eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2006r



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49347

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Luzino: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2006r Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Strzebielino z/s w Luzinie, do kontaktów: Jacek Szulc, Eugenia Topp, ul. Ofiar Stuthoffu 43, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782077 w. 116, fax 058 6782077 w. 100, e-mail: j.szulc@gdansk.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2006r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej tj. z zakresu użytkowania, zagospodarowania lasu w Nadleśnictwie Strzebielino w roku 2006. Kod główny Wspólnego Słownika Zamówień kreślący przedmiot zamówienia: CPV 77200000-2 Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 18 części, stanowiących pakiety. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z podziałem na 18 części zawierają załączniki od nr 3/1 do nr 3/18 do SIWZ. W ramach pakietów od nr 3/1 do nr 3/16 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na maksymalnie 4 części zamówienia, ponadto wykonawcy mogą złożyć dodatkowo oferty na pakiety nr 3/17 i 3/18:. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Strzebielino woj. pomorskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 4 010 780,83 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) Część zamówienia nr 3/1 3 700zł 2) Część zamówienia nr 3/2 3 000zł 3) Część zamówienia nr 3/3 5 000 zł 4) Część zamówienia nr 3/4 3 500 zł 5) Część zamówienia nr 3/5 8 000 zł 6) Część zamówienia nr 3/6 4 800 zł 7) Część zamówienia nr 3/7 2 000 zł 8) Część zamówienia nr 3/8 6 500 zł 9) Część zamówienia nr 3/9 4 500 zł 10) Część zamówienia nr 3/10 3 000 zł 11) Część zamówienia nr 3/11 4 500 zł 12) Część zamówienia nr 3/12 4 700 zł 13) Część zamówienia nr 3/13 6 000 zł 14) Część zamówienia nr 3/14 6 300 zł 15) Część zamówienia nr 3/15 4 800 zł 16) Część zamówienia nr 3/16 3 100 zł 17) Część zamówienia nr 3/17 2 000 zł 18) Część zamówienia nr 3/18 1 200 zł Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Wymaga się, aby dokument wniesienia wadium wskazywał część lub części zamówienia, których dotyczy wniesione wadium. Wadium uznaje się za wniesione w terminie wyłącznie jeśli wpłynie na konto Zamawiającego do dnia 7 listopada 2005. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/w Gdańsku 34 203000451110000000139270 Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formach innych niż pieniężna należy wnieść w oryginale w kasie Zamawiającego do dnia 7 listopada 2005 w godz. od 800 do 1400. Kopię wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca w okolicznościach przewidzianych w ustawie wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium po terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1 Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy w szczególności: 1) Prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym usługi leśnictwa 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: wykonanie w okresie 3 ostatnich lat tj. w latach 2002-2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu gospodarki leśnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000zł w jednym roku ( nie dotyczy zadania częściowego nr 3/17), 3) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w częściach zamówienia od nr3/1do nr 3/18 tj.: a) w zakresie pozyskania drewna dysponują co najmniej 2 osobami na każdą z części zamówienia, z kwalifikacjami drwala-motorniczego uprawnionego do pracy pilarką spalinową, b) w zakresie stosowania środków chemicznych dysponują co najmniej 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, c) w przypadku ubiegania się o więcej niż dwa zadania częściowe, zamawiający wymaga udokumentowania zatrudnienia minimum 1 osoby z wykształceniem conajmniej średnim leśnym. 4) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w częściach zamówienia od 8/1 do 8/16 tj. dysponują: a) pilarkami spalinowymi w ilości nie mniejszej niż 2 szt. na każdą z części zamówienia, na którą składana jest oferta, b) sprzętem do zrywki drewna stosowego (o długości do 3 mb) w ilości nie mniejszej niż 1 zestaw składający się z jednostki napędowej zagregowanej z urządzeniem pozwalającym na wykonanie zrywki metodą nasiębierną (bez styku surowca z podłożem) c) przegubowym ciągnikiem specjalistycznym do zrywki drewna dłużycowego metodą półpodwieszoną lub nasiębierną w ilości min 1 szt, d) sprzętem do przygotowania gleby pod odnowienia i zalesienia w ilości co najmniej 1 pług aktywny (frezowy) z pogłębiaczem, e) sprzętem do wykonania zabiegu chemicznego zwalczania szkodliwych organizmów w ilości nie mniejszej niż 1 opryskiwacz plecakowy lub ciągnikowy, f) sprzętem do mineralizacji pasów p-poż pozwalającym na oczyszczenie gleby do warstwy mineralnej na bruździe o szerokości dwóch metrów i spulchnienie gleby na głębokość nie mniejszą niż 5 cm minimum szt. 1, g) sprzętem do rozdrabniania mechanicznego pozostałości pozrębowych , gałęzi, krzewów itp. minimum szt. 1. 5) Zawrą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 25% wartości zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przetargu umowy. Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia w części zamówienia Nr 8/17 zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 8.1.1 ppkt. 1 oraz zobowiązani są spełnić warunek dodatkowy tj.: dysponować sprzętem do prac szkółkarskich w ilości: co najmniej , 2 szt. ciągnik rolniczy , posiadające możliwość współpracy z maszynami szkółkarskimi ( zalecany C-360 z biegiem pełzającym oraz C-330), rozrzutnik obornika 1 szt, ładowacz (cyklop) 1 szt, rozdrabniacz do zielonek tzw. orkan 1 szt., 1 przyczepa rolnicza oraz 1 przyczepa objętościowa do zielonek, Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia w części zamówienia nr 8/ 18 Harwester zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt 8.1.1 ppkt. 1, 2, 3 ppkt a) oraz dysponować minimum 1 harwesterem przystosowanym do wykonywania cięć w użytkach przedrębnych i sprzętem do zrywki nasiębiernej w ilości minimum 1 szt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 9.1 Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.1 ppkt 2-5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 9.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 ppkt 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.3 oraz w pkt 9.1 ppkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy przedstawienia dokumentu potwierdzającego zawarcie polisy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wysokość minimum 25% wartości zawieranej umowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych usług w latach 2002-2004 sporządzony wg Załącznika nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie ( nie dotyczy zadania częściowego nr 3/17), wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, wykaz narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, sporządzony wg Załącznika nr 7do SIWZ,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.11.2005, cena - 70 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Nadleśnictwa lub na rachunek bankowy BGŻ o/w Gdańsku 34 203000451110000000139270,. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie ogranicza się. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 09:05, Siedziba Nadleśnictwa Strzebielino - świetlica.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1) Część zamówienia Nr 3/1 - L-ctwo Góra Pomorska - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, , pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 193 003 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 2) Część zamówienia Nr 3/2 - L-ctwo Luzino - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 159 460 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 3) Część zamówienia Nr 3/3 - L-ctwo Strzebielino - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 268 585 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 4) Część zamówienia Nr 3/4 - L-ctwo Smażyno - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 180 794 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 5) Część zamówienia Nr 3/5 - L-ctwo Barłomino - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 421 699 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 6) Część zamówienia Nr 3/6 - L-ctwo Tępcz - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 249 215 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 7) Część zamówienia Nr 3/7 - L-ctwo Leobór - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, melioracje wodne, turystyka, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 107 879 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 8) Część zamówienia Nr 3/8 - L-ctwo Chmieleniec - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 341 348 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 9) Część zamówienia Nr 3/9 - L-ctwo Świetlino - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 233 273 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 10) Część zamówienia Nr 3/10 - L-ctwo Wysokie - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 153 659 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 11) Część zamówienia Nr 3/11 - L-ctwo Paraszynek - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 233 262 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 12) Część zamówienia Nr 3/12 - L-ctwo Wielistowo - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 245 913 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 13) Część zamówienia Nr 3/13 - L-ctwo Godętowo - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 314 134 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 14) Część zamówienia Nr 3/14 - L-ctwo Karczemki - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 332 775 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 15) Część zamówienia Nr 3/15 - L-ctwo Osiek - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 252 619 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 16) Część zamówienia Nr 3/16 - L-ctwo Kętrzyno - zakres zamówienia: pozyskanie drewna, zrywka drewna, hodowla i ochrona lasu, ochrona p.poż, pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 164 634 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 17) Część zamówienia nr 3/17 L-ctwo Szkółkarskie - szkółka Kochanowo- zakres zamówienia: usługi z zakresu szkółkarstwa leśnego i pozostałe prace związane z gospodarką leśną. 3) Zakres lub wartość: 96 071 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 18) Część zamówienia nr 3/18 Harwester - pozyskanie drewna, zrywka drewna, prace z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 62 454 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.