eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › UTRZYMANIE ZIELENI PRZY DROGACH GMINNYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Stare Babice: UTRZYMANIE ZIELENI PRZY DROGACH GMINNYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE
Numer ogłoszenia: 49374 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.babice-stare.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE ZIELENI PRZY DROGACH GMINNYCH NA TERENIE GMINY STARE BABICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UWAGA: Prosi się Wykonawców o dokładne zapoznanie się z treścią siwz, a w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową i warunkami udziału w postępowaniu, gdyż udział Wykonawcy nie spełniającego postanowień siwz oraz złożenie przez niego oferty i w późniejszym etapie nie uzupełnienie przez niego nie złożonych bądź złożonych wadliwych oświadczeń i dokumentów skutkować będzie zatrzymaniem przez Zamawiającą wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni przy drogach gminnych na terenie Gminy Stare Babice tj. 1. Koszenie poboczy i rowów przydrożnych: - ręczne lub mechaniczne skoszenie i zagrabienie skoszonej trawy, - załadunek skoszonej trawy oraz jej wywóz i utylizacja, - uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 2. Prześwietlanie drzew: - prześwietlenie koron drzew z zasmarowaniem ran smołą sadowniczą, - wycięcie suchych i połamanych gałęzi, - zebranie odpadów w stosy, - wywóz odpadów oraz ich utylizacja, - uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 3. Wycinka drzew: - odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach, - odkopanie korzeni, - obcięcie i usunięcie korzeni, - przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny, - pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu, - ułożenie gałęzi i konarów w stosy, - wywóz gałęzi, konarów, pni i korzeni oraz ich utylizacja, - zasypanie dołu dostarczoną przez Wykonawcę ziemią, - ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, - uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach.. 4. Wycinka krzewów: - odcięcie ręczne lub piłą mechaniczną krzaków, - odkopanie korzeni, - obcięcie i usunięcie korzeni, - ułożenie gałęzi w stosy, - wywóz gałęzi, pni i korzeni oraz ich utylizacja, - zasypanie dołu dostarczoną ziemią, - ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, - uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach.. 5. Wykonanie rowków przy obrzeżach chodników: - wykonanie rowków przy obrzeżach chodników o głębokości ok. 5 cm i szerokości 10 cm. - wywóz trawy i ziemi. - uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach.. 6. Usuwanie chwastów i trawy z chodników: - ręczne lub chemiczne usuwanie trawy, - wywóz usuniętej trawy, - uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach.. Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca. Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia: użytkowników dróg, właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej, mieszkańców bądź innych osób, które ucierpiały lub naruszono ich dobra w trakcie wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia; jakie wpłyną do Gminy Stare Babice będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. Wykonawca przy wycenie prac będących przedmiotem zamówienia powinien uwzględnić fakt, że większość robót związanych z konserwacją zieleni odbywała się będzie na terenie zabudowanym pośród zabudowy mieszkaniowej, przy liniach elektroenergetycznych lub telefonicznych, przy drogach o wzmożonym ruchu pojazdów i z tego tytułu nie będą stosowane współczynniki zwiększające ceny jednostkowe z powodu większego stopnia trudności. W przypadku, gdy zaistnieje konieczność wyłączenia prądu w linii energetycznej z powodu braku bezpiecznego dostępu do konserwowanego drzewa to Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić chwilowe wyłączenia prądu w linii energetycznej we właściwym zakładzie energetycznym we własnym zakresie oraz ponieść koszty tego wyłączenia. W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac związanych z konserwacją zieleni Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. Zakres pracy oraz miejsce wykonywanej usługi wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającej. Wykonawca podejmie prace związane z konserwacją zieleni w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia. Wykonawca każdorazowo określi przybliżony termin zakończenia zakresu prac wskazanych przez pracownika Zamawiającej. W dokumentach odbiorowych wykonawca wskaże miejsce wykonywania prac, w przypadku koszenia poboczy, wycinki krzewów, usuwania chwastów i trawy z chodników - obmiar w m2 , w przypadku prześwietlania bądź wycinki ilość oraz średnicę drzew celem akceptacji zakresu robót przez Zamawiającego, w przypadku rowków przy obrzeżach chodników obmiar w metrach bieżących. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Termin rozpoczęcia robót ustala się wstępnie na marzec 2009r. Termin zakończenia robót ustala się na 15.12.2009r. Przewiduje się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w przetargu wynosi 3500 zł i musi być wpłacone zgodnie z zapisami SIWZ

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani Wykonawcy: a)prawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze w danym przedmiocie zamówienia; b)dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszych wskazówek dla oferentów: c)posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy jednego zadania (o wartości co najmniej 50 000 zł brutto i podobnym zakresie prac zrealizowanego w ciągu trzech ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie). Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów d)wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu (co najmniej: dwie pilarki łańcuchowe, dwie kosiarki do trawy, samochód umożliwiający wywóz powstałych zanieczyszczeń wymienionych w pk.3, oraz podnośnik samochodowy koszowy o wysokości roboczej do 24m). e)organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zał. 1Oferta. zał. 2Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (za spełnienie tego warunku uważa się jedno zadanie o wartości co najmniej 50 000 zł brutto i podobnym zakresie prac zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zał. 3 Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu (co najmniej: dwie pilarki łańcuchowe, dwie kosiarki do trawy, samochód umożliwiający wywóz powstałych zanieczyszczeń wymienionych w pk.3, oraz podnośnik samochodowy koszowy o wysokości roboczej do 24m). Wymagane dokumenty. Zał. 4Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 5Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o płaceniu należnego podatku. Zał. 6Zaświadczenie ZUS o płaceniu składek. Zał. 7Listy referencyjne od Inwestorów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice pok. nr 2 tel. 022-722-95-35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice pok. nr 18 tel. 022-722-95-35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.