eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32 zadanie nr 2 - Usługi portierskie na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku, ul. Czerniejewska 58.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Gniezno: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32 zadanie nr 2 - Usługi portierskie na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku, ul. Czerniejewska 58.
Numer ogłoszenia: 491912 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4281920, faks 061 4281920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie z podziałem na zadania zadanie nr 1 - Usługi portierskie na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32 zadanie nr 2 - Usługi portierskie na terenie Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku, ul. Czerniejewska 58..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - utrzymanie czystości terenu Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie Al. Reymonta 32 i/lub Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku ul. Czerniejewska 58 tj. zbieranie nieczystości, zamiatanie śmieci oraz usuwanie śniegu w okresie zimy, - zamykanie pomieszczeń, wrót i bram obiektów o godz. 15.00 i otwieranie jw. o godz. 7.00, - meldowanie kierownictwu zarządu o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach, - zawiadamianie w razie kradzieży, pożaru, awarii wodno-kanalizacyjnej, energii elektrycznej i gazowej odpowiednich służb, - zapalanie i gaszenie świateł na terenie Powiatowego Zarządu Dróg i Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie i/ lub Obwodu Drogowego nr 2 w Kłecku Prace należy wykonywać w dni robocze od godz. 15.00 do godz. 7.00, a w dni wolne od pracy oraz święta całodobowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.41.12.00 - 93.41.12.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 3 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 5a/5b) Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 5a, 5b na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 3 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących ewentualnego wydłużenia terminu zakończenia realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć wcześniej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg , Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, pokój nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.