eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, placów i mostów zlokalizowanych w pasach drogowych ulic w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Słupsk, z wyłaczeniem nawierzchni gruntowych i żużlowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49133

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, placów i mostów zlokalizowanych w pasach drogowych ulic w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Słupsk, z wyłaczeniem nawierzchni gruntowych i żużlowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, do kontaktów: Janusz Roszyk, ul. Przemysłowa 73 lok. 110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093, e-mail: biuro@zdm.slupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:realizacja zadań gminy obejmującej sprawy dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, placów i mostów zlokalizowanych w pasach drogowych ulic w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Słupsk, z wyłaczeniem nawierzchni gruntowych i żużlowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: pasy drogowe ulic miasta Słupska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie bieżące dróg, ulic, jezdni, chodników, placów i mostów polega na wykonywaniu robót remontowych, konserwacyjnych i porządkowych oraz podejmowaniu innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego oraz sprawnosci i bezpieczeństwa ruchu niezaleznie od warunków klimatycznych i atmosferycznych. Utrzymanie bieżące ma także charakter działania awaryjnego polegającego na doraźnym wykonywaniu robót zabezpieczajacych miejsca zagrażającego bezpieczeństwu ruchu, jak równiez zapobieganiu przyspieszonej degradacji nawierzchni spowodowanej awariami urządzeń podziemnych i naziemnych, nieprzewidzianymi skutkami wpływów atmosferycznych, wystąpieniem ponadnormatywnych obciążeń i innych oraz zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z warunkami okreslonymi w Specyfikacjach technicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Do obowiązków firmy wykonującej bieżące utrzymanie należy m.in: 1)utrzymanie nawierzchni w stanie przejezdności, 2)monitoring stanu nawierzchni na bieżąco, 3)bieżące zgłaszanie Zamawiającemu potrzeb remontów nawierzchni, 4)wykonywanie poleceń Zamawiającego w zakresie utrzymania nawierzchni, 5)uzupełnienie ubytków nawierzchni lub miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu przy zastosowaniu technologii robót odpowiedniej dla danej nawierzchni, 6)wykonanie robót w zakresie naprawy ubytków w nawierzchniach dróg krajowych i wojewódzkich niezwłocznie w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia (faks lub telefonicznie), w pozostałych kategoriach dróg w ciągu 48 godzin lub zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego terminem, 7)w wypadku zaistniałych awarii, stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, należy zabezpieczyć i oznakować te miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (fax lub telefon), nie później niż w ciągu 1 godziny, 8)przekazywanie informacji w zakresie awarii urządzeń podziemnych i naziemnych, 9)frezowanie nawierzchni i wykonywanie nakładki warstwy bitumicznej na gorąco, 10) łatanie ubytków w nawierzchni z zastosowaniem mas z wytwórni mas bitumicznych, gotowych komponentów lub magmy (maksymalna grubość układanych warstw bitumicznych 10cm, w przypadku głębszych ubytków należy stosować uzupełnienie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie) , 11)łatanie ubytków w innych nawierzchniach przy zastosowaniu technologii odpowiedniej do danej nawierzchni z wykonaniem wzmocnionych podbudów, 12)przygotowanie i oczyszczenie podłoża pod wykonanie nawierzchni, 13)przygotowanie i oczyszczenie nawierzchni do wykonania regeneracji, 14)wypełnienie spoin przy podłożach z kostki betonowej, kostki kamiennej, itp. 15)mechaniczne zagęszczenie nawierzchni, 16)ręczne i mechaniczne wyrównanie nawierzchni jezdni, chodników, placów i mostów, 17)zabezpieczenie prowadzonych robót zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 18)informowanie Zamawiającego o konieczności zorganizowania ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, 19)w okresie zimowym łatanie ubytków przy zastosowaniu komponentów i technologii przewidzianych na ten okres czasu, 20)roboty prowadzone będą bez zamykania całej szerokości jezdni przy normalnym ruchu na drogach, 21)dokonać wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości łącznej: 38.000 PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100), w tym na zadanie I: kwotę 11.000 PLN; zadanie II: kwotę 13.500zł, zadanie III: kwotę 13.500zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp i zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy w szczególności: 1.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot postępowania, tj.: 1.1.1. przedmiotem działalności - roboty budowlane w zakresie budowy dróg kołowych i szynowych; 1.1.2. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, roboty na terenie miejskim polegające na wykonywaniu napraw cząstkowych nawierzchni ulic, chodników i placów na łącznej powierzchni min. 8.000 m2 w ciągu kolejnych 12 miesięcy. 1.2. dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają wykwalifikowaną kadrę z uprawnieniami do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia; 1.3.dysponują co najmniej następującym potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj: 1.3.1. czynną i prawnie dopuszczoną do użytkowania wytwórnię mas bitumicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami - wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno - bitumicznej na budowę nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania (zgodnie z normą PN-S-96025-2000); 1.3.2. walec wibracyjny jednoosiowy (0,6t) - szt. 1; 1.3.3. walec statyczny samojezdny (10t) - szt. 1; 1.3.4. koparko - ładowarka o pojemności łyżki min. 0,2m3 - szt. 1; 1.3.5. koparka o poj. łyżki min 1,25m3 - szt. 1; 1.3.6. zagęszczarka do gruntu - szt. 1; 1.3.7. ciągnik z przyczepą - szt. 1; 1.3.8. rozkładarka masy z automatyczną niwelacją - szt. 1; 1.3.9. ładowarka kołowa o poj. łyżki min 1,25m3 - szt. 1; 1.3.10. sprężarka powietrzna przewoźna spalinowa 4 - 5 m3/min. - szt. 1; 1.3.11. samochód samowyładowczy do 5 t - szt. 1; 1.3.12. piła do asfaltu - szt. 1; 1.3.13. przecinarka do betonów - szt. 1; 1.3.14. zbiornik na wodę - szt. 1; 1.3.15. frezarka - szt. 1; 1.3.16. samochód skrzyniowy do 5 t - szt. 1; 1.3.17. dźwig samojezdny do 4 t - szt. 1; 1.3.18. samochód dostawczy do 0,9 t - szt. 1; 1.3.19. skraplarka do bitumu - szt. 1; 1.3.20. samochód z termosem (do masy bitumicznej) o ładowności do 5t - szt. 1; 1.3.21. posiadają bazę sprzętową zlokalizowaną na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 25 km od granic miasta; 1.4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 150.000 PLN; 1.5. osiągnęli w okresie 2003, 2004, 2005 w każdym roku przychody roczne netto ze sprzedaży produktów nie mniejsze niż 1 000 000,00 PLN - na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\ lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - średni obrót roczny w okresie 2003, 2004, 2005,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony dokumentami; 1.6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 2.1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.2.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował regułą \spełnia\ albo \nie spełnia\. 2.3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 2.3.1. warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz w punkcie 1.6 niniejszego rozdziału musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2.3.2. warunki określone w pkt 1.1.1; 1.2; 1.3; 1.4 i 1.5 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2.3.3. w przypadku pkt 1.1.2. warunek będzie spełniony, jeżeli każdy z nich wykaże wykonanie napraw cząstkowych nawierzchnui ulic, chodników i placów na łącznej powierzchni min. 8.000m2, natomiast okres wykonywania przedmiotu zamówienia bedzie sumowany. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp wykonawca przedkłada: 1.1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 i 3 do SIWZ. 1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedkłada: 2.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności w odniesieniu do przedmiotu zamówienia (wg załącznika Nr 5 do SIWZ). Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopię uprawnień budowlanych oraz dokument stwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3.Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca wg załącznika nr 6 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca przedkłada: 3.1.Bilans i rachunek zysków i strat w przypadku Wykonawców sporządzających sprawozdanie finansowe, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (załącznik nr 7 do SIWZ dla Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania). 3.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5. Pozostali Wykonawcy dokumenty, o których mowa w pkt 1 - 3 niniejszego rozdziału przedkładają zgodnie z wytycznymi zawartymi w § 1 ww. rozporządzenia. 6.Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi określone w art. 23 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Rg - stawka roboczogodziny z narzutami 20 2. Pm - cena wbudowania 1 Mg masy bitumicznej 50 3. Ps - poziom cen pracy sprzętu z narzutami 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.slupsk.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie ZDM lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za SIWZ pobierana jest wprzypadku jej powielenia i przesłania na prośbę Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.10.2006, godzina 10:15, Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, sala konfernecyjna, pokój 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - strefa I. 1) Krótki opis: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, placów i mostów zlokalizowanych w pasach technicznych ulic w granicach administarcyjnych Gminy Miejskiej Słupsk z wyłaczeniem nawierzchni gruntowych i żużlowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41, 45.23.31.42, 45.23.32.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie 1 - strefa I (zał. Nr 9 A do SIWZ) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części zachodniej od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk obejmujących osiedle Piastów, Niepodległości, Sobieskiego, Batorego, Konarskiego. Łączna długość ulic na tym zadaniu wynosi: około 44,60 km, pow. ulic wynosi około 314,93 tys.m2, pow. chodników, ścieżek rowerowych wynosi około 128.697,05 m2, pow. zatok parkingowych wynosi około 62.228,50 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 48 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Rg - stawka roboczogodziny z narzutami 20 2. Pm - cena wbudowania 1 Mg masy bitumicznej 50 3. Ps - poziom cen pracy sprzętu z narzutami 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - strefa II. 1) Krótki opis: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników,placów i mostów zlokalizowanych w pasach technicznych ulic w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Słupsk z wyłaczeniem nawierzchni gruntowych i zuzlowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41, 45.23.31.42, 45.23.32.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie 2 - strefa II (zał. Nr 9 B do SIWZ) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części północno - wschodniej na odcinku od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk wzdłuż drogi krajowej nr 6 na odcinku od ul. Tuwima w kierunku Gdańska (łącznie z ulicami drogi krajowej Nr 6 zlokalizowanymi w tej strefie), obejmujących osiedla Stare Miasto, osiedle Słowińskie. Łączna długość ulic na tym zadaniu wynosi: około 47,12 km, pow. ulic wynosi około 366,31 tys. m2, pow. chodników, ścieżek rowerowych wynosi około 190.358,07 m2, pow. zatok parkingowych wynosi około 39.930,60 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 48 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Rg - stawka roboczogodziny z narzutami 20 2. Pm - cena wbudowania 1 Mg masy bitumicznej 50 3. Ps - poziom cen pracy sprzętu z narzutami 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 - strefa III. 1) Krótki opis: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni, chodników, placów i mostów zlokalizowanych w pasach technicznych ulic w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Słupsk z wyłączeniem nawierzchni gruntowych i żużlowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41, 45.23.31.42, 45.23.32.00. 3) Wielkość lub zakres: zadanie 3 - strefa III (zał. Nr 9 C do SIWZ) obejmuje ulice gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe zlokalizowane w części południowo - wschodniej na odcinku od torów kolejowych relacji Szczecin - Gdańsk wzdłuż drogi krajowej Nr 6 od ul. Tuwima w kierunku Gdańska. Łączna długość ulic na tym zadaniu wynosi: około 47,47 km, pow. ulic wynosi około 326,83 tys.m2, pow. chodników, ścieżek rowerowych wynosi około 97.878,70 m2, pow. zatok parkingowych wynosi około 32.536,40 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 48 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Rg - stawka roboczogodziny z narzutami 20 2. Pm - cena wbudowania 1 Mg masy bitumicznej 50 3. Ps - poziom cen pracy sprzętu z narzutami 30 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.