eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcińsko-Zdrój › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Szkole Podstawowej w Stołecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Trzcińsko-Zdrój: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Szkole Podstawowej w Stołecznej
Numer ogłoszenia: 49164 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój, Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, fax 091 4148103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinsko-zdroj.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Szkole Podstawowej w Stołecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w istniejących otworach Istniejące okna i drzwi zewnętrzne w budynku szkoły zostaną zdemontowane a w ich miejsce zostaną zamontowane nowe z PCV w istniejących otworach okiennych i drzwiowych. Kształt, wygląd i podział okien i drzwi zostanie zachowany jak pierwotnie. Wymiary drzwi wejściowych będą spełniały normy bezpieczeństwa p.poż. schemat stolarki drzwiowej zewnętrznej i okiennej jest załączony do Opis robót budowlano-remontowych. Roboty wykonywane będą w oparciu o dokumentację: Opis robót budowlano-remontowych z kwietnia 2007 roku sporządzony przez STEFPOL Usługi i Produkcja budownictwa ze Szczecina. Zamawiający posiada zgłoszenie robót w Starostwie Powiatowym w Gryfinie do w/w zadania. Zakres zamówienia określony został szczegółowo przez: - Przedmiar robót opracowany dla przedmiotowego zadania UWAGA: Wykonawca może zapoznać się z Opisem robót budowlano-remontowych w siedzibie zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł. (cztery tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 UPZP oraz nie są wykluczeni z art. 24 ust 1 i 2 UPZP Sposób dokonania oceny spełnienia warunków odbędzie się na zasadzie sprawdzenia występowania w ofercie dokumentów wymienionych w pkt 5 i ich poprawności złożenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 UPZP - dołączenie do oferty wypełnionego druku (oryginał) 2. oświadczenie o niewykluczeni wykonawcy z art. 24 ust 1 i 2 UPZP - dołączenie do oferty wypełnionego druku (oryginał) 3. Dowód wniesienia wadium (oryginał)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.TRZCINSKO-ZDROJ.PL

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój ul. rynek 15 74-510 Trzcińsko-Zdrój.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.