eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT BUDYNKU WARTOWNI, REMONT WĘZŁA SANITARNEGO I INSTALACJI WOD.KAN., REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA, REMONT CZĘŚCI POSADZEK ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - 86/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Grudziądz: REMONT BUDYNKU WARTOWNI, REMONT WĘZŁA SANITARNEGO I INSTALACJI WOD.KAN., REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA, REMONT CZĘŚCI POSADZEK ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - 86/2013
Numer ogłoszenia: 491514 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419034 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU WARTOWNI, REMONT WĘZŁA SANITARNEGO I INSTALACJI WOD.KAN., REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA, REMONT CZĘŚCI POSADZEK ORAZ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ - 86/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku wartowni, remont węzła sanitarnego i instalacji wod.kan., remont części ogrodzenia, remont części posadzek oraz instalacji elektrycznej zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: remont budynku nr 4 - wartownia w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. 2)Zadanie nr 2: remont węzła sanitarnego i instalacji wod.kan. w bud. nr 28 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. 3)Zadanie nr 3: remont części ogrodzenia w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu. 4)Zadanie nr 4: remont części posadzek oraz instalacji elektrycznej w bud. nr 7 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zadanie nr 1: remont budynku nr 4 - wartownia w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie. ROBOTY: REMONT DACHU: wymiana pokrycia dachowego z papy; częściowa wymiana deskowania dachu; odgrzybianie i impregnacja ognioochronna elementów drewnianych dachu; wymiana obróbek blacharskich; wymiana rynien; wymiana rur spustowych; wymiana instalacji odgromowej; utylizacja odpadów; WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ I OKIENNEJ: demontaż stolarki okiennej drewnianej; montaż okien PCV wraz z obrobieniem; wymiana parapetów zewnętrznych blaszanych; ułożenie nadproży prefabrykowanych; wymiana drzwi zewnętrznych; demontaż krat stalowych; wykonanie i montaż 2 szt krat stalowych; utylizacja odpadów; REMONT ELEWACJI: uzupełnienie tynków zewnętrznych; wyrównanie ścian płytami styropianowymi-stabilizacja podłoża pod tynk mineralny; rozebranie istniejącej opaski betonowej; wykonanie nowej opaski betonowej; utylizacja odpadów; ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ: wymiana armatury sanitarnej; wymiana instalacji wod-kan ; izolacja rurociągów otuliną z pianki gr. 9 mm ; montaż 2 szt wpustów ściekowych; montaż zaworów przelotowych i odcinających; utylizacja odpadów; ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ: zdemontowanie przewodów istniejącej instalacji elektrycznej; zdemontowanie istniejącej rozdzielni skrzynkowej żeliwnej oraz rozdzielni na zewnątrz budynku zasilającej monitoring, wyposażenie rozdzielni zasilającej monitoring przenieść do nowej tablicy głównej ; montaż i podłączenie złącza kablowego; montaż i podłączenie wyłącznika głównego p.poż. oraz rozdzielni zasilającej oświetlenie zewnętrzne z wyłącznikami pakietowymi; montaż i podłączenie wyposażenia rozdzielni głównej; wykucie bruzd, osadzenie puszek instalacyjnych, ,ułożenie przewodów z podłączeniem i zaprawieniem bruzd; wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej; utylizacja odpadów. ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE: wykucie ościeżnic stalowych; rozebranie wykładziny ściennej z płytek; ułożenie płytek ściennych; montaż stolarki drzwiowej; montaż drzwi certyfikowanych o wym. 1,00x2,05m - o zwiększonej odporności na włamanie; odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; odnowienie powłok malarskich stolarki drzwiowej; częściowa wymiana wykładzin oraz posadzki z płytek ceramicznych; naprawa uszkodzonych tynków; montaż okna podawczego z blatem drewnianym; montaż kraty w oknie podawczym; montaż nadproży prefabrykowanych; naprawa posadzki betonowej; okładziny z płyt gipsowo - kartonowych wodoodpornych; utylizacja odpadów. ROBOTY W ZAKRESIE INSTALACJI C.O.: skucie posadzki betonowej w celu ułożenia rurociągów instalacji c.o z późniejszym zabetonowaniem; montaż i podłączenie rozdzielaczy z rur c.o.o śr. 40 mm; ułożenie rurociągów z PP o śr. 25mm i 20mm wzmocnionych włóknem szklanym układanych w posadzce w otulinie z pianki gr. 9 mm. wraz z wykonaniem rur przyłącznych o śr. 20 mm do grzejników wraz z montażem niezbędnych zaworów na instalacji c.o. oraz filtra c.o. o śr. 25 mm; wymiana grzejników radiatorowych na stalowe dwupłytowe z kompletem zaworów; zdemontowanie naczynia wzbiorczego instalacji c.o. ; montaż z podłączeniem naczynia przeponowego o poj. 24 l wraz z listwą montażową i manometrem; montaż i podłączenie pompy c.o. 25/60 wraz z montażem niezbędnych zaworów; wykonanie ciśnieniowej próby szczelności instalacji centralnego ogrzewania; utylizacja odpadów. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów KOD CPV:45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów Zadanie nr 2: r remont węzła sanitarnego i instalacji wod.kan. w bud. nr 28 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. ROBOTY: ROBOTY BUDOWLANE montaż ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu szer. 55 mm, obłożone obustronnie jednowarstwowo płytami gr. 12,5 mm wodoodpornymi z izolacją z wełny mineralnej gr. 5 cm ; montaż stolarki drzwiowej; ułożenie płytek ściennych i podłogowych; roboty malarskie ścian i sufitów. ROBOTY SANITARNE: skucie posadzki betonowej w celu ułożenia rurociągów kanalizacyjnych oraz zimnej wody użytkowej; montaż instalacji wod.-kan.; montaż i podłączenie bojlera elektrycznego o poj. 100 litrów; montaż wentylacji elektrycznej uruchamianej wraz ze światłem ; montaż wpustów podłogowych o śr. 50 mm; montaż armatury sanitarnej ; utylizacja odpadów. ROBOTY ELEKTRYCZNE: podłączenie przewodów pod oświetlenie i gniazda wtykowe; montaż z podłączeniem włączników instalacyjnych oraz gniazd wtykowych; montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV:45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45223100-7 - Roboty montażowe KOD CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne KOD CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 45410000-4 - Roboty tynkarskie KOD CPV: 45431000-7 - Kładzenie płytek KOD CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów Zadanie nr 3: r remont części ogrodzenia w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu. ROBOTY: WYCINKA DRZEW: wycinka 17 szt drzew - po uzyskaniu zgody na wycinkę przez inwestora; wycinka 66 szt drzew owocowych; ROBOTY BUDOWLANE: rozebranie ogrodzenia betonowego i z siatki na słupkach stalowych wraz z cokołem; wykonanie nowego cokołu; wykonanie nowego ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej na słupkach stalowych; utylizacja odpadów. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe KOD CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia KOD CPV: 90500000-2 - Utylizacja odpadów Zadanie nr 4: remont części posadzek oraz instalacji elektrycznej w bud. nr 7 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE WEWNĘTRZNE: odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów; odnowienie powłok malarskich stolarki okiennej; odnowienie powłok malarskich stolarki drzwiowej; wykonanie nowej posadzki betonowej; zabetonowanie otworów po urządzeniach diagnostycznych; naprawa uszkodzonych tynków; zamontowanie dodatkowych gniazd siłowych z podłączeniem do istniejącej instalacji zasilającej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. poz. 1372): KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 54100000-4- roboty tynkarskie KOD CPV: 45262300-4 - betonowanie KOD CPV: 45317000-2 - instalacje elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - utylizacja odpadów 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz projekt umowy. 4. Budynek, teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 8.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 9.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 10.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu nr 2 na remont węzła sanitarnego i instalacji wod. kan. w bud. nr 28 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.42.11.00-5, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 90.50.00.00-2, 45.22.31.00-7, 45.43.10.00-7, 45.11.13.00-1, 34.92.82.00-0, 54.10.00.00-4, 45.26.23.00-4, 45.31.70.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont budynku nr 4 - wartownia w kompleksie przy ul. Dworcowej w Grupie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Nieruchomości PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Parkowa 24, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130355,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140282,74

  • Oferta z najniższą ceną: 140282,74 / Oferta z najwyższą ceną: 272624,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont części ogrodzenia w kompleksie przy ul. Bema w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CERES Sp. z o. o., ul. Rapackiego 33, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46454,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36263,51

  • Oferta z najniższą ceną: 36263,51 / Oferta z najwyższą ceną: 98411,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Remont części posadzek oraz instalacji elektrycznej w bud. nr 7 w kompleksie przy ul. Czwartaków w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa Nieruchomości PARTNER Henryk Kiziewicz, ul. Parkowa 24, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34086,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41899,34

  • Oferta z najniższą ceną: 41899,34 / Oferta z najwyższą ceną: 100396,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.