,po.14 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty w branży elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - konserwacja instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych - remonty instalacji elektrycznych - usuwanie awarii - pełnienie dyżurów całodobowych. Zakres prac obejmuje m.in.: a) wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych i użytkowych należących do Gminy Miasto Oława, b) usuwania awarii( w godzinach urzędowania Zamawiającego tj.7.30-15.30 od poniedziałku do piątku ) i dokonywania napraw instalacji elektrycznej wraz z wymianą osprzętu elektrycznego w częściach wspólnego użytkowania budynku oraz w lokalach należących do Gminy Miasto Oława, c) usuwaniu awarii w ramach pogotowia elektrycznego (zaistniałych poza godzinami urzędowania Zamawiającego oraz w soboty , niedziele i święta). d) obsłudze technicznej podlegać będą wewnętrzne linie zasilające budynek od górnych zacisków głównych zabezpieczeń wraz z odgałęzieniem przedlicznikowym oraz obwody światła i gniazd wtykowych w pomieszczeniach wspólnego użytku e) wymiana żarówek- w częściach wspólnych (kl. schodowa, piwnice, strych, przed wejściem). f) naprawa instalacji elektrycznej wraz z włącznikami i oprawami w częściach wspólnych WLZ. g) wymiana lub naprawa tablic licznikowych w lokalach mieszkalnych. h) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznej bez włączników; gniazd, oprawy oświetleniowe. i) wymiana lub naprawa zasilania tablic licznikowych. j) wymiana luba naprawa zabezpieczeń przedlicznikowych. k) sprawdzenie napięcia zerowego w lokalach i naprawa instalacji l) usuwanie awarii elektrycznych. m) naprawa lub remont instalacji elektrycznej w lokalach do zasiedlenia. Elementy wynagrodzenia: cena 1 roboczogodziny , cena ryczałtowa za pogotowie ( pełnienie dyżurów całodobowych). Przez pojęcie pogotowie ( pełnienie dyżurów całodobowych) należy rozumieć gotowość Wykonawcy do niezwłocznego i skutecznego usunięcia zgłoszonej awarii zaistniałej poza godzinami urzędowania Zamawiającego ( 7.30- 15.30) oraz w soboty , niedziele i święta. Sposób zgłaszania i dokumentowania awarii ustalony zostanie pomiędzy Stronami w formie protokołu . Wykonawca winien w terminie nie dłuższym niż 1 godzina podjąć działanie zmierzające do usunięcia awarii co należy rozumieć , że Wykonawca w ciągu 1 godziny od momentu powiadomienia przystąpi do usuwania awarii. Przekroczenie tego terminu skutkować będzie naliczeniem kary umownej. Wynagrodzenie za pogotowie( pełnienie dyżurów całodobowych) obejmuje wszelkie koszty związane z usunięciem zgłoszonej awarii w tym koszty transportu , robocizny, materiałów itp. Przewidywana wartość zamówienia w okresie 12 miesięcy -40 000zł brutto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena ryczałtowa brutto za pogotowie - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty w branży instalacyjno - sanitarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - konserwacja , usuwanie awarii ( w godzinach urzędowania zamawiającego tj. w godz.7.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku) i dokonywania napraw instalacji wodno- kanalizacyjnej, gazowej, c.o., c.w. w częściach wspólnego użytkowania budynku oraz w lokalach należących do Gminy Miasto Oława - usuwanie awarii w ramach pogotowia sanitarnego ( zaistniałych poza godzinami urzędowania zamawiającego oraz z soboty, niedziele i święta). Zakres prac obejmuje m.in.: - naprawa instalacji wodnej od zaworu licznikowego do zaworu odcinającego w lokalu mieszkalnym, - naprawa instalacji kanalizacyjnej od pierwszej studzienki do odpływu z urządzeń w lokalach, - naprawa i remont instalacji gazowej od szafki gazowej, aż do urządzeń w lokalu mieszkalnym, bez urządzeń typu kuchenka, junkers, - wymiana lub naprawa urządzeń i instalacji w lokalach do zasiedlenia - konserwację i przeglądy węzła cieplnego ( gazowy) w budynku ul.3 Maja 30 i węzłów cieplnych przy ulicy Sienkiewicza 8 i Brzeska 25. Elementy wynagrodzenia: cena 1 roboczogodziny , cena ryczałtowa za pogotowie ( pełnienie dyżurów całodobowych). Przez pojęcie pogotowie ( pełnienie dyżurów całodobowych) należy rozumieć gotowość Wykonawcy do niezwłocznego i skutecznego usunięcia zgłoszonej awarii zaistniałej poza godzinami urzędowania Zamawiającego ( 7.30- 15.30) oraz w soboty , niedziele i święta. Sposób zgłaszania i dokumentowania awarii ustalony zostanie pomiędzy Stronami w formie protokołu . Wykonawca winien w terminie nie dłuższym niż 1 godzina podjąć działanie zmierzające do usunięcia awarii co należy rozumieć , że Wykonawca w ciągu 1 godziny od momentu powiadomienia przystąpi do usuwania awarii . Przekroczenie tego terminu skutkować będzie naliczeniem kary umownej. Wynagrodzenie za pogotowie( pełnienie dyżurów całodobowych) obejmuje wszelkie koszty związane z usunięciem zgłoszonej awarii w tym koszty transportu , robocizny, materiałów itp. Przewidywana wartość zamówienia w okresie 12 miesięcy - 80 000 zł brutto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena ryczałtowa brutto za pogotowie - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty w branży ogólno-budowlanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonywanie robót remontowo budowlanych w budynkach i lokalach gminnych - remonty mieszkań do zasiedlenia Zakres robót obejmuje m.in.: - naprawa stolarki drzwiowej i okiennej - naprawa wymiana zamków i samozamykaczy. - remonty klatek schodowych - montaż pieców kuchennych - wykonywanie pojedynczych podłączeń - wymiana kratek wentylacyjnych - naprawy czap kominowych - wymiana i uzupełnianie nasad kominowych - uzupełnianie i spoinowanie zewnętrzne kominów - uszczelnianie przewodów i przemurowanie kominów - w uzasadnionych sytuacjach informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania opinii kominiarskiej - prace stolarskie - drobne naprawy i remonty w pomieszczeniach wspólnego użytku - uzupełnianie ubytków tynków - naprawy elewacji z malowaniem - naprawy konstrukcji balkonów - zamurowywanie otworów w stropach - uzupełnianie tynków po pracach instalacyjnych - białkowanie piwnic, pralni, suszarni - wymiana drzwi i stolarki okiennej - wymiana i naprawy podłóg w lokalach - remonty lokali - miejscowe naprawy dachów - częściowe naprawy i czyszczenie rynien - naprawa włazów dachowych, ław kominowych, zabezpieczeń przeciwśniegowych, drabin strychowych, naświetli i krat piwnicznych Elementy wynagrodzenia: cena 1 roboczogodziny . Przewidywana wartość zamówienia w okresie 12 miesięcy - 375 000 zł brutto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.44.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.26.19.00-3, 45.26.26.00-7, 98.39.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa i budowa pieców kaflowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - przebudowa pieca pokojowego 0,75m3 - budowa pieca pokojowego 0,75m3 - przebudowa pieca pokojowego 0,86m3 - budowa pieca pokojowego 0,86m3 - przebudowa kuchni węglowej kaflowej - budowa kuchni węglowej kaflowej Przewidywana wartość zamówienia w okresie 12 miesięcy - 42 000 zł brutto ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.00-7, 45.26.26.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.