eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1807N (Węgorzewo - Kal)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Węgorzewo: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1807N (Węgorzewo - Kal)
Numer ogłoszenia: 49327 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4270960, 4270962, fax 087 4270961.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1807N (Węgorzewo - Kal).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1807N (Węgorzewo - Kal). Przedmiot i zakres robót budowlanych: Do przetargu przyjęto łącznie 1965 m2 powierzchni do zabudowy, w tym: - 165 m2 stanowią wjazdy na posesję ( 2 wjazdy publiczne i 2 indywidualne) - 1800m2 stanowi chodnik (o szer. 2.0 m) łączna długość chodnika z wjazdami wynosi 927 mb. Początek chodnika: zakończenie nowego chodnika, koniec - zgodnie z dokumentacja techniczną, dostępną u Zamawiającego. Zakres robót obejmuje: 1. oznakowanie robót zgodnie ze standardami oznakowania dróg 2. zlikwidowanie pasa zieleni, 3. załadunek i wywóz urobku ręcznie lub mechanicznie na składowisko, 4. przygotowanie podłoża pod chodnik i obrzeża betonowe oraz krawężniki (przy zjazdach) 5. ustawienie krawężników, 6. wykonanie podsypki, 7. ułożenie obrzeży, 8. ułożenie nawierzchni z kostki betonowej: a) konstrukcja nawierzchni chodnika: - 6 cm kostka betonowa wibroprasowana z betonu B-35 - 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 10 cm podbudowa z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego - 8 cm warstwa odsączająca z piasku b) konstrukcja nawierzchni zjazdów w ciągu chodnika: - 8 cm kostka betonowa wibroprasowana z betonu B-35 - 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 10 cm podbudowa z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia kamiennego - 8 cm warstwa odsączająca z piasku - 10 cm warstwa odsączająca z piasku 9. pielęgnacja nawierzchni w okresie gwarancji. 10. W celu odprowadzenia wód opadowych z jezdni i chodnika należy wykonać pomiędzy jezdnią a chodnikiem rów odwadniający.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wymagania techniczne i jakościowe: Wymagania określone zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez zamawiającego. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie:spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne, o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę). Zawartość oferty: Do formularza oferty-załącznik nr 3-muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: 1) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych -załącznik nr 4. 2) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualny wypis, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga 1: W przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, z wykazaniem wysokości kapitału zakładowego; Uwaga 2: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Uwaga 3: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne), każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi udokumentować spełnianie warunków udziału w postępowaniu przetargowym. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia, potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu. Uwaga 4: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkich wspólników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej bądź powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Uwaga 5: Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. Uwaga 6: Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać zaświadczenia z zakładów ubezpieczeń społecznych oraz urzędów skarbowych wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia 5) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia 7) Wykaz wykonywanych w ciągu trzech ostatnich lat zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców -zał. nr. 5, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje bądź protokoły odbioru). Uwaga 7: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozpoczął, zakończył i przekazał zamawiającym) minimum 1 zamówienie odpowiadające robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości min. 200 tys. zł. 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -zał. 6. 9) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 2. Wszystkie kserokopie i odpisy wymaganych dokumentów wymienionych powyżej, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Wszystkie strony oferty muszą być numerowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pokoj nr. 24..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 08:50, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17B, 11-600 Węgorzewo..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.