eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9a - od dnia 01.12.2013r. do dnia 30.11.2014r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Płońsk: Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9a - od dnia 01.12.2013r. do dnia 30.11.2014r.
Numer ogłoszenia: 492986 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443686 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 9a, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6622010, faks 023 6622010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9a - od dnia 01.12.2013r. do dnia 30.11.2014r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy usługi polegającej na:ochronie obiektu i znajdującego się w nim mienia, a także ochronie pracowników Sądu i zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w budynku. Sąd ma być ochraniany w dni robocze przez 2 strażników od godz. 700 do 1900 oraz przez 1 strażnika od godz. 1900 do 700, a w dni wolne od pracy całą dobę przez 1 strażnika. Łączny czas pracy w okresie trwania umowy to 11.772 roboczogodzin, ochronie budynku Sądu przy ul. Sienkiewicza 9a o powierzchni użytkowej 3.711,80 m2, składającego się z 4 kondygnacji (piwnica, parter I piętro, II piętro), dwuskrzydłowego oraz patrolowaniu terenu zewnętrznego wokół budynku, kontroli pracy pracowników ochrony przynajmniej raz na dobę. Kontrole przeprowadzane będą przez osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. Usługa wykonywana wyłącznie przez osoby nie rejestrowane w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego i wobec których nie jest prowadzone postępowanie karne. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy: a) wykazu osób, którzy będą realizować dane zlecenie, b) załączenia do każdej wymienionej wyżej osoby: odpisu z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, c) oświadczenia, że nie jest prowadzone postępowanie karne, d) oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej, e) kserokopie licencji pracownika ochrony I stopnia. Do zadań pracowników ochrony należy: 1. Stały dozór sygnałów przesyłanych przez systemy: dozoru wizyjnego i sygnalizacji alarmowania znajdujących się w ww. budynku. 2. Obsługa stanowiska systemu dozoru wizyjnego w godzinach służby przez wszystkie dni w czasie trwania umowy. 3. Ochrona przed włamaniem do obiektu. 4. Ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiekcie oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego. 5. Wzmożony dozór budynku w godzinach popołudniowych i nocnych ze zwracaniem szczególnej uwagi na wejścia oraz na osoby sprzątające i inne przebywające w tym czasie w budynku za zgodą kierownictwa Sądu lub na wezwanie sądu. 6. Patrolowanie korytarzy i terenu zewnętrznego w godzinach pracy Sądu przez 1 pracownika ochrony. 7. Zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, mogące zawierać ładunek wybuchowy, sprawdzenie pomieszczeń i zabezpieczeń technicznych, tj.: zamki, kłódki, plomby, okna, oświetlenie, alarmy. 8. Po zakończeniu pracy, działalności Sądu - załączenie systemu alarmowego 9. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Sądu pracownikom Sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu. 10. Gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie od pracowników i sprzątaczek), zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego. 11. Wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia zagrożenia lub innej potrzeby (Zamawiający wymaga pojawienia się grupy w czasie do 10 minut od wezwania). 12. Współpraca z policją sądową. 13. Natychmiastowe wzywanie Policji do dokonania czynności przekraczających uprawnienia Wykonawcy. 14. Niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 15. Zatrzymywanie osób nietrzeźwych, naruszających przepisy porządkowe, bhp, ppoż., popełniających lub usiłujących popełnić przestępstwo albo w inny sposób stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa funkcjonowania sądu. 16. Wykonywanie zarządzeń Przewodniczących posiedzeń sądowych w szczególności zmierzających do usunięciu osób z sal rozpraw i budynku sądu. 17. Ujawnianie faktów dewastacji mienia. 18. Niedopuszczenie do filmowania, fotografowania lub szkicowania pomieszczeń i rejonów objętych zakazem, 19. Kontrola osób wchodzących za pomocą bramkowych oraz ręcznych wykrywaczy metalu, 20. Zapewnienie bezpiecznej ewakuacji ludzi i dokumentacji służbowej. 21. Udaremnienie wejścia na teren Sądu osobom usiłującym wnieść do budynku broń i przedmioty niebezpieczne oraz podejrzane pakunki. 22. Prowadzenie depozytów broni i innych niebezpiecznych przedmiotów lub urządzeń. 23. Podejmowanie czynności zgodnie z opracowanymi procedurami w przypadku stwierdzenia zagrożenia lub nieprawidłowości funkcjonowania urządzeń (dotyczy pożaru, włamania, zaniku zasilania energetycznego, awarii w instalacjach wodno-kanalizacyjnych, co., gazu, systemów monitorujących. 24. Czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, ppoż. i antywłamaniowej. 25. Postępowanie zgodne z instrukcją alarmową ppoż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi. 26. W przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach nie cierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności. 27. Dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądu. 28. Wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych, w tym obsługa nagrywających urządzeń monitorujących. 29. Powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku. 30. Prowadzenie książki pełnienia służby, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby. Sporządzanie meldunku pisemnego przed zakończeniem stałego dyżuru, a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. 31. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zastąpić winnego uchybienia innym pracownikiem, a Zamawiający zabezpieczy obiekt we własnym zakresie, ale na koszt Wykonawcy. Pod pojęciem niezwłocznie rozumie się okres 3 godzin. 32. Znajomość systemów alarmowania: sygnalizacji pożaru, telewizji dozorowej, sygnalizacji napadowo-włamaniowej, kontroli dostępu. Pracownicy ochrony, zatrudnieni w ww. obiekcie sądowym winni być umundurowani oraz posiadać: 1) licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, 2) identyfikator umieszczony w widocznym miejscu posiadający zdjęcie oraz zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony wraz z nazwą firmy zatrudniającej. Pracownicy ochrony, powinni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego: 1) kajdanki, 2) ręczny miotacz gazu w żelu, 3) pałkę wielofunkcyjną typu TONFA, 4) paralizator elektryczny, Pracownicy ochrony, powinni być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej Niedopełnienie każdego z powyższych obowiązków stanowić będzie nienależyte wykonanie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony HUZAR S.C., ul. Braci Tułodzieckich 25, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95707,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103122,72

  • Oferta z najniższą ceną: 103122,72 / Oferta z najwyższą ceną: 114059,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.