eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk materiałów promocyjnych do projektu Festiwal Gorzkie Żale 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Warszawa: Druk materiałów promocyjnych do projektu Festiwal Gorzkie Żale 2013
Numer ogłoszenia: 49322 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Myśli Jana Pawła II , ul. Foksal 11, 00-372 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 826 42 21, faks 22 826 42 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumjp2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów promocyjnych do projektu Festiwal Gorzkie Żale 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest druk materiałów promocyjnych do projektu Festiwal Gorzkie Żale 2013 zgodny z następującymi wymaganiami: 1. Dane techniczne plakatu I: a) Format: A3 b) Druk: 4+0 c) Papier: kreda półmatowa, 170 g/m2 d) Nakład: 1000 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 2. Dane techniczne plakatu II a) Format: 140 cm (podstawa) x 200 cm (wysokość) b) Druk: 4+0 c) Papier: blueback d) Nakład: 21 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 3. Dane techniczne ulotki: a) Format: A4 składane na 3 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 150 g/m2 d) Nakład: 6000 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 4. Dane techniczne katalogu: a) Format: B5 (176x250 mm) b) Ilość stron: nie więcej niż 52 + okładka c) Okładka: kreda 200 g/m2 + lakier jednostronnie, druk: 4+4 d) Wkład: kreda półmatowa 135 g/m2, druk: 4+4 e) Oprawa: szyta f) Nakład: 1000 g) Czas realizacji zamówienia: do 7 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 5. Dane techniczne zaproszeń a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 150 g/m2 d) Nakład: 350 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 6. Dane techniczne bilet I: a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+0 c) Papier: kreda półmatowa 120 g/m2 d) Nakład: 650 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 7. Dane techniczne bilet II a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 120 g/m2 d) Nakład: 350 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 8. Dane techniczne bilet III a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 120 g/m2 d) Nakład: 120 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 9. Dane techniczne bilet IV a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 120 g/m2 d) Nakład: 300 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 10. Dane techniczne bilet V a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 120 g/m2 d) Nakład: 300 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 11. Dane techniczne bilet VI a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 120 g/m2 d) Nakład: 450 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy. 12. Dane techniczne bilet VII a) Format: 1/3 A4 b) Druk: 4+4 c) Papier: kreda półmatowa 120 g/m2 d) Nakład: 300 e) Czas realizacji zamówienia: do 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Zamawiającego plików (*.pdf lub *.ps) do Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumjp2.pl/node/5977/Druk_materialow_promocyjnych_do_projektu_Festiwal
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Myśli Jana Pawła II ul. Foksal 11 00-372 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Myśli Jana Pawła II ul. Foksal 11 (I piętro) 00-372 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.