eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 20 arkuszy z obszaru części Województwa Warmińsko-Mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49201

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 20 arkuszy z obszaru części Województwa Warmińsko-Mazurskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, do kontaktów: Bogdan Artymowicz - Kierownik Biura Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5352407 w. 22, fax 089 5352407, e-mail: bzp@up.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warmia.mazury.pl/BIP Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego, Bogdan Artymowicz Janusz Żuber tel. (089) 5273623 Jolanta Machowska tel. (022) 6618446, ul. Emilii Plater 1, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5335311, fax (089) 5335311, e-mail: bzp@warmia.mazury.pl, www.warmia.mazury.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Inne:usługi topograficzne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 20 arkuszy z obszaru części Województwa Warmińsko-Mazurskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 7. Główne miejsce świadczenia usług: Województwo Warmińsko - Mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 20 arkuszy z obszaru części Województwa Warmińsko - Mazurskiego wg. wskazanych obszarów opracowania: N-34-77-C-c-2;N-34-77-C-d-2;N-34-77-D-a-2;N-34-77-D-b-2;N-34-77-D-d-2;N-34-77-C-c-4;N-34-77-C-b-4;N-34-77-D-a-4;N-34-77-D-b-3;N-34-78-C-a-1;N-34-77-C-d-3;N-34-77-D-c-1;N-34-77-D-c-2;N-34-77-D-b-4;N-34-78-C-a-3;N-34-77-C-d-1;N-34-77-D-a-3;N-34-77-D-b-1;N-34-77-D-d-1;N-34-78-C-c-1. Etap I(wykonanie bazy NMT, wykonanie bazy ORTOFOTO, wykonanie aktualizacji topograficznej), Etap II(wykonanie wektorowej bazy danych TOPO, Etap III(wykonanie bazy KARTO,wykonanie topograf. mapy cyfrowej w skali 1:10 000w standardzie TBD z wektorowej bazy danych topograf.oraz wydruk tej mapy)Etap IV(przygotowanie TBD do druku offsetowego, wydruk zawartości bazy danych TBD npdst. opracowanych wytycznych Zasady Redakcji Mapy Topograficznej w standardzie TBD w skali 1:10 000,wykaz znaków. Wykonanie druku po 200 egzemplarzy map każdego godła (30 falcowanych,170 płaskich).Dla wyszczególnionych powyżej arkuszy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zmaówienia dokument składa każdy z wykonawców,b)Oświadczenie o spełnieniu warunku zawartego w art. 22 ust. 1,c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/,d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert/w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/,e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt.4-8 ustawy-Prawo zamówień publicznych-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/,f)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/, g)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających,że usługi te zostały wykonane należycie,h)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jekimi dysponuje wykonawca,i)wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby wymienione w załączniku posiadają odpowiednie uprawnienia przewidziane w Ustawie Prawo Geodezyjne i Kartograficzne,j)Wykaz osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa oraz oświadczenie o posiadaniu Kancelarii Tajnej wraz z dokumentami poświadczającymi,że osoby te posiadają odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa,k)dowód wniesienia wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.18.00 - Usługi topograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.18.10 - Usługi topograficzne Oryginalny kod CPV: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Oryginalny kod CPV: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Oryginalny kod CPV: 74.27.51.00 - Usługi fotogrametryczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.51.00 - Usługi fotogrametryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 20 arkuszy z obszaru części Wojeództwa Warmińsko - Mazurskiego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do pretargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie:piętnaście tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1) wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali prace odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający żąda wskazania wykonania co najmniej jednej pracy o wartości 100% zaoferowanej ceny brutto - wg załącznika nr 4. Pod pojęciem prac o podobnym charakterze rozumie się prace obejmujące opracowanie jednego z wymienionych:a)Topograficznej Bazy Danych (TBD), lub b) VMap Level 2 (Mapy Wektorowej Poziomu 2)Wykonawca musi wykazać się minimum jednym opracowaniem wymienionym w ppkt a) lub b). Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione prace podobne zostały wykonane należycie. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w warunek spełniają łącznie. 3) wykonawca, który wykaże iż dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, a w szczególności dysponuje minimum 3 (trzema) stacjami redakcyjnymi GIS/CAD. Pod pojęciem stacja redakcyjna GIS/CAD Zamawiający rozumie komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym:wizualną edycję opracowania rastrowego,wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne),superpozycję wymienionych produktów,wektoryzację, kontrolę poprawności topograficznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w warunek spełniają łącznie. 5) Wykonawca wykaże , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) minimum jednym fotogrametrą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja - art. 43, pkt 7 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 /. b) minimum 2 operatorami stacji roboczych GIS/CAD posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie redakcja map - art. 43, pkt 6 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 /.c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe realizacyjne i inwentaryzacyjne - art. 43, pkt 1 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne / Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz.2027 /. Należy załączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że wyżej wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia. W wypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w warunek spełniają łącznie.6) Wykonawca wykaże, że spełnia postanowienia ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 196 z 2005r., poz.1631) w następującym zakresie:a) zatrudnia pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania określone przepisami art.18 ust.3 ww. ustawy;b) dysponują ponadto minimum 1 osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne;c) ma zorganizowaną kancelarię tajną. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4)Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5)wykonawcy, o których mowa w ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w pkt 9 SIWZ - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(-e)nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; /W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/. b) Oświadczenie o spełnieniu warunku zawartego w art. 22 ust.1;c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/. d)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/. e)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; /W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/. f)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; /W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców/.g) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; h)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca ;i) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają odpowiednie uprawnienia przewidziane w ustawie Prawo Geodezyjne i Kartograficzne; j)Wykaz osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa oraz oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej wraz z dokumentami poświadczającymi, że osoby te posiadają odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa. k)Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl/BIP. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.09.2006, godzina 10:15, Olsztyn, ul. Emilii Plater 1, pok.2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.