eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › wykonanie projektu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49358

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Raszyn: wykonanie projektu: - przedszkola (4-oddziałowego) w Dawidach przy ul. Warszawskiej (dz. ewid. nr 93/2 i 91 ) w Gminie Raszyn - część nr 1, - przedszkola (3-oddziałowego) w Sękocinie przy ul. Sękocińskiej 20 (dz. ewid. nr 27/1) w Gminie Raszyn - część nr 2, z dopuszczeniem ofert częściowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Raszyn, do kontaktów: Elżbieta Musialska, Maria Jasik - Sikorska, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778, e-mail: zam.publ@raszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.raszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.bip.raszyn.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu: - przedszkola (4-oddziałowego) w Dawidach przy ul. Warszawskiej (dz. ewid. nr 93/2 i 91 ) w Gminie Raszyn - część nr 1, - przedszkola (3-oddziałowego) w Sękocinie przy ul. Sękocińskiej 20 (dz. ewid. nr 27/1) w Gminie Raszyn - część nr 2, z dopuszczeniem ofert częściowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Część nr 1: ul. Warszawska w Dawidach - Gmina Raszyn, Część nr 2: ul. Sękocińska 20 w Sękocinie - Gmina Raszyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dla potrzeb Gminy projektów Przedszkoli, w następującym zakresie: - wykonanie projektów budowlanych, dla potrzeb uzyskania pozwoleń na budowę, projektów wykonawczych we wszystkich branżach, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów oraz wszelkich koniecznych uzgodnień i opracowań. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - pozyskanie w imieniu Zamawiającego od właściwych jednostek warunków podłączeniowych w zakresie poboru wody, energii elektrycznej, gazu, obsługi telekomunikacyjnej oraz zrzutu ścieków sanitarnych i deszczowych, - pozyskanie map do celów projektowych oraz stosownych uzgodnień i opinii ZUD. Gwarancja z tytułu wad przedmiotu umowy winna wynosić min. 3 lata od daty odbioru końcowego. Wymagany termin realizacji zamówienia, dla każdej z części: 8 m-cy od daty zawarcia umowy, w tym termin przekazania projektu budowlanego - 6 m-cy od daty zawarcia umowy. Dla potrzeb oceny oferty Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Koncepcji programowo - przestrzennych Przedszkoli, w oparciu o wytyczne, odpowiednio dla każdej części. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającego na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej, która uzyskała pozwolenie na budowę, o wartości min. 70 000 zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie ). 3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. po 1 ( jednym ) Projektancie, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń /zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego/ w następujących specjalnościach: -architektonicznej, -konstrukcyjno - budowlanej, -instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanym na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 000 zł, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt.1, 2 i 4b). W przypadku warunku określonego: - w pkt.3.1 - winien być spełniony: przez min. 1 (jednego) Wykonawcę, w przypadku warunku określonego w pkt. 3.2 i 4a)- winien być spełniony przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie. Przy złożeniu oferty na więcej niż jedną część wymaganie określone w pkt. 4a) należy podwoić. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, złożone wraz z ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2/ Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/. 2.2/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, 2.5/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2.6/ Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania. 2.7/ dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu usług winny zawierać informację na temat ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania 2.8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.9/ Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 20 000 zł ). 2.10/ Polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. \Warunków udziału w postępowaniu\.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 40 2. koncepcja 60 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem lub w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.11.2006, godzina 12:30, Sala konferencyjna - pokój nr 102.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Wykonanie projektu Przedszkola w Dawidach. 1) Krótki opis: Wykonanie projektu Przedszkola (4-oddziałowego) w Dawidach przy ul. Warszawskiej( dz. ewid. nr 93/2 i 91 ) w Gminie Raszyn. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: - wykonanie projektu budowlanego ( plan zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, instalacji sanitarnych i elektrycznych ), dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę, - wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach ( projekt architektoniczny, konstrukcyjny, niezbędnych instalacji, architektury i wyposażenia wnętrz, zagospodarowa-nia i urządzenia terenu, uzbrojenia terenu, placu i zaplecza budowy ), wraz z wykonaniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwe-storskich i przedmiarów oraz wszelkich koniecznych uzgodnień i opracowań. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - pozyskanie w imieniu Zamawiającego od właściwych jednostek warunków podłącze-niowych w zakresie poboru wody, energii elektrycznej, gazu, obsługi telekomunikacyj-nej oraz zrzutu ścieków sanitarnych i deszczowych, - pozyskanie map do celów projektowych oraz stosownych uzgodnień i opinii ZUD. Gwarancja z tytułu wad przedmiotu umowy winna wynosić min. 3 lata od daty odbioru końcowego. Dla potrzeb oceny oferty Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Koncepcji programowo - przestrzennej Przedszkola, w oparciu o wytyczne zawarte w załączniku nr C do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 40 2. koncepcja 60 6) Informacje dodatkowe: - CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wykonanie projektu Przedszkola w Sękocinie. 1) Krótki opis: Wykonanie projektu Przedszkola w Sękocinie przy ul. Sękocińskiej 20 (dz. ewid. nr 27/1) w Gminie Raszyn. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: - wykonanie projektu budowlanego ( plan zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, instalacji sanitarnych i elektrycznych ) oraz dokumentacji określającej zakres i sposób wykonania robót rozbiórkowych, w celu uzyskania odpowiednio pozwolenia na budowę i rozbiórkę istniejącego Przedszkola. - wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach ( projekt architektoniczny, konstrukcyjny, niezbędnych instalacji, architektury i wyposażenia wnętrz, zagospodarowania i urządzenia terenu, uzbrojenia terenu, placu i zaplecza budowy ), -wraz z wykonaniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów oraz wszelkich koniecznych uzgodnień i opracowań. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - pozyskanie w imieniu Zamawiającego od właściwych jednostek warunków podłączeniowych w zakresie poboru wody, energii elektrycznej, gazu, obsługi telekomunikacyjnej oraz zrzutu ścieków sanitarnych i deszczowych, - pozyskanie map do celów projektowych oraz stosownych uzgodnień i opinii ZUD. Gwarancja z tytułu wad przedmiotu Umowy winna wynosić min. 3 lata od daty odbioru końcowego. Dla potrzeb oceny oferty Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Koncepcji programowo - przestrzennej Przedszkola, w oparciu o wytyczne zawarte w zał. nr C1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 40 2. koncepcja 60 6) Informacje dodatkowe: -.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.