eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa ochrony mienia wraz z instalacją RIPOK na składowisku odpadów w Promniku, gm. Strawczyn oraz wykonania systemu alarmowego, monitorowania i interwencji PSZOK przy ul. Magazynowej w Kielcach.



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Kielce: Usługa ochrony mienia wraz z instalacją RIPOK na składowisku odpadów w Promniku, gm. Strawczyn oraz wykonania systemu alarmowego, monitorowania i interwencji PSZOK przy ul. Magazynowej w Kielcach.
Numer ogłoszenia: 492828 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. , ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3461244, faks 41 3460373.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pgo.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia wraz z instalacją RIPOK na składowisku odpadów w Promniku, gm. Strawczyn oraz wykonania systemu alarmowego, monitorowania i interwencji PSZOK przy ul. Magazynowej w Kielcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta nr 1 Usługa ochrony mienia na składowisku odpadów wraz z całą instalacją RIPOK w Promniku, gm. Strawczyn. Usługa dotyczy prowadzenia działań prewencyjnych opisanych w Instrukcji ochrony obiektu zmierzających do zapobieżenia kradzieży z włamaniem, zniszczenia i dewastacji mienia Zamawiającego połączonej z patrolowaniem na warunkach określonych w umowie zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1 określającymi w szczególości: miejsce, zakres rzeczowy i czasowy świadczenia usługi. Ochrona mienia na składowisku odpadów wraz z instalacją RIPOK- prowadzona będzie przez 2-ch pracowników Wykonawcy tj.: -dni robocze: poniedziałek- piątek 22:00-6:00 godziny. -sobota od 14:00-niedziela do 6:00 godziny w poniedziałek. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie wykonywał obowiązki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa szczególnie stosownie do treści ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. Działania ochrony mienia prowadzone będą na terenie składowiska odpadów w Promniku. Obiekt ma charakter biurowo-usługowy. Oferta nr 2 Wykonanie systemu alarmowego, monitorowania i interwencji PSZOK przy ul. Magazynowej w Kielcach Wykonanie systemu alarmowego uwzględniającego specyfikę obiektu, panujące zagrożenia, wartości chronionego mienia, warunki panujące w obiekcie. Usługa monitorowania i interwencji sygnałów systemu alarmowego wyposażonego w czujniki zewnętrzne wraz z podjazdami grup interwencyjnych do obiektu chronionego. Usługa monitorowania i interwencji dotyczy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Magazynowej 3 w Kielcach. System alarmowy zabezpieczający ochronę obiektu winien uwzględniać między innymi: - centralę przewodową - czujniki zewnętrzne - 8 szt. - czujnik wewnętrzny - 1 szt. - radiolinię 2-kanałową - 1 szt. - pilot 2-kanałowy - 3 szt. - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - przewody alarmowe wraz z materiałami pomocniczymi zapewniającymi sprawność monitorowania oraz interwencję obiektu W usługę wykonania systemu alarmowego oraz monitorowania i interwencji winny być wliczone koszty montażu nowych urządzeń. Wszystkie urządzenia objęte winny mieć 24 miesięczną gwarancję i 24 godzinną opiekę serwisową..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego w sytuacjach nieprzewidzianych umową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeżeli będzie: Zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ. Złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złozyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złozyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złozyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złozyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany stawki podatku VAT w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany. Zmiany stawki roboczogodziny związanej z coroczną waloryzacją ogłaszaną przez GUS.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. adres: ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. adres: ul. Mielczarskiego 51, 25-709 Kielce - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa ochrony mienia na składowisku odpadów wraz z całą instalacją RIPOK w Promniku, gm. Strawczyn..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dotyczy prowadzenia działań prewencyjnych opisanych w Instrukcji ochrony obiektu zmierzających do zapobieżenia kradzieży z włamaniem, zniszczenia i dewastacji mienia Zamawiającego połączonej z patrolowaniem na warunkach określonych w umowie zgodnie z postanowieniami załącznika nr 1 określającymi w szczególości: miejsce, zakres rzeczowy i czasowy świadczenia usługi. Ochrona mienia na składowisku odpadów wraz z instalacją RIPOK- prowadzona będzie przez 2-ch pracowników Wykonawcy tj.: -dni robocze: poniedziałek- piątek 22:00-6:00 godziny. -sobota od 14:00-niedziela do 6:00 godziny w poniedziałek. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie wykonywał obowiązki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa szczególnie stosownie do treści ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. Działania ochrony mienia prowadzone będą na terenie składowiska odpadów w Promniku. Obiekt ma charakter biurowo-usługowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie systemu alarmowego, monitorowania i interwencji PSZOK przy ul. Magazynowej w Kielcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu alarmowego uwzględniającego specyfikę obiektu, panujące zagrożenia, wartości chronionego mienia, warunki panujące w obiekcie. Usługa monitorowania i interwencji sygnałów systemu alarmowego wyposażonego w czujniki zewnętrzne wraz z podjazdami grup interwencyjnych do obiektu chronionego. Usługa monitorowania i interwencji dotyczy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Magazynowej 3 w Kielcach. System alarmowy zabezpieczający ochronę obiektu winien uwzględniać między innymi: - centralę przewodową - czujniki zewnętrzne - 8 szt. - czujnik wewnętrzny - 1 szt. - radiolinię 2-kanałową - 1 szt. - pilot 2-kanałowy - 3 szt. - sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. - przewody alarmowe wraz z materiałami pomocniczymi zapewniającymi sprawność monitorowania oraz interwencję obiektu W usługę wykonania systemu alarmowego oraz monitorowania i interwencji winny być wliczone koszty montażu nowych urządzeń. Wszystkie urządzenia objęte winny mieć 24 miesięczną gwarancję i 24 godzinną opiekę serwisową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.