eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Białystok: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 492544 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi monitoringu i ochrony fizycznej na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy świadczącego usługi monitoringu, ochrony fizycznej, konwoju i lub inkasa wg następującego wyróżnienia: Usługa nr 1 - Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków - lokalizacja Białystok, Kuźnica; Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów - lokalizacja Białystok oraz zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Białystok i Kuźnica Usługa nr 2 - Ochrona fizyczna grupy budynków - lokalizacja Białystok Usługa nr 3 - Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków, monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów oraz zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Suwałki Usługa nr 4 - Ochrona fizyczna - lokalizacja Suwałki Usługa nr 5 - Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków, zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Augustów Usługa nr 6 - Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków, monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów oraz zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Łomża Usługa nr 7 - Ochrona fizyczna - lokalizacja Łomża Usługa nr 8 - Usługa polegająca na pełnieniu obowiązków ochrony konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych - lokalizacja Białystok Usługa nr 9 - Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie odbioru z kasy Urzędu Celnego w Białymstoku, ul. Octowa 10, 15-399 Białystok, przewozu i doręczenia do właściwego banku wartości pieniężnych tzw. inkaso w warunkach zapewniających należytą ochronę Usługa nr 10 - Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie odbioru z kasy Urzędu Celnego w Łomży, ul. Poznańska 156, 18-400 Łomża, przewozu i doręczenia do właściwego banku wartości pieniężnych tzw. inkaso w warunkach zapewniających należytą ochronę. Usługa nr 11 - Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie odbioru z kasy Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183, 16-400 Suwałki, przewozu i doręczenia do właściwego banku wartości pieniężnych tzw. inkaso w warunkach zapewniających należytą ochronę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane jest

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U z 2005, nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla Usług nr 1, 3, i 6: 1. co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu lokalnych systemów alarmowych. 2. co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów do terminala Komendy Państwowej Straży Pożarnej. o łącznej wartości brutto (suma wartości z pkt. 1-2) co najmniej 4.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usługi nr 5: co najmniej jednej usługi ochrony osób i mienia w formie monitoringu lokalnych systemów alarmowych o łącznej wartości brutto co najmniej 500,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usług nr 2, 4 i 7: co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o łącznej wartości brutto co najmniej 50.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usługi nr 8: co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju wartości pieniężnych lub przedmiotów wartościowych o łącznej wartości zamówienia brutto co najmniej 200,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. - dla Usługi nr 9, 10 i 11: co najmniej jednej usługi z zakresu konwoju wartości pieniężnych lub przedmiotów wartościowych o łącznej wartości zamówienia brutto co najmniej 2.000,00zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż: - posiada urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: - w zakresie Usług nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7 - posiada co najmniej 2 Grupy Interwencyjne mogące pełnić jednocześnie całodobowy dyżur na terenie miasta, w którym świadczona będzie Usługa wyposażone w oznakowane pojazdy służbowe. - w zakresie Usługi nr 8-11 - posiada co najmniej 2 oznakowane pojazdy wyposażone w środki łączności zewnętrznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: - w zakresie Usługi nr 1, 8, 9, 10, 11 - co najmniej 3 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną; - w zakresie Usługi nr 2 - co najmniej 12 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej w tym 3 pracowników z uprawnieniami do posługiwania się bronią palną; - w zakresie Usługi nr 3, 5 i 6 - co najmniej 3 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej; - w zakresie Usług nr 4, 7 - co najmniej 12 pracownikami z licencją I lub II stopnia ochrony fizycznej. Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - można wykorzystać wzór, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o innych oświadczeniach i dokumentach, jakie winni dostarczyć Wykonawcy: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (zaleca się wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze). b) dokument reprezentujący Wykonawcę, z którego będzie wynikać, kto jest upoważniony do podpisania oferty (może to wynikać z wyżej wymaganego aktualnego odpisu z właściwego rejestru) wraz z upoważnieniem (pełnomocnictwem) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu lub innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje podwykonawstwo wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.2. ppkt b); 4.2. warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone w rozdz. X pkt. 1.1 ppkt. b)-d) SIWZ winien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4.3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdz. X pkt. 1.1. a) SIWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określone w rozdz. X pkt. 1.2a) składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, bądź każdy z Wykonawców oddzielnie; 4.4. wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub osobieście ul. Octowa 2, 15-399 Białystok na pisemny wniosek, e-mail: barbara.baranowska@bia.mofnet.gov.pl, fax: 85-745-86-20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: pok. 5 ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy P.z.p..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitoring.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków - lokalizacja Białystok, Kuźnica; Monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów - lokalizacja Białystok oraz zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Białystok i Kuźnica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona fizyczna grupy budynków - lokalizacja Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna grupy budynków - lokalizacja Białystok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitoring.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków, monitoring systemu p.poż. (SSP) z retransmisją sygnałów oraz zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Suwałki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ochrona fizyczna - lokalizacja Suwałki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna - lokalizacja Suwałki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitoring - Augustów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków, zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Augustów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Monitoring - Łomża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring lokalnego systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) grupy budynków, monitoring systemu ppoż. (SSP) z retransmisją sygnałów oraz zapewnienie gotowości uruchomienia na sygnał alarmowy Grupy Interwencyjnej - lokalizacja Łomża.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ochrona fizyczna - lokalizacja Łomża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna - lokalizacja Łomża.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Asysta - skarbiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na pełnieniu obowiązków ochrony/konwojowania w formie asysty w trakcie załadunku i wyładunku znaków akcyzowych przy wejściu do pomieszczenia skarbca do przechowywania znaków akcyzowych - lokalizacja Białystok.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Inkaso - Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie odbioru z kasy Urzędu Celnego w Białymstoku, ul. Octowa 10, 15-399 Białystok, przewozu i doręczenia do właściwego banku wartości pieniężnych tzw. inkaso w warunkach zapewniających należytą ochronę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Inkaso - Łomża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie odbioru z kasy Urzędu Celnego w Łomży, ul. Poznańska 156, 18-400 Łomża, przewozu i doręczenia do właściwego banku wartości pieniężnych tzw. inkaso w warunkach zapewniających należytą ochronę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Inkaso - Suwałki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi w zakresie odbioru z kasy Urzędu Celnego w Suwałkach, ul. Buczka 183, 16-400 Suwałki, przewozu i doręczenia do właściwego banku wartości pieniężnych tzw. inkaso w warunkach zapewniających należytą ochronę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.