eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen i lodowisko)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Mińsk Mazowiecki: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen i lodowisko)
Numer ogłoszenia: 492630 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464408 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 56, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. + 48 25 752 24 46, faks +48 25 752 24 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen i lodowisko).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym AQUAPARK (basen i lodowisko). Szczegółowy opis i zakres obowiązków zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Definicje: 1) Serwis dzienny prowadzony jest w godzinach funkcjonowania obiektu (od 6:00 do 22:00) i obejmuje czynności w zakresie zapewniającym bieżącą obsługę sprzątania obiektu oraz kontrolę stanu czystości przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy oraz uzupełnianie wg. potrzeb środków higieny (mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy i.t.p.) dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego, 2) Serwis nocny prowadzony jest poza godzinami funkcjonowania obiektu (od 22:00 do 6:00) i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, 3) Sprzątanie poremontowe - prowadzone jest w okresie przerwy technicznej obiektu i obejmuje czynności w zakresie generalnego sprzątania obiektu przez personel, sprzętem, materiałami i środkami czystości Wykonawcy, w tym po prowadzonych drobnych pracach remontowych oraz czyszczenie gruntowne niecek basenowych bez wody i czyszczenie zbiorników w podbaseniu, 4) Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych - dwa razy do roku w pomieszczeniu hali basenowej oraz zjeżdżalni, w terminach od 31 marca do 3 kwietnia oraz od 2 do 5 września 2013 r. odpowiednimi preparatami do konserwacji stali nierdzewnej typu 316L zabezpieczającymi przed działaniem oparów podchlorynu sodu np. ANTOXR 71 E Extra (stainless steel pickling paste) - w tym prace na wysokości. 5) Odbiór iutylizacja odpadów zakaźnych - według potrzeb w okresie obowiązywania umowy zgodnie z ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.u. z 2010 nr 185 poz. 769) Odpady zakaźne - są to odpady niebezpieczne, które zawierają mikroorganizmy lub ich toksyny, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do przyjęcia, że wywołują choroby zakaźne u ludzi lub innych żywych organizmów. Należą do nich zużyte materiały medyczne: strzykawki, opakowania, rękawiczki jednorazowe, worki, fartuchy, stłuczki szklane, gaziki, bandaże, plastry. Założenia: Obiekt czynny całorocznie, 7 dni w tygodniu, w roku 2013 z poniższymi wyjątkami: 1) 1 stycznia (niedziela) - Nowy Rok - bez serwisu dziennego, tylko nocny 2) 31 marca (niedziela) - Wielkanoc - bez serwisu dziennego i nocnego 3) 1 kwietnia (poniedziałek) - Poniedziałek Wielkanocny - bez serwisu dziennego, tylko nocny 4) 30 maja (czwartek) - Boże Ciało - bez serwisu dziennego, tylko nocny 5) 1 września (niedziela) - przed przerwą techniczną - bez serwisu nocnego 6) od 2 do 15 września - Przerwa Techniczna - sprzątanie poremontowe 7) 1 listopada (piątek) - Wszystkich Świętych - bez serwisu dziennego, tylko nocny 8) 24 grudnia (wtorek) - Wigilia Bożego Narodzenia - serwis dzienny do godz. 14:00 i bez serwisu nocnego 9) 25 grudnia (środa) - Boże Narodzenie (I dzień) - bez serwisu dziennego i nocnego 10) 26 grudnia (czwartek) - Boże Narodzenie (II dzień) - bez serwisu dziennego, tylko nocny 11) 31 grudnia (wtorek) - Sylwester - serwis dzienny do godz. 14:00 i bez serwisu nocnego Zamawiający wymaga minimum następującego składu personalnego poszczególnych zmian serwisowych (oprócz kierownika i jego zastępcy): a) od 6.00 do 14.00 - 1 kobieta w każdy dzień pracujący b) od 12.00 do 20.00 - 1 mężczyzna w każdy dzień pracujący c) od 14.00 do 22.00 - 1 kobieta w każdy dzień pracujący d) od 22.00 do 6.00 - 4 osoby w każdy dzień pracujący Umowa zostanie zawarta na okres: od 1 stycznia 2013 r. od godz. 22:00 do 31 grudnia 2013 r. do godz. 14:00. W związku z powyższym: 1) szacunkowe zapotrzebowanie ilości serwisów dziennych w okresie obowiązywania umowy wynosi: 342 kpl.; 2) szacunkowe zapotrzebowanie ilości serwisów nocnych w okresie obowiązywania umowy wynosi: 347 kpl.; 3) Sprzątanie poremontowe w ilości: 1 kpl. w okresie obowiązywania umowy (uwaga! rozliczenie ryczałtowe) 4) Czyszczenie (konserwacja) kanałów wentylacyjnych w ilości: 2 kpl. w okresie obowiązywania umowy (uwaga! rozliczenie ryczałtowe) 5) Odbiór i utylizacja odpadów zakaźnych wg. potrzeb, 120 litrów w okresie obowiązywania umowy (uwaga! rozliczenie ryczałtowe). Ilości określone powyżej są jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby przetargowe i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EVER GRUPA Sp. z o.o., ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 371691,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 424509,90

  • Oferta z najniższą ceną: 424509,90 / Oferta z najwyższą ceną: 424509,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.