eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 3 000 000 PLN na finansowanie działań w ramach Projektu Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Giżycko: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 3 000 000 PLN na finansowanie działań w ramach Projektu Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 49260 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o. , ul. Bystry 25, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 501 234 263, 501 234 257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aglomeracja.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 3 000 000 PLN na finansowanie działań w ramach Projektu Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 3 000 000 PLN z przeznaczeniem na finansowanie działań w ramach Projektu Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.2.Inwestycje realizowane są na rzecz 4 gmin : Miasto Giżycko, Gmina Giżycko, Gmina Kruklanki, Gmina Miłki. 3.Waluta kredytu : złoty polski PLN.4.Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat oraz prowizji związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu.5.Okres kredytowania - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.6.Kredyt udzielany będzie w kwotach uzależnionych od aktualnych potrzeb Zamawiającego , związanych z działaniami w ramach realizowanego Projektu, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego bez dodatkowych opłat i rowizji. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania kredytu w całości - bez dodatkowych prowizji i opłat z tego tytułu. 8.Okres spłaty kwoty kredytu:jednorazowo maksymalnie w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 9.Dopuszcza się podpisanie umowy z EBI w przypadku zakwalifikowania dofinansowania zadania inwestycyjnego z linii kredytowej Europejskiego Banku Inwestycyjnego (w ramach oferty Wykonawcy uwzględniającej wymogi SIWZ).10.Spłata odsetek od kredytu wykorzystanego - po uruchomieniu transzy, będzie następowała miesięcznie od dnia zaciągnięcia kredytu do 30 -go następnego miesiąca. Informację o wysokości kwoty odsetek spłacanych Wykonawca przekazuje na 7 dni roboczych przed terminem spłaty, bez obciążenia Zamawiającego kosztami. 11.W przypadku, gdy termin spłaty przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.12. Oprocentowanie - Kredyt będzie oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej ze stałą marżą banku w stosunku rocznym. Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy.13.Marża Wykonawcy jest stała w okresie trwania umowy.14.Sposób ustalania stawki WIBOR 3 M oraz zmiany oprocentowania w rzeczywistym okresie kredytowania będzie wynikał z przepisów obowiązujących w banku Wykonawcy.15.Przy naliczaniu odsetek przyjmuje sie, że miesiąc i rok ma rzeczywista liczbę dni.16.Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wysokości obowiązującego w danym miesiącu oprocentowania kredytu, w formie pisemnej, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.17.Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kredytu przed terminem bez dodatkowego obciążenia finansowego Zamawiającego przez Wykonawcę z tego tytułu -prowizje, opłaty itp.18.Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla In blanco wystawionego przez Zamawiającego, bez poręczenia właścicieli zamawiającego wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenia o poddaniu się egzekucji do wysokości zaciągniętego kredytu.19. Wykonawca zapłaci karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10% sumy zamówienia.20.Dla celów porównawczych ofert należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 10 lutego 2012r. zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku powiększony o marżę wykonawcy, stałą w okresie kredytowania -obowiązywania umowy.21.Zamawiający wymaga aby Wykonawca którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza złożył w terminie do 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty projekt umowy kredytowej, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ. 22.Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty.23.Zamawiający informuje że:podpisał umowę z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie o dofinansowanie projektu pn Mazurski Masterplan Regulacja Gospodarki Wodno-Ściekowej w Gminach Regionu WJM - Aglomeracja Giżycko ze środków Funduszu Spójności Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko;nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000 pln.Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że trzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami.4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Wodociągi i Kanalizacja - Aglomeracja Giżycko Sp. Z o.o., Bystry 25 11-500 Giżycko Bank Gospodarki Żywnościowej o/Giżycko 67 2030 0045 1110 0000 0149 5900.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w SIWZ oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca wykaże iż posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku zgodnie z ustawą Prawo bankowe Dz. U. Nr 72 z 2002r., poz. 665 z późn. zm.,a w przypadku banków utworzonych przed rokiem 1998 - zgodę Prezesa NBP na utworzenie banku lub inny dokument uprawniający do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia,nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia,nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia,nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń.Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia,nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia,nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dowód wniesienia wadium,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany warunków umowy określa przedmiot zamówienia i w tym zakresie będą dokonywane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aglomeracja.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o., Bystry 25, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Wodociągi i Kanalizacja Aglomeracja Giżycko Sp. z o.o., Bystry 25, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.