eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa materia³ów biurowych i druków akcydensowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2014 roku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-11-29

Bia³ystok: Dostawa materia³ów biurowych i druków akcydensowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2014 roku
Numer og³oszenia: 492602 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok , ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów biurowych i druków akcydensowych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów biurowych i druków akcydensowych. Zamówienie obejmuje trzy czê¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych na poszczególne czê¶ci zamówienia zgodnie z zakresem okre¶lonym w za³±cznikach nr 2,3,4 do SIWZ, które stanowi± jednocze¶nie za³±czniki do umowy. 3. Wykonawca musi zapewniæ za³adunek transport i roz³adunek dostarczonych materia³ów i druków. 4. Dostawy materia³ów i druków bêd± realizowane: - sukcesywnie - dotyczy I i II czê¶ci zamówienia, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, w ci±gu 2 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii. - jednorazowo - dotyczy III czê¶ci zamówienia, tj. dostawa druków - aktów stanu cywilnego - do koñca marca 2013 r. w ci±gu 5 dni roboczych od pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy zgodnego z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do niniejszej SIWZ. 5.Dostawy bêd± realizowane w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. 7:30-15:30 w poniedzia³ek, ¶roda-pi±tek i 8:00-16:00 we wtorek, do wskazanej ka¿dorazowo siedziby Zamawiaj±cego. 6.W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany wskazanej siedziby na inn± zlokalizowan± w obrêbie miasta Bia³egostoku. Zmiana siedzib wymienionych powy¿ej nie powoduje konieczno¶ci sporz±dzania aneksu a jedynie konieczno¶æ poinformowania Wykonawcy na pi¶mie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7.W przypadku gdy Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiêkszania podanych w za³±czniku nr 2 i 3 do SIWZ ilo¶ci, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w ramach ogólnej warto¶ci umowy w ka¿dej z czê¶ci. 9. Reklamowanie braków ilo¶ciowych i jako¶ciowych dostarczonej partii materia³ów biurowych i druków akcydensowych odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn±. Zakres zamówienia dla ka¿dej czê¶ci zosta³ wskazany w za³±cznikach do og³oszenia.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.00-2, 30.19.70.00-6, 31.44.00.00-2, 30.23.42.00-0, 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, ¿e realizuje: a) w przypadku sk³adania oferty na I czê¶ci zamówienia - co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na dostawie materia³ów biurowych i pi¶miennych o warto¶ci zamówienia min.100 tys. PLN brutto ka¿de (w przypadku zamówieñ realizowanych - wykazane przez Wykonawcê zamówienie winno byæ zrealizowane na warto¶æ min. 100 tys. PLN brutto) z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów czy zosta³y wykonane nale¿ycie; b) w przypadku sk³adania oferty na II i III czê¶ci zamówienia - nie dotyczy. Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    (dotyczy I czê¶ci zamówienia) - Za g³ówne dostawy, których dotyczy obowi±zek wskazania w wykazie i za³±czenia w.w. dowodów, uznaje siê dostawy niezbêdne do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w Sekcji III.3.2) - Zamawiaj±cy nie wymaga wskazania w wykazie dostaw informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie oraz wskazania wszystkich wykonanych dostaw.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) dokument, o którym mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastêpuj±cy go dokument, o którym mowa w pkt 1), powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1)ka¿dy z cz³onków konsorcjum zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokumenty okre¶lone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz Sekcji III.4.4) SIWZ 2) warunek posiadania wiedzy i do¶wiadczenia bêdzie badany ³±cznie - dokument okre¶lony w Sekcji III.4.1) tiret 1 i 2 powinien z³o¿yæ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia 3) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Sekcji III.4.1) oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia okre¶lone w Sekcji III.4.2) tiret 1 sk³ada pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. 3. Zgodnie z art. 26 ust 2b) ustawy Pzp, Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów (przedstawione w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii) do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno byæ sporz±dzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowi±zanie podejmuje. W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowi±ce dowody, musz± byæ po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez te podmioty. 4. W celu oceny czy wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów dotycz±cych w szczególno¶ci: 1) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Dowodami, o których mowa w Sekcji III.4.1) tiret 1 s±: 1) po¶wiadczenie, 2) inne dokumenty, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku, gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów. Uwaga: W okresie 12 miesiêcy od dnia wej¶cia w ¿ycie Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), tj. od dnia 20.02.2013 r. - Wykonawcy, w zakresie dokumentów okre¶lonych w pkt 5 - mog± przedk³adaæ dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie dostaw, okre¶lone w § 1 ust.1 pkt 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226, poz.1817) .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w zakresie zmiany cen wynikaj±cej z ustawowej zmiany stawek podatku VAT. Zmiana cen bêdzie dopuszczalna wy³±cznie w wysoko¶ci wynikaj±cej z tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, 15-950 Bia³ystok, ul. S³onimska 1, Departament Obs³ugi Urzêdu pokój nr 01.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, 15-950 Bia³ystok, ul. S³onimska 1, Departament Obs³ugi Urzêdu, pokój nr 03 sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I obejmuje sukcesywn± dostawê materia³ów biurowych wymienionych w za³±czniku nr 2 do SIWZ, w którym wskazano asortyment, parametry materia³ów i ich przewidywan± ilo¶æ. Wszystkie oferowane materia³y biurowe musz± byæ fabrycznie nowe, najwy¿szej jako¶ci. Termin nowe u¿yty w opisie przedmiotu oznacza, ¿e wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie by³y wcze¶niej u¿ywane. Ponadto Zamawiaj±cy wymaga minimalnego 12 miesiêcznego terminu gwarancji (wa¿no¶ci materia³ów) od dnia dostawy tych materia³ów. Wykaz siedzib, do których bêd± realizowane dostawy materia³ów biurowych: 1) Bia³ystok, ul. S³onimska 1 2) Bia³ystok, ul. S³onimska 2/2 3) Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5 4) Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 9 5) Bia³ystok, ul. Bema 60/1 6) Bia³ystok, ul. J. Kiliñskiego 6 7) Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11 8) Bia³ystok, ul. Waryñskiego 32A 9) Bia³ystok, ul. Legionowa 7 10) Bia³ystok, ul. Warszawska 3 11) Bia³ystok, ul. Warszawska 21 12) Bia³ystok, ul. ¦wiêtojañska 22 13) Bia³ystok, ul. Dobra 3 14)Bia³ystok, ul. Dr.I Bia³ówny 11 Czêstotliwo¶æ dostaw - jeden raz w miesi±cu do ka¿dej z wymienionych siedzib z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy mo¿e wymagaæ realizacji dostawy 2 razy w miesi±cu do siedzib z poz.1), 4), 6)..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.00-2, 30.19.70.00-6, 31.44.00.00-2, 30.23.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa druków akcydensowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ II - obejmuje sukcesywn± dostawê druków akcydensowych wymienionych w za³±czniku nr 3 do SIWZ, w którym wskazano rodzaj i parametry zamawianych druków oraz ich przewidywan± ilo¶æ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany tre¶ci druków objêtych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnêtrznych i zewnêtrznych. Zmiana tre¶ci nie bêdzie powodowa³a zmiany ceny. Druki musz± byæ dostarczone do Zamawiaj±cego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wp³ywem czynników atmosferycznych. Wykaz siedzib, do których bêd± realizowane dostawy druków akcydensowych: 1) Bia³ystok, ul. S³onimska 1 2) Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5 3) Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11 Czêstotliwo¶æ dostaw - dwa razy w miesi±cu do wskazanej ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego siedziby..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Jednorazowa dostawa druków akcydensowych - akty USC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ III obejmuje jednorazow± dostawê druków akcydensowych - akty stanu cywilnego wymienione w za³±czniku nr 4 do SIWZ, w którym wskazano rodzaj i parametry zamawianych druków oraz ich przewidywan± ilo¶æ. Wzory niniejszych druków zosta³y okre¶lone w za³±cznikach 1-12 do rozporz±dzenia Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 26 pa¼dziernika 1998 roku w sprawie szczegó³owych zasad sporz±dzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksi±g stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczania oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, za¶wiadczeñ i protoko³ów (Dz.U. z 1998 r. Nr 136, poz.884 z pó¼n.zm.). Druki aktów stanu cywilnego (urodzeñ, ma³¿eñstw, zgonów) musz± byæ wykonane z przeznaczeniem do wieczystej kategorii archiwalnej. Druki musz± byæ dostarczone do Zamawiaj±cego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wp³ywem czynników atmosferycznych. Miejscem dostawy druków-aktów stanu cywilnego jest siedziba Zamawiaj±cego przy ul. J.K. Branickiego 9..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.