eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śmigiel › Wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Śmigiel: Wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 492224 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 438004 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śmigiel, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie, tel. 065 5180003, faks 065 5189823.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wyceny nieruchomości położonych na terenie gminy Śmigiel w 2013 roku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie opinii szacunkowych wyceny nieruchomości oraz lokali b) aktualizacje opłat za wieczyste użytkowanie c) wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości d) wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości e) wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie ustalenia renty planistycznej f) wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu udziału w kosztach budowy urządzeń infrastruktury technicznej g) wyceny nieruchomości w postępowaniu w sprawie opłat z tytułu służebności przesyłu h) opinie rzeczoznawcy dot. zasadności wykonania wyceny nieruchomości w sprawie naliczania opłat adiacenckich. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych usług wg szacunkowych ilości: 1. wyceny pojedynczych działek gruntowych 2 szt, 2. wyceny zbioru działek gruntowych, leżących obok siebie, w tym: za pierwszą działkę 4 szt, za każdą kolejną 4 szt, 3. wyceny gruntów rolnych 10 szt, 4. wyceny lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym, (lokal + grunt) w tym: za pierwszy lokal 5 szt, za każdy następny 6 szt, 5. projekty podziałów budynków na samodzielne lokale, za każdy lokal 20 szt, 6. aktualizacje opłat za wieczyste użytkowanie - za jedną nieruchomość 15 szt, 7. wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - za jedną nieruchomość 10 szt, 8. wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości na dwie działki 10 szt, 9. wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości na 3 do 5 działek 3 szt, 10. wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości na 6 do10 działek 1 szt, 11. wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie ustalenia renty planistycznej 10 szt, 12. wyceny nieruchomości do postępowania w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu udziału w kosztach budowy urządzeń infrastruktury technicznej 520 szt, 13. wyceny nieruchomości w postępowaniu w sprawie opłat z tytułu służebności przesyłu 15 szt, 14. opinie rzeczoznawcy dot. zasadności wykonania wycen nieruchomości do postępowań w sprawie naliczania opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości oraz z tytułu udziału w kosztach budowy urządzeń infrastruktury technicznej (ze względów ekonomicznych) 30 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Operat s.c., Biuro Wycen i Obrotu Nieruchomościami, D i J Kaczmarek, ul. Partyzancka 7, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114992,70

  • Oferta z najniższą ceną: 114992,70 / Oferta z najwyższą ceną: 314892,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.