Ogłoszenie z dnia 2006-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Miechów: częściowa rekultywacja składowiska odpadów komunalnych dla Gminy i Miasta Miechów - sektor zachodni i środkowy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, do kontaktów: Sylwia Suchecka, Zdzisław Kustosz, ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 71, fax 041 3832378, e-mail: ugimmiechow@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miechow.eu Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.miechow.eu Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: częściowa rekultywacja składowiska odpadów komunalnych dla Gminy i Miasta Miechów - sektor zachodni i środkowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Miechów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa rekultywacja składowiska odpadów komunalnych dla Gminy i Miasta Miechów - sektor zachodni i środkowy. I ETAP: 1.Ukształtowanie kwatery sektora zachodniego 2.Uszczelnienie mineralne i syntetyczne kwatery sektora zachodniego 3.Drenaż odcieków z przepompownią, rurociągiem tłocznym oraz zbiornikiem na odciek w sektorze zachodnim. II ETAP: 1.Studnie odgazowania w sektorze zachodnim. 2.Przemieszczanie odpadów ze skarpy północnej sektora środkowego wraz z profilowaniem i zagęszczaniem czaszy w sektorze zachodnim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany - aktualizacja, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczęte i zakończone w tym okresie) 3 robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia dot. rekultywacji składowisk odpadów komunalnych uszczelnianych materiałami geosyntetycznymi w tym co najmniej 1 inwestycji dot. rekultywacji składowisk odpadów komunalnych o wartości min. 1500000PLN 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.21.10 - Składowiska odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 25000PLN Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpocząć i zakończyć w tym okresie) 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia dot. rekultywacji składowisk odpadów komunalnych uszczelnianych materiałami geosyntetycznymi w tym co najmniej 1 inwestycji dot. rekultywacji składowisk odpadów komunalnych o wartości min. 1500000PLN potwierdzone listami referencyjnymi, 2)dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 3)być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 500000PLN 4)spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ - Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających, że osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 3 roboty budowlane, dot. rekultywacji składowisk odpadów komunalnych uszczelnianych materiałami geosyntetycznymi w tym co najmniej 1 inwestycji dot. rekultywacji składowisk odpadów komunalnych o wartości min. 1500000PLN potwierdzone listami referencyjnymi 10)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 3 roboty budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 9, zostały wykonane należycie, 11)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, na kwotę co najmniej 500000PLN
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na rachunek zamawiającego, gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, IIp. pok 49.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego na terenie Gminy Miechów
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - powtórka.
- "Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów" - powtórzenie
- Przebudowa budynku mieszkalnego Wolica 12 na kancelarię L-ctwa Chrusty
- "Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sławice Szlacheckie i Pojałowice - Gmina Miechów".
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej"
- "Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska"
- Budowa hali i linii technologicznej do produkcji paliwa alternatywnego RDF z pozostałości po segregacji odpadów w instalacji komunalnej - I etap.
- Budowa wraz z modernizacją infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Gozdowo
- Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w ramach realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu, 2004/PL/16/C/PE/023 Zadanie nr 1 "Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.