eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Pakość: Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95
Numer ogłoszenia: 4934 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o., ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3518520, fax 052 3518520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugpakosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa do samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych w Pakości. W przewidzianym umową okresie 1 roku Zamawiający planuje zakup paliwa silnikowego: - oleju napędowego w ilości 28 000 litrów, - benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości 1000 litrów. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego (kierowcy pojazdów) w ilościach uzależnionych od potrzeb. Rozliczanie zakupionego paliwa następować będzie na podstawie faktur VAT, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od daty wystawienia. W chwili obecnej Zamawiający posiada: - Mercedes CIN 2E04 - Lublin BCI 7195 - Renoult BCR 9822 - Kompaktor - Ciągnik BDH 5916 - Ciągnik BYN 916K - Ciągnik BDH 5912 - Koparko-ładowarka HKL - Ostrówek BDH 5983 - ROM 400 WF 914AC Ze względów organizacyjnych Zamawiającego punkt odbioru przedmiotu zamówienia nie może znajdować się poza terenem gminy Pakość.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.10.00.00 - Rafinowane produkty z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą się wykazać dokumentami określonymi w części VI SIWZ. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/niespełnia*.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ( część VI SIWZ ) Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) oświadczenie zawarte w treści formularza oferty stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) upoważnienie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców), 5) pisemne oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pugpakosc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka z o.o. , ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, pokój nr 103 poniedziałek - piątek w godz. 7.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 10:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Spółka z o.o. , ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, pokój nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.