eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › Świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach i kompleksach administrowanych przez 45 WOG obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m. Wędrzyn

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 4918 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Wędrzyn: Świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach i kompleksach administrowanych przez 45 WOG obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m. Wędrzyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356605-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 359111-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 8052101800000, ul.   , 69211   Wędrzyn, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 556 236, faks 957 556 222, e-mail zp45@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach i kompleksach administrowanych przez 45 WOG obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m. Wędrzyn

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

89/2016/INFRA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania porządku powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w obiektach i kompleksach administrowanych przez 45 WOG obsługiwanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w m. Wędrzyn. 1. Obiekty i kompleksy obsługiwane przez SOI Wędrzyn : ? SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ ; sprzątanie pomieszczeń w budynkach w systemie ciągłym oraz okresowym w m. Wędrzyn o łącznej powierzchni 47 489,73 m2, ? UTRZYMANIE TERENÓW ZIELONYCH ; utrzymanie porządku w systemie ciągłym oraz okresowym na terenach zewnętrznych, tj. powierzchni zielonych, mineralizacja pasów przeciwpożarowych w m. Wędrzyn o łącznej powierzchni 1 319 659,21 m2, ? UTRZYMANIE TERENÓW UTWARDZONYCH ; sprzątanie i zamiatanie ulic, chodników i placów w systemie ciągłym i okresowym, utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych w okresie zimowym oraz odśnieżanie dachów w m. Wędrzyn o łącznej powierzchni 234 202,80 m2. ? 2. Wymagana ilość personelu do realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 47 osób z czego: - 30 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin; - 17 osób zatrudnionych na podstawie innych umów cywilno-prawnych, na czas lub zakres pracy ( wykonawca zdeklaruje, ile osób z 17, będzie zatrudnionych na umowę o pracę). a) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym jednak niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; a następnie na bieżąco aktualizować w toku realizacji umowy wykazu (imiennej listy) osób realizujących przedmiot umowy ( zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych). b) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi Usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt b, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących Usługi na podstawie umowy o pracę. c) Wykonawca może zastąpić osoby wykonujące przedmiot umowy innymi osobami, na co najmniej takich samych warunkach jakie zostały przedstawione w ofercie, w zakresie zatrudnienia pracowników na umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo pisemnie poinformować Zamawiającego o planowanych zmianach kadrowych, poprzez złożenie uaktualnionej imiennej listy, pod rygorem niewyrażenia przez Zamawiającego zgody na dokonanie zmiany. II. INFORMACJE DODATKOWE: a. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie uzyska w związku z wykonywaniem prac, a także do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych z dnia 05.08.2010r. (Dz.U. 2016 poz 1167 tj.). b. Posiadanie przez wszystkich pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia na terenach kompleksów wojskowych minimum pisemnego upoważnienia kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" - art. 21 ust. 4, pkt. 1 Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych z dnia 05.08.2010r. - Dz.U. 2016 poz 1167 tj. (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "zastrzeżone") oraz odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych przeprowadzonego przez przedstawiciela Pionu Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego. c. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji umowy przekaże na Zamawiającemu wykaz wszystkich pracowników przewidzianych do wykonywania prac ( według wzoru przekazanego przez zamawiającego) , wraz z podaniem: -imienia i nazwiska -stanowiska (pełnionej funkcji) -nr dowodów osobistych - wymiaru etatu -danych pojazdów, z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu -nr upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej lub nr poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum " ZASTRZEŻONE" do dostępu do informacji niejawnych, celem wydania przepustek osobowych i samochodowych na wstęp i wjazd na teren realizacji umowy oraz weryfikacji stosowania klauzuli społecznej, odnoszącej się do wymaganej ilości zatrudnienia; d. Wykonawca zobowiązany jest do informowania i uzgadniania z wyprzedzeniem co najmniej 7 dniowym wszelkich zmian osobowych oraz uaktualnianie wykazu pracowników i listy pojazdów realizujących przedmiot zamówienia na poszczególnych obiektach oraz pisemne zawiadamianie u kierownika odpowiedniego terytorialnie Sekcji Obsługi Infrastruktury. Wykonawca do wykazu osób, załączy kopie upoważnień wszystkich pracowników Wykonawcy realizujących przedmiot zamówienia na terenach kompleksów wojskowych minimum pisemnego upoważnienia kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" - art. 21 ust. 4, pkt. 1 Ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych z dnia 05.08.2010r. - Dz.U. 2016 poz 1167 tj. (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "zastrzeżone") lub kopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Wykazu pojazdów zawierającego numery rejestracyjne pojazdów. Realizacja umowy odbywać się będzie od dnia jej podpisania, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2017r. do dnia 30.04.2017r. W przypadku zawarcia umowy po dniu 01.01.2017r., Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość dni świadczenia usługi w miesiącu wyliczona na podstawie tabeli odliczeń do protokołu odbioru usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu usług przedstawiony został w Załączniku nr 10. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 77310000-6, 90610000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT558174.55
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.H.U. TĘCZA- BIS Agnieszka Pajer- Bankiel,  ,  ul. M. Jargonia 14,  40-748,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 674957.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 618711.29
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 674957.98
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.