eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Pionki: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 49088 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 17 zadaniach, którym to zadaniom nadano następujące nazwy: zadanie nr 1 - igły jednorazowego użytku, zadanie nr 2 - strzykawki, zadanie nr 3 - przyrządy do infuzji i transfuzji, zadanie nr 4 - urologia, zadanie nr 5 - rurki intubacyjne, zadanie nr 6 - cewniki do odsysania, zadanie nr 7 - ostrza wymienne chirurgiczne, zadanie nr 8 - chirurgia: dreny i pojemniki do odsysania, zadanie nr 9 - sprzęt jednorazowy do znieczuleń, zadanie nr 10 - obwody oddechowe, filtry, maski, zadanie nr 11 - rękawice chirurgiczne, sterylne i diagnostyczno-zabiegowe, zadanie nr 12 - papiery medyczne, zadanie nr 13 - sprzęt i akcesoria med. drobne, zadanie nr 14 - kaniule do wlewów dożylnych, zadanie nr 15 - wzierniki ginekologiczne, zadanie nr 16 - sterylizacja, zadanie nr 17 - akcesoria do autoklawu STATIM 5000,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Oryginalny kod CPV: 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych Oryginalny kod CPV: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.10 - Maski tlenowe Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki finansowe i płatności: 2.1.termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, 2.2.niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy (z wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT) 3.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1.Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowany przez wykonawców sprzęt medyczny i akcesoria medyczne jednorazowego użytku muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. 3.2.Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy. krótszy termin ważności dopuszcza się wyłącznie w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu, w pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że sprzęt medyczny i akcesoria medyczne jednorazowego użytku jakie ma zamiar dostarczać wykonawca, i jakie będzie dostarczał w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, w zakresie zadania lub zadań, którymi jest zainteresowany, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego oświadczenia, Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty (na każde zadanie odrębnie) - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dot. zadania, którego dotyczy oferta (lub zadań) - wzory formularzy asortymentowo-cenowych określają załączniki nr 2.1-2.17 do SIWZ dostępne na stronie internetowej zamawiającego, 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.04.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony - wartość szacunkowa zamówienia niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy (poniżej progów unijnych) Rodzaj zamówienia: dostawy - w rozumieniu art.2 pkt.2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 ze zm., dalej: ustawa Formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych zadań dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl (patrz zał. nr 2.1 - 2.17). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem ilości i wielkości opakowań/ szt. zamawianego asortymentu określono w formularzach asortymentowo-cenowych, tj. załącznikach nr 2.1 - 2.17 do SIWZ, które to formularze należy traktować jako integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 ustawy. Jeżeli w załącznikach nr 2.1 - 2.17, określających poszczególne sprzęty medyczne i akcesoria medyczne jednorazowego użytku, użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważne co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym pozycjom sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych opisanym w formularzach asortymentowo-cenowych, tj. załącznikach nr 2.1-2.17 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku realizowana będzie w okresie 12 miesięcy od zawarcia umowy poprzez sukcesywne dostawy. Miejsce realizacji: Magazyn zamawiającego zlokalizowany przy Szpitalu Rejonowym w Pionkach, ul.15-go Stycznia 1. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Niniejsze postępowanie prowadzi się języku polskim, postanowienia art.9 ust.3 nie mają zastosowania. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium, jakim zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena. Znaczenie kryterium: cena (wartość brutto zadania) - 100%. 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: - mgr Katarzyna Świdzikowska, tel./fax. (048) 612 18 66, w godz. 07:30 - 14:30 tel. kom. 0 604 288 604 w godz. 07:30 - 16:30 adres poczty elektronicznej: k.swidzikowska@op.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 7/ 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 19.03.2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 17,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - igły jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - strzykawki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - przyrządy do infuzji i transfuzji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 4 - urologia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - rurki intubacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 6 - cewniki do odsysania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 - ostrza wymienne chirurgiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 8 - chirurgia: dreny i pojemniki do odsysania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 9 - sprzęt jednorazowy do znieczuleń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 10 - obwody oddechowe, filtry, maski.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.00-6, 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 11 - rękawice chirurgiczne, sterylne i diagnostyczno-zabiegowe,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 12 - papiery medyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 21.22.22.00-7, 21.12.54.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 13 - sprzęt i akcesoria med. drobne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-0, 25.12.23.40-7, 25.12.25.30-6, 33.14.17.00-7, 33.14.17.70-8, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 14 - kaniule do wlewów dożylnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 15 - wzierniki ginekologiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 16 - sterylizacja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 25.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawy sprzętu medycznego i akcesoriów medycznych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 17 - akcesoria do autoklawu STATIM 5000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3, 21.22.22.00-7, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.