eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Łódź: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 49107 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi materiałów biurowych i eksploatacyjnych zgodnie z wykazem stanowiącym Załączniki A1 i A2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy materiałów fabrycznie nowych. Dopuszcza się składanie w ofercie materiałów równoważnych do wykazu materiałów stanowiących Załącznik A1 i A2. Wykonawca zastrzega sobie możliwość żądania próbek oferowanego asortymentu na każdym etapie oceny ofert..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania ilości faktur odpowiadającej ilości zestawów. Faktury powinny zawierać wyspecyfikowanie poszczególnych elementów , ich ceny oraz numery fabryczne. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V SIWZ na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt. VII SIWZ, stosując formułę (spełnia)- (nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 Koncesji, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 1.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. Ponadto: 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu. 3. Wypełnione Załączniki A1 - A2 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wystawcę tego dokumentu lub w formie notarialnej, zgodnie z ustawą z dnia 14.02.1991r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2002r., Nr 42, poz. 369 z późniejszymi zmianami). W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635, zm. Dz. U. z 2007r. Nr 64, poz. 427) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz/BIP/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: martab@imp.lodz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy im. Jerzego Nofera ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 91-348 Łódź Knacelaria Główna p. 81.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup materiałów współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka. POIG.01.03.01-10-006/08.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik A1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik A1 WYKAZ MATERIAŁÓW BIUROWYCH ( wg ilości i rodzaju ) Lp. Nazwa artykułu Ilość szt./op. Cechy artykułu, producent Cena jedn. netto Cena jedn. brutto Wartość ogółem netto Wartość ogółem brutto 1 2 4 5 6 7 8 9 1. Zeszyty A4 w kratkę z twardą oprawą 8 2. Zeszyty A5 32 kartkowe w kratkę 18 3. Segregatory A4 ESSELTE 50 mm czerwone 5 4. Segregatory A4 ESSELTE 50 mm niebieskie 5 5. Segregatory A4 ESSELTE 50 mm zielone 5 6. Segregatory A4 ESSELTE 50 mm żółte 5 7. Segregatory A4 ESSELTE 75 mm niebieskie 4 8. Segregatory A4 ESSELTE 75 mm czerwone 4 9. Segregatory A4 ESSELTE 75 mm czarne 4 10. Przekładki kartonowe kolorowe 4 11. Przekładki z kolorowego polipropylenu 4 12. Separatory kartonowe żółte 2 13. Separatory kartonowe czerwone 2 14. Pudła archiwizacyjne na segregatory ESSELTE 3 15. Samoprzylepne zakładki indeksujące wąskie 12x43 mm - 4 kolory 3 16. Papier Kserograficzny - Biały (ryza) 20 17. Papier wizytówkowy z fakturą (linie lub płótno) 300g 2 18. Cienkopisy STABILO zestaw 6 szt. 3 19. Koszulki - foliowe wkładki do segregatorów A4 400 20. Karteczki samoprzylepne SUPER STICKY żółte 102x152 8 21. Karteczki samoprzylepne CONTACTA żółte 40x50 8 22. Karteczki samoprzylepne CONTACTA żółte 75x75 8 23. Ołówki automatyczne 0.5 mm STAEDLER szara obudowa 8 24. Grafity PENTEL 0.5 mm B, 5 25. Zakreślacze STAEDLER żółte 6 26. Marker TWIN CD/DVD czarny 4 27. Marker TWIN CD/DVD czerwony 2 28. Marker TWIN CD/DVD niebieski 2 29. Marker PENTEL N60 czarny 4 30. Marker PENTEL N60 czerwony 4 31. Gumki PENTEL ZEH małe 8 32. Spinacze biurowe kolorowe 6 33. Spinacze biurowe kolorowe 4 34. Klipy do papieru 19 mm 5 35. Klipy do papieru 32 mm 5 36. Klipy do papieru 51 mm 5 37. Temperówki do ołówków 4 38. Teczki ALLURA do dokumentów A4 8 39. Teczki ALLURA do dokumentów A4 8 40. Taśma samoprzylepna - przeźroczysta 8 41. Okładki do termobindownicy 1.5 mm, białe - z przeźroczystą stroną 50 42. Okładki do termobindownicy 3 mm, białe - z przeźroczystą stroną 50 43. Korektor w piórze PENTEL ZLC31 6 44. Panel informacyjny SHERPA - kolor żółty 1 45. Panel informacyjny SHERPA - kolor zielony 1 46. Panel informacyjny SHERPA - kolor granatowy 1 47. Segregator LEITZ ACTIVE PRO niebieski 5 48. Pudełka archiwizacyjne BOXY zielone 3 49 Pudełka archiwizacyjne BOXY żółte 3 50 Pudełka archiwizacyjne BOXY niebieskie 3 51 Pudełka archiwizacyjne BOXY czerwone 3 52 Pudło archiwizacyjne duże 3 53 Pojemnik na dugopisy prostokątny EAGLE 3 54 ROLLER STAMP 2 55 ROLLER STAMP 2 56 Niszczarka do dokumentów FELLOWES typ P-57Cs 1 57 Etykiety samoprzylepne (210x148) ZW1001 1 58 Etykiety samoprzylepne (210x297) ZW1000 1 59 Etykiety samoprzylepne (97x42,3) ZW5138 1 * Dopuszcza się składanie w ofercie materiałów równoważnych do wykazu materiałów stanowiących Załącznik A1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik A2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik A2 WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ( wg ilości i rodzaju ) Lp. Nazwa artykułu Ilość szt./op. Cechy artykułu, producent Cena jedn. netto Cena jedn. brutto Wartość ogółem netto Wartość ogółem brutto 1 2 4 5 6 7 8 9 1. Tusze do drukarki HP DJ 840 C - kolorowe 3 2. Tusze do drukarki HP DJ 840 C - czarne 3 3. Tusz do drukarki HP DJ 520 3 4. Tusz do drukarki EPSON STYLUS COLOR 640 - kolorowy 2 5. Tusz do drukarki EPSON STYLUS COLOR 640 - czarny 2 6. Toner do drukarki HP Officejet 88 XL black HH0085 1 7. Toner do drukarki HP Officejet 88 XL yellow HH0035 2 8. Toner do drukarki HP Officejet 88 XL cyjan HH0033 4 9. Toner do drukarki HP Officejet 88 XL magenta HH0034 2 10 Toner do drukarki C6578AE HH1091 2 11 Płyty CD-R 700MB VERBATIM TO5538 1 12 Etykiety na CD ZW1053 1 * Dopuszcza się składanie w ofercie materiałów równoważnych do wykazu materiałów stanowiących Załącznik A2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.