eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Chełm: Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 49076 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448228 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja układów pomiarowo - rozliczeniowych energii elektrycznej w obiektach Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację układów pomiarowo-rozliczeniowych (na każdy układ pomiarowo-rozliczeniowy oddzielnie) w niżej wymienionych obiektach Zamawiającego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego oraz wymagań Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej i zasady TPA wraz uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń a następnie modernizacja układów zgodnie z opracowaną dokumentacją. Dostawa i montaż urządzeń wraz z uruchomieniem systemu transmisji danych pomiarowych dla potrzeb Zamawiającego. Obiekty Zamawiającego w których należy wykonać przedmiot zamówienia, tj.: - Ujęcie wody Bariera w Chełmie ul. Fabryczna 4 - Przepompownia wody /Strupin/ 105 w Strupinie Małym gmina Chełm - Przepompownia wody w Chełmie ul. Litewska 46 - Ujęcie wody Trubaków II w Chełmie. 1.1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: Etap I: 1) Opracowania dokumentacji projektowej (na każdy obiekt oddzielnie) w zakresie niezbędnym do wykonania na jej podstawie modernizacji układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dokumentacja powinna zawierać: a) część opisową, b) część rysunkową, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) część obliczeniową, e) wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia, Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie kompletnych uzgodnień sporządzonej dokumentacji projektowej z PGE Dystrybucja S.A Oddział Zamość oraz Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację projektową, spełniającą wszelkie wymogi wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych. Materiały i technologie zawarte w dokumentacji projektowej muszą zostać określone w sposób opisowy, za pomocą parametrów technicznych w dopuszczalnych zakresach stosowania, bez wskazywania konkretnego producenta bądź dostawcy. Jeżeli zachodzi konieczność zastosowania ściśle określonego materiału bądź technologii, należy w opisie technicznym przedstawić uzasadnienie takiej potrzeby oraz określić wymagania stawiane rozwiązaniom równoważnym. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) oraz wymaganiami zawartymi w pismach PGE Dystrybucja S.A Oddział Zamość - załącznik nr 9 i 10 do DIWZ. Kompletna dokumentacja powinna być wykonana w wersji papierowej w 3 egzemplarzach (po 3 egzemplarze każdego obiektu) oraz elektronicznej w postaci plików pdf. na nośniku w postaci płyt CD-R, po jednym egzemplarzu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w całości prawa autorskie dotyczące dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie niniejszego postępowania. Etap II: Wykonawca po uzgodnieniu dokumentacji w PGE i przekazaniu jej Zamawiającemu, przystępuje do: 1) Przebudowy układów pomiarowo-rozliczeniowych w oparciu o zatwierdzoną przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego dokumentację projektową. 2) Dostawy z montażem i konfiguracją systemu przesyłu danych pomiarowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem. 3) Realizacji etapu wg kolejności: a) Ujęcie wody Bariera, b) Przepompownia wody Strupin, c) Przepompownia wody Litewska, d) Ujęcie wody Trubaków II, 4) Wykonawca zgłasza gotowość do odbioru pojedynczo wykonanych układów pomiarowych na poszczególnych obiektach PGE Zamość oraz Zleceniodawcy. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dokumentację powykonawczą składającą się z: - dokumentacji technicznej powykonawczej, - protokółów z przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi układów pomiarowych i transmisji danych, - instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń, - świadectw legalizacyjnych liczników, - kart gwarancyjnych urządzeń, - certyfikatów i deklaracji zgodności z aprobatą techniczną lub Polskimi Normami na użyte do robót materiały. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 DO DIWZ (Program funkcjonalno - użytkowy). 2. Zamawiający celem zapoznania się Wykonawcy z terenem obiektu, w którym realizowane będzie zamówienie, wyznaczył II terminy zebrania Wykonawców: - I termin: 07.11.2013 roku, godz. 10:00, - II termin: 13.11.2013 roku, godz. 10:00, Miejsce zebrania: Budynek MPGK Sp. z o.o., pokój nr 32, ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm. 3. Wykonawcy, którzy nie dokonali samodzielnej analizy i którzy złożą ofertę, zobowiązani będą oświadczyć zgodnie z załącznikiem nr 12, iż w trakcie realizacji zamówienia nie będą wnosić zastrzeżeń do rozmieszczenia obiektów i innych warunków oraz parametrów opisanych w DIWZ. 4. Zamawiający wraz z ofertą wymaga złożenia opisu prac z wykazem materiałów (nazwa i producent) według załącznika nr 2a. 4.1. Cena będzie wartością ryczałtową. W cenie należy również uwzględnić: - zakup wraz z licencją na rzecz Zamawiającego i uruchomienie 1 stanowiskowego programu DIALOG w wersji podstawowej (odczyt 7szt liczników oraz moduł raportów Excel dla wszystkich modernizowanych układów pomiarowych z transmisją danych do klienta), - przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi układów pomiarowych i transmisji danych oraz w zakresie obsługi programu DIALOG. 5. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich elementów/usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonaniem przedmiotu zamówienia, np.: koszty transportu, zaangażowania sprzętu, zużycia mediów, organizacji placu budowy, usuwania odpadów, koszt pomieszczeń socjalnych, magazynowych dla potrzeby realizacji. 6. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. 7. Wszystkie materiały budowlane powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 31.23.00.00 - Części aparatury do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 51.11.20.00 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej 51.11.21.00 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENTRA Juszczak Piasecki sp. jawna, ul. Spadek 18, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119925,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138038,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.