eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Przebudowa układu komunikacyjnego w miejscowości Justynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Andrespol: Przebudowa układu komunikacyjnego w miejscowości Justynów
Numer ogłoszenia: 49308 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol , ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 42 2132440, faks 42 2132434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.pl; www.andrespol.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa układu komunikacyjnego w miejscowości Justynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Głównej, ulicy Hulanka, ulicy Ciesielskiego i ulicy Tulipanowej w Justynowie. 3.2. Zakres robót obejmuje między innymi: 3.2.1. Przebudowa ul. Głównej w km 0+000,00 - 0+762,10 na długości 762,10 mb oraz w km 0+762,10 - 1+219,66 na długości 457,56 mb Projektowana przebudowa drogi gminnej zakłada wykonanie jezdni szerokości 5,0 m z AC 8S gr. 4 cm, ze spadkami poprzecznymi daszkowymi 2% poprzez wykonanie nakładki na istniejącej konstrukcji oraz miejscowe poszerzenia. Po stronie przeciwnej do chodnika należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 4 cm. W celu dowiązania istniejących zjazdów do nowo powstałej nakładki wykonać regulację wysokościową istniejących zjazdów. Nawierzchnię zjazdów należy wykonać szerokości zgodnie ze stanem istniejącym, natomiast rodzaj warstwy ścieralnej w zależności od stanu istniejącego (kruszywo łamane 0/31,5, betonowa kostka brukowa gr. 8 cm, nawierzchnia AC 8S). Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów. 2. Rozbiórki elementów dróg - cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych, rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. 3. Zabezpieczenie podziemnych linii energetycznych i telekomunikacyjnych,. 4. Regulacja studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, zaworów wodociągowych. 5. Ręczne wykonanie wykopów. 6. Korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 7. Oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie nawierzchni konstrukcyjnych asfaltem. 8. Ułożenie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie: a) poszerzenia drogi - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, b) nawierzchnia dowiązania zjazdu, pobocze - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 9. Ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0,63 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenia drogi). 10. Ułożenie warstwy tłuczniowej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 23 cm. 11. Położenia nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z betonu asfaltowego: a) położenie warstwy ścieralnej (na całej szerokości jezdni) - AC 8S, grubość po zagęszczeniu 4 cm, b) położenie warstwy wiążącej (na poszerzeniach drogi) - AC 11W, grubość po zagęszczeniu 4 cm. 12. Frezowanie nawierzchni asfaltowych. 13. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. a) ułożenie kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem, b) ułożenie kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem. 14. Wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową i krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach betonowych z oporem. 15. Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 16. Humusowanie i obsianie skarp. 3.2.2. Przebudowa ul. Hulanka w km 0+000,00 - 0+990,00 na długości 990,00 mb oraz w km 0+990,00 - 1+495,01 na długości 505,01 mb Projektowana przebudowa drogi gminnej zakłada wykonanie jezdni szerokości 5,0 m z AC 8S gr. 4 cm, ze spadkami poprzecznymi daszkowymi 2% poprzez wykonanie nakładki na istniejącej konstrukcji oraz miejscowe poszerzenia. Obustronnie należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 4 cm. W celu dowiązania istniejących zjazdów do nowo powstałej nakładki wykonać regulację wysokościową istniejących zjazdów. Nawierzchnię zjazdów należy wykonać szerokości zgodnie ze stanem istniejącym, natomiast rodzaj warstwy ścieralnej w zależności od stanu istniejącego (kruszywo łamane 0/31,5, betonowa kostka brukowa gr. 8 cm, nawierzchnia AC 8S). Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów. 2. Rozbiórki elementów dróg - cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych, rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych. 3. Zabezpieczenie podziemnych linii gazowych. 4. Regulacja studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, zaworów wodociągowych. 5. Ręczne wykonanie wykopów. 6. Korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 7. Oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie nawierzchni konstrukcyjnych asfaltem. 8. Ułożenie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie: a) poszerzenia drogi - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, b) nawierzchnia dowiązania zjazdu, pobocze - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 9. Ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0,63 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenia drogi). 10. Ułożenie warstwy tłuczniowej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 23 cm. 11. Położenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z betonu asfaltowego: a) położenie warstwy ścieralnej (na całej szerokości jezdni) - AC 8S, grubość po zagęszczeniu 4 cm, b) położenie warstwy wiążącej (na poszerzeniach drogi) - AC 11W, grubość po zagęszczeniu 4 cm. 12. Frezowanie nawierzchni asfaltowych. 13. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem. 14. Wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową i krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach betonowych z oporem. 15. Wykonanie oznakowania pionowego. 16. Humusowanie i obsianie skarp. 3.2.3. Przebudowa ul. Ciesielskiego na długości 940,73 mb. Projektowana przebudowa drogi gminnej zakłada wykonanie jezdni szerokości 5,0 m z AC 8S gr. 4 cm, ze spadkami poprzecznymi daszkowymi 2% poprzez wykonanie nakładki na istniejącej konstrukcji oraz miejscowe poszerzenia. Obustronnie należy wykonać pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 4 cm. W celu dowiązania istniejących zjazdów do nowo powstałej nakładki wykonać regulację wysokościową istniejących zjazdów. Nawierzchnię zjazdów należy wykonać szerokości zgodnie ze stanem istniejącym, natomiast rodzaj warstwy ścieralnej w zależności od stanu istniejącego (kruszywo łamane 0/31,5, betonowa kostka brukowa gr. 8 cm, nawierzchnia AC 8S). Zakres robót obejmuje miedzy innymi: 1. Roboty pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów. 2. Rozbiórki elementów dróg - cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych, rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, rozebranie nawierzchni z kostki na podsypce cementowo - piaskowej. 3. Zabezpieczenie podziemnych linii telekomunikacyjnych i gazowych. 4. Regulacja studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, zaworów wodociągowych. 5. Ręczne wykonanie wykopów. 6. Korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 7. Oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie nawierzchni konstrukcyjnych asfaltem. 8. Ułożenie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie: a) poszerzenia drogi - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, b) nawierzchnia dowiązania zjazdu, pobocze - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 9. Ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0,63 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenia drogi). 10. Ułożenie warstwy tłuczniowej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 23 cm. 11. Położenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z betonu asfaltowego: a) położenie warstwy ścieralnej (na całej szerokości jezdni) - AC 8S, grubość po zagęszczeniu 4 cm, b) położenie warstwy wiążącej (na poszerzeniach drogi) - AC 11W, grubość po zagęszczeniu 4 cm. 12. Frezowanie nawierzchni asfaltowych. 13. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. a) ułożenie kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem, b) ułożenie kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem. 14. Wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową i krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach betonowych z oporem. 15. Wykonanie oznakowania pionowego. 3.2.4. Przebudowa ul. Tulipanowej na długości 611,69 mb. Przebudowa drogi gminnej zakłada wykonanie jezdni szerokości 5,0m z AC 8S gr. 4cm ze spadkami poprzecznymi daszkowymi 2% poprzez wykonanie nakładki na istniejącej konstrukcji oraz miejscowe poszerzenia. Zakłada się wykonanie chodnika szerokości 1,5m z betonowej kostki brukowej gr. 8cm oddzielonego od jezdni krawężnikiem betonowym 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o wyniesieniu 12cm (na przejściach dla pieszych obniżenie do 2cm, na długości zjazdów do 4cm). Zewnętrzne obramowanie chodnika wykonać należy za pomocą obrzeża betonowego 8x30cm na ławie betonowej z wyniesieniem 4cm (na długości zjazdów obniżenie do 0cm). Przejazdy przez chodnik należy wykonać kostką odrębnego koloru ze skosami 1:1 na szerokości całego chodnika. Po stronie przeciwnej do chodnika wykonać pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 4cm. W celu dowiązania istniejących zjazdów do nowo projektowanej nakładki oraz chodnika należy wykonać regulację wysokościową istniejących zjazdów. Nawierzchnię zjazdów należy wykonać szerokości zgodnie ze stanem istniejącym, natomiast rodzaj warstwy ścieralnej w zależności od stanu istniejącego (kruszywo łamane 0/31,5, betonowa kostka brukowa gr. 8 cm, nawierzchnia AC 8S). Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Roboty pomiarowe, usunięcie drzew i krzewów. 2. Rozbiórki elementów dróg - cięcie nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych, rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. 3. Zabezpieczenie podziemnych linii telekomunikacyjnych i gazowych. 4. Regulacja studzienek wodociągowych i kanalizacyjnych dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, zaworów wodociągowych. 5. Ręczne wykonanie wykopów. 6. Korytowanie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 7. Oczyszczenie nawierzchni drogowych i skropienie nawierzchni konstrukcyjnych asfaltem. 8. Ułożenie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie: a) poszerzenia drogi, nawierzchnia chodnika, nawierzchnia dowiązania zjazdu za chodnikiem - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, b) nawierzchnia dowiązania zjazdu za chodnikiem - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, c) nawierzchnia dowiązania zjazdu przy jezdni, pobocze - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 9. Ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0,63 stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (poszerzenia drogi), 10. Ułożenie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (nawierzchnia chodnika), 11. Ułożenie warstwy tłuczniowej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 23 cm. 12. Położenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych z betonu asfaltowego: a) położenie warstwy ścieralnej (na całej szerokości jezdni) - AC 8S, grubość po zagęszczeniu 4 cm, b) położenie warstwy wiążącej (na poszerzeniach drogi) - AC 11W, grubość po zagęszczeniu 4 cm. 13. Frezowanie nawierzchni asfaltowych. 14. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. a) ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem, b) ułożenie kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem. 15. Wbudowanie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową i krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej na ławach betonowych z oporem. 16. Wykonanie oznakowania pionowego. 17. Humusowanie i obsianie skarp. 3.3. Zamawiający informuje, że podana w projektach grubość warstwy ścieralnej (4cm) jest wielkością minimalną wymaganą na całym profilu poprzecznym drogi. Nierówności istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz konieczność uzyskania odpowiednich spadków poprzecznych drogi mogą wymagać zużycia przez Wykonawcę większej ilości masy ścieralnej. Zaleca się uwzględnienie przez Wykonawcę konieczności wykonania w/w robót. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres ilościowy i rzeczowy robót zawierają załączniki: a) Projekty budowlano - wykonawcze przebudowy dróg - załącznik nr 12, b) Specyfikacje techniczne przebudowy dróg - załącznik nr 14, 3.5. Materiały pochodzące z rozbiórki nadające się do dalszego użycia, należą do Zamawiającego. Wykonawca każdorazowo przed zagospodarowaniem odpadów ustali z Inspektorem nadzoru inwestorskiego rodzaj i ilość użytecznych materiałów z rozbiórki, które Wykonawca na własny koszt odwiezie do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000 zł (osiemset tysięcy) każda, wraz podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz gdy Wykonawca udokumentuje dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Osoba wskazana na stanowisku kierownika budowy, winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku wymienionego zostanie uznane, jeżeli wykonawca udokumentuje: 1. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej, w kwocie nie mniejszej niż 800 000,00 PLN (osiemset tysięcy) 2. posiadanie ubezpieczenia OC, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimum na 800 000,00 PL (osiemset tysięcy). Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000 zł (osiemset tysięcy) każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na które Wykonawca posiada dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku Nr 9 do SIWZ) Uwaga: Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda oryginału dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zawierającego w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia jest zasób wiedzy i doświadczenia podmiot trzeci winien brać udział w realizacji części zamówienia wg wykazanego zasobu. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, ze za udostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie, których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w wypadku: a) Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. Wtedy wartość robót wyłączonych z realizacji zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. W takim przypadku nastąpi też zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy i ustalenie jego nowej wysokości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. b) Wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego o charakterze nadzwyczajnym np.: natrafienia na niewybuchy, zabytki, wykopaliska czy inne niezinwentaryzowane przeszkody bądź obiekty budowlane, sieci wodne, kanalizacyjne, energetyczne, itp., których skutki wystąpienia uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią. Wówczas też może zostać zmieniony termin zakończenia prac objętych umową, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. c) Wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania jej poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na zmianę terminu realizacji umowy - wtedy zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji umowy; d) Zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza wówczas możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy; e) Konieczności wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres zamówienia zawarty w ofercie; f) Działania sił natury uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie umowy, zgodnie z jej treścią. 2. Warunki dokonania zmian umowy: a) podstawą zmiany postanowień zawartej umowy są okoliczności wskazane w protokole konieczności podpisanym przez obie strony umowy, b) wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu podpisanego przez obie strony umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, c) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy musi spełnić następujące warunki: 1) opisze zaistniałe okoliczności, uzasadniające zmianę umowy, 2) uzasadni i udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, 3) obliczy koszty zmiany umowy, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opisze wpływ zmian na harmonogram prac objętych umową oraz na termin wykonania umowy. 3. Zmiany terminów określonych w ust. 1 lit. b, c, d muszą nastąpić w formie pisemnych aneksów do umowy, po zatwierdzeniu zaistnienia tych zdarzeń przez inspektora nadzoru i kierownika budowy oraz za zgodą Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole konieczności. 4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób wskazanych w umowie § 5 i § 6.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.andrespol.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Andrespolu, Andrespol ul. Rokicińska 126, pokój nr 11 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Andrespolu, Andrespol ul. Rokicińska 126, Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.