eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa sprzętu aktywnego sieci komputerowej do budynku przy ulicy Emilii Plater 1 w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49177

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: dostawa sprzętu aktywnego sieci komputerowej do budynku przy ulicy Emilii Plater 1 w Olsztynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, do kontaktów: Bogdan Artymowicz - Kierownik Biura Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5352407 w. 22, fax 089 5352407, e-mail: bzp@up.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warmia.mazury.pl/BIP Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego, Bogdan Artymowicz (089)5335311 Eugeniusz Gailewicz (089)5273443, ul. Emilii Plater 1, 10-950 Olsztyn, woj. Warmińsko-Mazurskie, tel. (089)5335311, fax (089)5335311, e-mail: bzp@warmia.mazury.pl, www.warmia.mazury.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu aktywnego sieci komputerowej do budynku przy ulicy Emilii Plater 1 w Olsztynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu aktywnego sieci komputerowej do budynku przy ulicy Emilii Plater 1 w Olsztynie, która obejmuje dostawę następującego sprzętu w ilościach: 1) Przełącznik Ethernet LAN typ 1 - szt.1, 2) Przełącznik Ethernet LAN typ 2 - szt.1, 3) Przełącznik Ethernet LAN typ 3 - szt.6, 4) Szafa serwerowa - szt.1 Szczegółowy opis wymagań technicznych (parametry sprzętowe i funkcjonalne) dla poszczególnych rodzajów sprzętu został opisany w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opisy te zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 4)wykaz personelu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;Informacja banku, która określać będzie jedynie np. liczbę cyfr, bez podania faktycznej kwoty, traktowana będzie jako brak zaświadczenia. 6)dokument poświadczający wniesienie wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu aktywnego sieci komputerowej do budynku przy ulicy Emilii Plater 1 w Olsztynie, która obejmuje dostawę następującego sprzętu w ilościach: 1) przełącznik Ethernet LAN typ 1 - sz.1 2) przełącznik Ethernet LAN typ 2 - szt.1 3) przełącznik Ethernet LAN typ 3 - szt.6 4) szafa serwerowa - szt.1 Szczegółowy opis wymagań technicznych (parametry sprzętowe i funkcjonalne) dla poszczególnych rodzajów sprzętu został opisany w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opisy te zawierają minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1)wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)wykonawcy, którzy dysponują personelem z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. w zakresie montażu i serwisowania sprzętu, 3)wykonawcy, którzy posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 % zaoferowanej ceny brutto - ze względu na wartość zamówienia. Zamawiający wymaga aby z dokumentów wynikało, że wykonawca posiada środki finansowe, ma lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości; 4)wniosą w wyznaczonym terminie, wysokości i formie wymagane wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 2)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 4)wykaz personelu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Informacja banku, która określać będzie jedynie np. liczbę cyfr, bez podania faktycznej kwoty, traktowana będzie jako brak zaświadczenia. 6)dokument poświadczający wniesienie wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl/BIP. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 10:10, Olsztyn, ul. Emilii Plater 1, pok.2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.