Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Nagłowice: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury - zakup mebli wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 491874 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427884 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nagłowice, ul. Mikołaja Reja 9, 28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3814567, 3814523, faks 041 3814567.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury - zakup mebli wraz z dostawą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń w budynku GOK w Nagłowicach przy ul. Mikołaja Reja 17. Zamawiający dokona odbioru ilościowego, jakościowego i asortymentowego po dostawie, montażu i ustawieniu mebli. 1.1 Wykonawca zobowiązuje sie dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt i materiałów obiciowych przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy. 1.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ poprzez określenie wymaganych parametrów funkcjonalno-technicznych. Zgodnie z art. 29 PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze niż określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Meble dostarczane do Zamawiającego muszą być fabrycznie nowe. Meble biurowe stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymogi i normy z zakresu BHP. Tkanina obiciowa musi spełniać wymagania określone w normie PN-P-82260:1991. Meble dostarczane do Zamawiającego muszą być zmontowane, a w przypadku mebli wielkogabarytowych muszą zostać zmontowane po wniesieniu. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym (Załącznik nr 7 do SIWZ) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby meble były nowe i odpowiadały, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, były wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie obciążone prawem osób trzecich. 4. Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych, zdjęć i itp. ma na celu wskazanie jedynie standardów jakościowych produktu oraz dokładne określenie np. typu mebli. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć meble o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu określonym w załączniku nr 7 do SIWZ. 6. Zaoferowane meble powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 7 do SIWZ lub posiadać równoważne lub lepsze parametry. 7. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą składa załącznik graficzny przedstawiający proponowane meble do wyposażenia budynku GOK. 8. Zamawiający wymaga aby na oferowane meble i wszystkie podzespoły wraz z wyposażeniem Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia) na okres: W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany lub naprawy wadliwych mebli na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum SEDNO Sp. z o.o., Ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155379,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 153627,00
Oferta z najniższą ceną: 110232,60 / Oferta z najwyższą ceną: 218303,48
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.