Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Koszalin: Przetarg nieograniczony nr 1/Ż/14
Numer ogłoszenia: 49366 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Koszalinie , ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3430011, faks 094 3430019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy Koszalin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 1/Ż/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 1. Mleko w proszku pełne - opakowanie do 25 kg-3 000 kg 2. Ser topiony czysty - opakowanie (kostka) 100 gram-2 500 kg 3. Ser żółty twardy - opakowanie (blok) -800 kg 4. Ser twarogowy półtłusty - opakowanie (kostka) 200 gram-6 000 kg 5. Śmietana 18 % - opakowanie do 5 l.-2 500 l. Częśc 2 1. Margaryna do smarowania pieczywa - o zawartości tłuszczu nie mniej niż 55 %, waga jednostkowa (kostka) 200 gram lub 250 gram-12 000 kg 2. Olej roślinny - opakowanie do 5 litrów-5 000 l..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.54.21.00-0, 15.51.20.00-0, 15.43.10.00-8, 15.41.11.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Odstępuje się od wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie żądanych w pkt. 6 siwz oświadczeń lub dokumentów na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie żądanych w pkt. 6 siwz oświadczeń lub dokumentów na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie żądanych w pkt. 6 siwz oświadczeń lub dokumentów na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie żądanych w pkt. 6 siwz oświadczeń lub dokumentów na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie żądanych w pkt. 6 siwz oświadczeń lub dokumentów na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmian wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (pot. inflacja) lub stawki podatku VAT, cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Koszalinie, ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin
Robert Mordak tel. (094) 31-82-273., e-mail: robert.mordak@sw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Koszalinie, ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin w sekretariacie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przetarg nieograniczony nr 1/Ż/14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko w proszku pełne - opakowanie do 25 kg-3 000 kg 2. Ser topiony czysty - opakowanie (kostka) 100 gram-2 500 kg 3. Ser żółty twardy - opakowanie (blok) -800 kg 4. Ser twarogowy półtłusty - opakowanie (kostka) 200 gram-6 000 kg 5. Śmietana 18 % - opakowanie do 5 l.-2 500 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.17.00-0, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.54.21.00-0, 15.51.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przetarg nieograniczony nr 1/Ż/14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Margaryna do smarowania pieczywa - o zawartości tłuszczu nie mniej niż 55 %, waga jednostkowa (kostka) 200 gram lub 250 gram-12 000 kg 2. Olej roślinny - opakowanie do 5 litrów-5 000 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.10.00-8, 15.41.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 162 odc. Łabędzie - Zarańsko
- 14/TP1/SZP-3/2024 Dostawa i uruchomienie systemu depozytorów kluczy w Domach Studenta Politechniki Koszalińskiej
- Usługi pogotowia technicznego, konserwacji instalacji c.o. i ccw konserwacji kotłowni gazowych i węzłów wymiennikowych oraz awaryjnych robót remontowych br. sanitarnej
- Rękawice jednorazowego użytku
- "Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Muszynie. (od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.)
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 im. K. Makuszyńskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku" - z podziałem na 6 części.
- "Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału na II półrocze 2024 r."
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
więcej: Olej roślinny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.