eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Tychy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Tychy: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Tychy
Numer ogłoszenia: 49163 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30238 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta Tychy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace projektowe polegające na zaprojektowaniu instalacji wentylacji mechanicznej oraz roboty budowlane związane z wykonaniem ww. instalacji, a także remont wybranych pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta w Tychach. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: I Opracowanie projektu wykonawczego wentylacji mechanicznej sali 102 wg Programu funkcjonalno-użytkowego inż. F.Maludy -Instalacje wentylacji mechanicznej -Instalacje grzewcze centrali wentylacyjnej -Instalacje elektryczne i automatyki wentylacji mechanicznej UWAGA! W trakcie projektowania uwzględnić wymianę (na ten sam typ) istniejących kratek wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych w Sali sesyjnej na nowe w kolorze zbliżonym do koloru paneli dekoracyjnych 3D II Remont wentylacji mechanicznej wg opracowanego projektu jak w pkt.I - po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego przedstawionego projektu. III Remont sali 102 wg koncepcji mgr inż. arch. G. Kasza ( sala 102) w tym: -Wymiana wykładziny na spawaną z tworzyw sztucznych w kolorze S 3005-Y20R (NCS) -Czyszczenie, wyrównanie, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów -Wymiana istniejącego oświetlenia na LED wg koncepcji -Ułożenie paneli dekoracyjnych 3D- Drift wg koncepcji -Malowanie paneli dekoracyjnych wg koncepcji -Instalacja kratek wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych IV Remont pomieszczeń budynku Urzędu Miasta w tym: a) Roboty murarskie: -Wykucie istniejących i zamontowanie nowych drzwi wewnętrznych (IX piętro UMT), b) Roboty malarskie, w tym: -malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża (sale nr 100, 101, 203), c) Roboty posadzkowe, w tym: -demontaż paneli podłogowych (sale nr 100, 101, 203) -ułożenie wykładzin spawanych z tworzyw sztucznych - (sale nr 100, 101, o kolorystyce ustalonej z Użytkownikiem), -ułożenie wykładziny dywanowej biurowej pętelkowej - nie gorszej niż BALTA QUARTZ w pok. 203 -demontaż spękanych płytek gresowych (przed wejściami do wind na każdym piętrze na klatce schodowej) i ułożenie nowych, Szczegółowy zakres robót, technologie oraz sposób realizacji określa załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.44.21.00 - Roboty malarskie 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane i Realizacji Usług Technicznych AB Sp. z o.o., ul. Dojazdowa 8, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 274170,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233937,32

  • Oferta z najniższą ceną: 186337,31 / Oferta z najwyższą ceną: 233937,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.