eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Modernizacja - remont dróg wewnętrznych na terenie Gminy Siepraw:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Siepraw: Modernizacja - remont dróg wewnętrznych na terenie Gminy Siepraw:
Numer ogłoszenia: 49324 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, fax 012 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - remont dróg wewnętrznych na terenie Gminy Siepraw:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja - remont dróg wewnętrznych w Gminie Siepraw, polegająca na wzmocnieniu podbudowy i położeniu nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy zakres zamówienia składa się z trzech części; Część 1. Modernizację - remot drogi wewnętrznej w Sieprawiu p. Brzeg - dł. nawierzchni asfaltowej 190 mb, szer. 2,75m - 3,00m, gr. warstwy ścieralnej 5 cm, Część 2. Modernizację - remot drogi wewnętrznej w Zakliczynie p. Czarny Las - dł. nawierzchni asfaltowej 135 mb, szer. 2,5m, gr. warstwy ścieralnej 5 cm, Część 3. Modernizację - remot drogi wewnętrznej w Zakliczynie p. Pakuz-Wieś - dł. nawierzchni asfaltowej 126 mb, szer. 2,75m - 3,00m, gr. warstwy ścieralnej 5 cm, Szczegółowy zakres prac dotyczący modernizacji w/w drogi zawiera: - uproszczona dokumentacja techniczna dla poszczególnych części zamówienia, zawierająca: przedmiar robót, przekrój konstrukcyjny, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. - szczegółowa specyfikacja techniczna określająca technologię wykonywania robót drogowych, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia jego odbioru końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi dysponować: a) pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b) osobą (osobami) wyznaczoną na kierownika budowy (robót) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót objętych niniejszym zamówieniem i przynależną (przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, c) maszynami, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w SWIZ. 2) Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia - ( o wartości pojedynczego zamówienia nie mniej niż 25.000,00 zł brutto), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z udokumentowaniem, iż roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 niniejszej specyfikacji. 8.1.2. Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonywanych prac w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) . 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca oraz wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Dokumenty wymienione w punkcie 9.1.SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione-upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia Wykonawcy muszą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw 1 pokój nr 28 Tel. (012) 372 18 07, 372 18 19; faks: (012) 372 18 06.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania tj. dnia 3 kwietnia o godzinie 10.30 w Urzędzie Gminy Siepraw - sala obrad nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja - remont drogi wewnętrznej w Sieprawiu p. Brzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja - remont drogi wewnętrznej w Gminie Siepraw, polegający na wzmocnieniu podbudowy i położeniu nawierzchni asfaltowej. Droga wewnętrzna w Sieprawiu p. Brzeg - dł. nawierzchni asfaltowej 190 mb, szer. 2,75m - 3,00m, gr. warstwy ścieralnej 5 cm,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja - remont drogi wewnętrznej w Zakliczynie p. Czarny Las.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja - remont drogi wewnętrznej w Gminie Siepraw, polegający na wzmocnieniu podbudowy i położeniu nawierzchni asfaltowej. Droga wewnętrzna w Zakliczynie p. Czarny Las - dł. nawierzchni asfaltowej 135 mb, szer. 2,5m, gr. warstwy ścieralnej 5 cm,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja - remont drogi wewnętrznej w Zakliczynie p. Pakuz-Wieś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja - remont drogi wewnętrznej w Gminie Siepraw, polegający na wzmocnieniu podbudowy i położeniu nawierzchni asfaltowej. Droga wewnętrzna w Zakliczynie p. Pakuz-Wieś - dł. nawierzchni asfaltowej 126 mb, szer. 2,75m - 3,00m, gr. warstwy ścieralnej 5 cm,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.