eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawyDK/DZ/3412/79/13.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Białystok: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: DK/DZ/3412/79/13.
Numer ogłoszenia: 493172 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207049 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: DK/DZ/3412/79/13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Przez użycie w opisie przedmiotu zamówienia symboli lub nazw własnych należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie terminologii (nazw i skrótów) angielskiej przy opisie oferowanego sprzętu (np. RAM, DVD, HDD, cache itp.). Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie poprzez dołączenie stosownych opisów, specyfikacji technicznych itp. 3. Sprzęt winien mieć zapewnione poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: a) czas przybycia serwisu na miejsce awarii następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii, w godzinach 7:30-15:30; b) termin naprawy - w ciągu 14 dni od zgłoszenia awarii; c) powiadomienie o ewentualnej awarii nastąpi telefonicznie i zostanie potwierdzone faksem na wskazane przez Wykonawcę numery lub na adres e-mailowy, o którym mowa w § 12 ust. 7 wzoru umowy; d) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca dostarczy na żądanie użytkownika na czas naprawy sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony, dyski zostają u Zamawiającego; e) wykonawca dokona nieodpłatnie naprawy gwarancyjnej lub wymieni wadliwy sprzęt na nowy o parametrach nie gorszych niż sprzęt uszkodzony. Dyski w razie uszkodzenia zostają u Zamawiającego; f) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (nieużywany), najwyższej jakości, spełniający wymogi bezpieczeństwa, warunki normowe oraz zgodności z dyrektywami LVD i EMC i posiadający oznaczenie CE. Odpowiednie dokumenty: kserokopie certyfikatów poświadczone za zgodność z oryginałem lub deklaracje zgodności, wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zużytego sprzętu w ilości nie większej niż sprzedawany nowy sprzęt zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 126075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144586,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.