eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Chełmiński › Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2017 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 49153 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Radzyń Chełmiński: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29017-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000, ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego  9, 87-220   Radzyń Chełmiński, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6886087, 6886001, faks 566 886 087, e-mail przetargi@radzynchelminski.eu
Adres strony internetowej (URL): bip.radzynchelminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2017 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KD.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński w 2017 r. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa następujących odcinków dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński: 1) Przebudowa ul. Gumowskiego wraz z dojazdem do budynku Nr 32 przy ul. Sady w Radzyniu Chełmińskim. 2) Przebudowa drogi gminnej nr 041614C Radzyń Chełmiński - Wymysłowo - etap II. 3) Przebudowa - modernizacja drogi gminnej nr 041632C w m. Czeczewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni tłuczniowej z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami. 4) Przebudowa drogi gminnej nr 041622C w Radzyniu Wsi. 2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usługi lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań). Przedmiot zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, obejmuje przebudowę 4 odcinków dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Radzyń Chełmiński. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: Zadanie 1: ,,Przebudowy ul. Gumowskiego wraz z dojazdem do budynku Nr 32 przy ul. Sady w Radzyniu Chełmińskim" na długości 199,00 mb plus dojazd w następującym zakresie: a) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe; rozebranie krawężników betonowych; rozebranie obrzeży; rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5cm; mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej o gr. 4cm; transport gruzu; regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, wbudowanie włazów żeliwnych typu ciężkiego. b) Roboty ziemne: korytowanie pod warstwy konstrukcyjne z transportem urobku; wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory o głębokości do 6 m - szerokość 0,8 - 1,5 m; zasypanie wykopów. c) Odwodnienie: kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich gr. 10cm; kanały z rur PVC SN8 łączonych na wcisk o śr. zew. 160 mm; studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1000mm; studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o śr. 500mm, klasy C-250 z osadnikiem bez syfonu. d) Podbudowy: warstwy odsączające o gr.10cm; wyrównanie podbudowy tłuczniem o gr. 10cm; podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25kg/m2 o gr. 15cm; podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (0/31,5) o gr. 20cm. e) Nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa wiążąca); oczyszczenie warstwy wyrównawczej; skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna). f) Oznakowanie ulicy: słupki z rur stalowych o śr. 70mm; pionowe znaki drogowe. g) Elementy ulic: ława pod krawężniki betonowa zwykła; ława pod krawężniki betonowa z oporem; krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25cm; krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm; chodnik z kostki betonowej gr. 6cm; obrzeża betonowe o wym. 30x8cm; ścinanie drzewa (śr. 66-75cm). Zadanie 2: ,,Przebudowa drogi gminnej nr 041614C Radzyń Chełmiński - Wymysłowo - etap II", na długości 200 mb w następującym zakresie: a) Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe; cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10cm; rozebranie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gr. 8cm; plantowanie poboczy o gr. do 20cm. b) Wzmocnienie istniejącej podbudowy: profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm - wyrównanie istniejącej nawierzchni poboczy poza brukiem; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym o gr. ponad 10cm, średnio 15cm. c) Nawierzchnia: oczyszczenie nawierzchni; skropienie emulsją 0,5kg/m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa wiążąca); oczyszczenie; skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową 0,5kg/m2; nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4cm (warstwa ścieralna). d) Pobocza i rowy: nawierzchnie z tłucznia kamiennego (twardy 0-31,5) o gr. 8cm - pobocza; zagęszczenie nasypów z gruntu sypkiego - pobocza; inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. Uwaga do Zadania 2. - załączony projekt obejmuje przebudowę drogi na długości 820 mb, - do przetargu przyjęto przebudowę drogi na odcinku o długości 200mb (II etap). Zadanie 3: "Przebudowa - modernizacja drogi gminnej nr 041632C w m. Czeczewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni tłuczniowej z powierzchniowym utrwalaniem emulsją i grysami", na długości 812,00 mb, w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczonym mechanicznie o gr. ponad 10 cm (średnio 20 cm). b) Nawierzchnie - oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3 /m2 ; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8,0 dm3 /m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 6 cm - pobocza. Realizacja inwestycji w zakresie Przebudowa części drogi gminnej nr 041613C w m. Czeczewo, dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej emulsją i grysami współfinansowana jest ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów z produkcji rolnej. Zadanie 4: "Przebudowa drogi gminnej nr 041622C w Radzyniu Wsi", na długości 985,00 mb, w następującym zakresie: a) Roboty ziemne: geodezyjne pomiary realizacyjne; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odległość do 200 m - profilowanie drogi, profilowanie i zagęszczenie podłoża; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o gr. 20 cm po zagęszczeniu; b) nawierzchnie: oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3 /m2 ; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8,0 dm3 /m2; nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 6 cm - pobocza; geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3. Postanowienia ogólne. 1) Zadanie obejmuje roboty budowlane związane z przebudową części dróg w gminie Radzyń Chełmiński. Założenia obejmują wykonanie nawierzchni drogi i zjazdów, odwodnienie i roboty ziemne. Wykonawca zobowiązany będzie do przewiezienia zdjętych materiałów we wskazane miejsce przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem. 2) W pasie drogowym mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telefoniczna, wodociągowa, kanalizacyjna i elektryczna. 3) Zamawiający dysponuje przedmiarami robót, które załącza do SIWZ jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji projektowej. 4) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 4. Wymagania Zamawiającego. 1) W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania, w szczególności: podatek VAT, koszty materiałów budowlanych, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, roboty związane z zabezpieczeniem placu budowy, koszty oznakowania robót na czas budowy, bieżącą obsługę geodezyjną robót, koszt dokumentacji powykonawczej. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne media). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia . 2) W rejonie istniejącego uzbrojenia, roboty ziemne należy wykonywać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci. 3) Naprawa zinwentaryzowanych jak i niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 4) Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami terenu w przypadku wejścia z robotami poza pas drogowy, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 5) Wykonawca wykona na własny koszt projekt oznakowania na czas realizacji robót oraz wykona tymczasową organizację ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami i powiadomi właściwe organy, instytucje o rozpoczęciu robót i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu. 6) Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 5. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 4) 2) Projekt budowlany (zał. Nr 5) 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 6) 4) Przedmiar robót (zał. Nr 7) 6. Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały 2 lata licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.8.Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, związane z realizacją zamówienia, wynikające z Przedmiaru robót. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, wykonujących roboty instalacyjne, dostawców materiałów budowlanych itp. 2) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że w czasie realizacji przedmiotu umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji przedmiotu umowy zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 3) Wykonawca w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 4) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 5) Brak udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 9 umowy. 7) Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45111200-0, 45233252-0, 45232130-2, 45111300-1, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT612070.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Budowlanych DROBUD Sp.j. Ryszard Szreiber & Krzysztof Szreiber ,  danfut.ks@wp.pl,  ul. Głowackiego 20,  87-140,  Chełmża,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 564366,05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 564366,05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 797686,99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.