eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Usługi porządkowe i utrzymanie infrastruktury w obiektach Nadleśnictwa Białowieża w 2013 roku .



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Białowieża: Usługi porządkowe i utrzymanie infrastruktury w obiektach Nadleśnictwa Białowieża w 2013 roku .
Numer ogłoszenia: 493226 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża , Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812405, 6812410, faks 085 6812405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe i utrzymanie infrastruktury w obiektach Nadleśnictwa Białowieża w 2013 roku ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: usługi porządkowe i utrzymanie infrastruktury w obiektach Nadleśnictwa Białowieża w 2009 r. CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania, wg następującego podziału na części: I część - Usługi porządkowe w budynkach Nadleśnictwa w Białowieży oraz części ogólnodostępnej budynku przy ul. Parkowej 2 CPV: 90911200-8 II część - Usługi porządkowe w budynkach Ośrodka Edukacji Leśnej Jagiellońskie CPV:90911200-8 III część - Utrzymanie posesji Nadleśnictwa Białowieża oraz 1 stacji hydroforni; CPV:90914000-7 IV część - Utrzymanie posesji Ośrodka Edukacji Leśnej Jagiellońskie, rozdzielni sieci wodociągowej i biologicznej oczyszczalni ścieków, dróg dojazdowych do obiektu OEL oraz terenu przyległego do OEL. CPV: CPV:90914000-7 Przez usługi porządkowe w budynkach rozumie się odkurzanie, zamiatanie, zmywanie podłóg i schodów, ścieranie kurzu z mebli i parapetów, górnych powierzchni regałów, konserwację mebli, mycie wykładzin i tapicerek mebli, utrzymywanie w należytej czystości wszystkich drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien, czyszczenie lamp, usuwanie pajęczyn, odkurzanie i zmywanie kaloryferów, mycie luster, drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami, opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek i wynoszenie śmieci do kontenerów znajdujących się na posesji, utrzymywanie w nienagannej czystości urządzeń sanitarnych wraz i ich dezynfekcją, mycie ścian wyłożonych glazurą, porządkowania kuchni i zaplecza kuchennego oraz łazienek w budynkach. W celu wykonywania czynności w kuchniach i zapleczy Wykonawca musi wykazać się posiadaniem świadectw sanitarnych oraz aktualnej książeczki zdrowia. Powyższe czynności powinny być wykonane przy użyciu profesjonalnych środków, przeznaczonych do czyszczenia danego rodzaju powierzchni, nie niszczących jej, zapewniających spodziewany efekt, nie zostawiających smug. Środki dezynfekujące i zapachowe nie mogą charakteryzować się drażniącym zapachem oraz posiadać atest PZH. 3.4. Przez utrzymanie posesji rozumie się wszelkie prace związane z utrzymaniem estetyki otoczenia, w tym czystości, przejezdności i dostępności dróg wewnętrznych, alejek, parkingów w zależności od pory roku, w tym zamiatanie, odśnieżanie, utrzymanie schodów wejściowych w stanie zapewniającym bezpieczne ich użytkowanie, tj. usuwanie zanieczyszczeń i oblodzenia, posypywanie piaskiem wszystkich uczęszczanych - oblodzonych powierzchni, usuwanie nawisów śnieżnych i sopli lodu z dachów budynków, grabienie liści i ich wywóz, przycinanie żywopłotów, terminowe koszenie trawników, drobne prace montażowo-konserwatorskie, w tym: czyszczenie rynien, wymiana żarówek, smarowanie zawiasów, konserwacja i montaż zamków drzwiowych, drobne naprawy instalacji sanitarnej, naprawa ogrodzenia, wiat, stołów i ław oraz ławek (z materiału powierzonego przez Zamawiającego), 3.4.1. Przez utrzymanie stacji hydroforni/ rozdzielni sieci wodociągowej i biologicznej oczyszczalni ścieków rozumie się obsługę - m.in. czyszczenie filtrów, kontrola prawidłowej pracy hydroforów, sprężarek, płukanie odżelaziaczy, płukanie sieci wodociągowej, prace porządkowe wewnątrz pomieszczeń i w otoczeniu w/ w obiektów (np. koszenie trawy), palenie w piecach w okresie zimowym, przygotowanie drewna - rąbanie, układanie w budynku gospodarczym (drewno powierzone przez Zamawiającego). Do obsługi w/w obiektów podających wodę wymaga się posiadanie specjalnych uprawnień, posiadania aktualnych badań lekarskich potwierdzonych zaświadczeniem lekarskim i wpisem w książeczce zdrowia w odniesieniu do obsługi obiektów podających wodę. 3.4.2. Przez utrzymanie dróg dojazdowych rozumie się wszystkie czynności zmierzające do zachowania ich w stanie przejezdności i właściwego funkcjonowania, w tym: konserwacja nawierzchni dróg, poboczy, przepustów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy oświadczą, że osoby i podmioty, które będą wykonywać poszczególne części zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu poszczególnych części zamówienia, posiadają: sprzęt niezbędny do wykonania zadań, sprawny technicznie: - odkurzacz z trybem pracy na sucho i na mokro, - urządzenie do prania dywanów wykładzin i tapicerki. Dla usługi utrzymania posesji; - kosiarka spalinowa z napędem z funkcją zbierania i mielenia trawy, - wykaszarka spalinowa, - drobny sprzęt transportowy typu: taczka - wiertarko-wkrętarka - piła - nożyce do żywopłotu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/bialowieza
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Białowieża, 17-230 Białowieża, ul. Wojciechówka 4,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Białowieża, 17-230 Białowieża, ul. Wojciechówka 4, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - Usługi porządkowe w budynkach Nadleśnictwa w Białowieży: A. Budynki biurowe Nadleśnictwa przy ul. Wojciechówka 4:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orientacyjne zestawienie powierzchni do sprzątania: 1. Wykładziny dywanowe 202,6 m2 2. Dywany 20,4 m2 3. Parkiet 152,9 m2 4. Glazura 57,4 m2 5. Terakota 19,2 m2 6. Lustra 1,7 m2 7. Drzwi wew. Laminowane 20 szt. 8. Drzwi wew. Inne 11 szt. 9. Drzwi zewn. Drewniane 8 szt. Pow. 26,6 m2 10. Okna pow. Szyb 42,2 m2 11. Okna pow. Ram 29,6 m2 12. Panele podłogowe 19,5 m2 13. Wykładzina PCV 22,8 m2 14. Schody zewnętrzne 91,7 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - Usługi porządkowe w budynkach Ośrodka Edukacji Leśnej Jagiellońskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orientacyjne zestawienie powierzchni do sprzątania: 1. Wykładziny dywanowe 9,7 m2 2. Parkiet 161,1 m2 3. Glazura 143,6 m2 4. Terakota 83,3 m2 5. Lustra 3,3 m2 6. Gres 20,5 m2 7. Schody zewnętrzne terakota 109,1 m2 8. Okna pow. Szyb 24,7 m2 9. Okna pow. Ram 17,1 m2 10. Drzwi zewn. Drewniane 6 szt. Pow.16,5 m2 11. Drzwi wewn. Drewniane 12 szt. 12. Drzwi wewn. Płyta malowana 6 szt. 13. Drzwi przesuwne laminowane dwustronne 15,1 m2 14. Drzwi przesuwne laminowane- szafy 30,3 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie posesji Nadleśnictwa Białowieża oraz 1 stacji hydroforni;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a utrzymanie porządku i czystości na posesji Nadleśnictwa Białowieża, przy ul. Wojciechówka 4, utrzymane stacji hydroforni w Czerlonce wraz z konserwacją infrastruktury na terenie wszystkich obiektów; b obsługa budynków biurowych w dni robocze: w godz. 6.30 - 7.30 - otwieranie biura, w tym: wyłączanie systemu alarmowego, wyłączanie oświetlenia, otwieranie bramy wjazdowej; od godz. 15.10 - zamykanie biura, w tym: włączanie systemu alarmowego, sprawdzenie czy wszystkie budynki są zamknięte, włączanie oświetlenia, zamykanie bram, dozór posesji do godz. 18.00; c obsługa budynków biurowych w dniach wolnych od pracy i świątecznych - włączanie i wyłączanie oświetlenia na posesji, sprawdzenie czy wszystkie budynki są zamknięte; d stała kontrola, czy nie nastąpiło włamanie do budynków; e w czasie dyżurów p. poż. - zamykanie biura wg harmonogramu dyżurów; f sprzątanie posesji: grabienie liści i ich wywóz, przycinanie żywopłotów - dl.208 mb, koszenie trawników o pow. 0.8440 ha - nie rzadziej niż raz na 14 dni w okresie wegetacyjnym; g odśnieżanie dróg wewnętrznych na posesji, chodników, parkingu, utrzymanie schodów w stanie zapewniającym bezpieczne ich użytkowanie , usuwanie oblodzenia - budynki biurowe - pow. parkingu - 450 m2, długość dróg i chodników - 400 mb.- po nocnych opadach do godz.8:00,w trakcie opadów dzienny systematycznie na bieżąco. h posypywanie piaskiem w okresie zimy przy minusowej temperaturze alejek pieszych i jezdnych na terenie posesji, usuwanie nawisów śnieżnych i sopli lodu z dachów budynków administracyjnych poprzez bieżące ich zbijanie; i utrzymanie 1 obiektu hydroforni w Czerlonce w zakresie: obsługa - konserwacja, w tym m.in. czyszczenie filtrów, kontrola prawidłowej pracy hydroforów, sprężarek, płukanie odżelaziaczy, płukanie sieci wodociągowej, prace porządkowe wewnątrz pomieszczeń i w otoczeniu w w obiektów np. koszenie trawy, palenie w piecach w okresie zimowym, przygotowanie drewna - rąbanie, układanie w budynku gospodarczym drewno powierzone przez Nadleśnictwo pow. 0.1310 ha. j wykonywanie drobnych prac montażowo - konserwatorskich, m.in.: wymiana żarówek zakup Nadleśnictwa; czyszczenie rynien z zanieczyszczeń; smarowanie zawiasów; konserwacja i montaż zamków drzwiowych; wymiana uszczelek - konserwacja instalacji sanitarnej; naprawa ogrodzenia z materiałów Nadleśnictwa k zapewnienie urządzeń, sprzętu i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie posesji Ośrodka Edukacji Leśnej Jagiellońskie, rozdzielni sieci wodociągowej i biologicznej oczyszczalni ścieków, dróg dojazdowych do obiektu OEL oraz terenu przyległego do OEL. CPV:90914000-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a utrzymanie porządku i czystości na posesji OEL Jagiellońskie, utrzymanie rozdzielni sieci wodociągowej z ujęciem wody i biologiczną oczyszczalnią ścieków wraz z konserwacją infrastruktury na terenie obiektu, utrzymanie dróg dojazdowych do obiektu o łącznej długości 2400 m oraz terenu przyległego do OEL. b sprzątanie pod wiatami każdorazowo po użytkowaniu oraz opróżnianie koszy na śmieci do miejsca zbiorczego - 120 m2 c utrzymywanie w należytym porządku i czystości budynków gospodarczych d stała kontrola, czy nie nastąpiło włamanie do budynków; e sprzątanie posesji: grabienie liści i ich wywóz, przycinanie żywopłotów o dł. 40 mb, zamiatanie alejek, opryskiwanie alejek środkiem chemicznym w celu usunięcia nadmiernego wzrostu traw, koszenie trawników 1 ha - nie rzadziej niż raz na 14 dni w okresie wegetacyjnym; f odśnieżanie dróg wewnętrznych na posesji i chodników o dł.330 mb, parkingu o pow. 300 m2, utrzymanie schodów w stanie zapewniającym bezpieczne ich użytkowanie , tj. usuwanie oblodzenia na bieżąco - budynek biurowy, hotelowy i edukacyjny; g posypywanie piaskiem w okresie zimy przy minusowej temperaturze alejek pieszych i jezdnych na terenie posesji, usuwanie nawisów śnieżnych i sopli lodu z dachów budynków administracyjnych poprzez bieżące ich zbijanie; h utrzymanie hydroforni, kotłowni, studni głębinowej, biologicznej oczyszczalni ścieków w zakresie: obsługa - konserwacja, czyszczenie pieców, i utrzymywanie i konserwacja terenu przyległego tj. terenu byłej żwirowni, terenu od strony zachodniej, wschodniej, północnej i południowej w zakresie: prace porządkowe, koszenie trawy, wycinanie zbędnych podszytów i podrostów j utrzymywanie wiat w należytym porządku i czystości, w tym ustawianie stołów i ławek k wykonywanie drobnych prac montażowo-konserwatorskich, m.in.: wymiana żarówek; czyszczenie rynien z zanieczyszczeń; smarowanie zawiasów; konserwacja, wymiana i montaż zamków drzwiowych; wymiana uszczelek - konserwacja instalacji sanitarnej; naprawa ogrodzenia z materiałów Nadleśnictwa; l przygotowanie z dostarczonego drewna ognisk do palenia ustawienie ogniska, rąbanie drewna, układanie w budynku gosp., przygotowanie patyków na kiełbaski - wg potrzeb m utrzymanie dróg dojazdowych do OEL Jagiellońskie - wszystkie czynności zmierzające do zachowania ich w stanie przejezdności i właściwego funkcjonowania, w tym: konserwacja nawierzchni dróg, poboczy, przepustów - zasypywanie i wyrównywanie dziur żwirem, koszenie poboczy od strony Podolan i Grudek, odśnieżanie, a w przypadku oblodzenia nawierzchni - posypywanie piaskiemżwirem; zapewnienie kruszywa do konserwacji dróg, utrzymywanie pryzm z kruszywem; n koszenie terenu w bezpośrednim sąsiedztwie ogrodzenia OEL, tj. polany od strony zachodniej ogrodzenia, amfiteatru żwirowni i dojścia; utrzymanie w czystości terenu amfiteatru o łącznej powierzchni 2,5 ha, - 4 razy w roku; o przygotowywanie ognisk i sprzątanie terenu w dni wolne ustawowo od pracy wg potrzeb, p udostępnianie gościom pokoi gościnnych oraz kuchni OEL wg potrzeb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.