eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI-2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki CZĘŚĆ I WARSZTATY DLA UCZESTNIKÓW ZESPOŁU PORADNICTWA RODZINNEGO CZĘŚĆ II TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UWIERZ W SIEBIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Otwock: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI-2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki CZĘŚĆ I WARSZTATY DLA UCZESTNIKÓW ZESPOŁU PORADNICTWA RODZINNEGO CZĘŚĆ II TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UWIERZ W SIEBIE
Numer ogłoszenia: 49074 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Komunardów 10, 05-402 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 27 7194810, faks 27 7792433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI-2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki CZĘŚĆ I WARSZTATY DLA UCZESTNIKÓW ZESPOŁU PORADNICTWA RODZINNEGO CZĘŚĆ II TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UWIERZ W SIEBIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części, tj.: - I część postępowania: WARSZTATY DLA UCZESTNIKÓW ZESPOŁU PORADNICTWA RODZINNEGO: Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dwudniowych z autoprezentacji (2 godziny), połączone z zajęciami ze stylizacji (14 godzin) dla 10 uczestników projektu systemowego (osób dorosłych) w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II część postępowania: TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UWIERZ W SIEBIE: Przygotowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji społecznych Uwierz w siebie (30 godzin/grupę, 5 dni x 6 godzin) dla 49 osób niepełnosprawnych (5 grup po 9-10 osób) w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający ustalił następujące kryteria szczegółowe: CZĘŚĆ I 1. Miejsce realizacji zajęć: na terenie Miasta Otwock. Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w Sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2. Termin realizacji zajęć: od 22 maja do 31 maja 2013 r. 3. Ilość uczestników: 10 osób dorosłych - klientek zespołu poradnictwa rodzinnego. 4.Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dwudniowych z autoprezentacji (2 godziny), połączone z zajęciami ze stylizacji (14 godzin) - Zajęcia powinny odbywa się w cyklu dwudniowym w godzinach 8-16 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych - 1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 5. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) wyżywienie dla 10 osób (jak w ust. 3) w trakcie trwania zajęć, składające się z: - obiadu dwudaniowego z deserem, - serwisu kawowego dla 10 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko, i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, b) materiały szkoleniowe dla 10 osób (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), c) materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu dla 10 osób (jak w ust. 3), d) ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) kserokopii zaświadczeń, certyfikatów g) ankiet oceniających zajęcia h) sprawozdania merytorycznego, i) zdjęć na płycie CD lub DVD 8. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 10. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 50 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 11. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). CZĘŚĆ II 1. Miejsce realizacji zajęć: na terenie Miasta Otwock w sali szkoleniowej dostosowanej do osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w Sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2. Termin realizacji zajęć: 3 czerwiec - 10 lipiec 2013r. 3. Ilość uczestników: 49 osób niepełnosprawnych. 4. Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: - Przygotowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji społecznych dla 5 grup (30 godzin/grupę, 5 dni x 6 godzin), - Zajęcia powinny odbywa się w ciągu 5 dni w godzinach 8-15 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin dydaktycznych, - 1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 5. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) wyżywienie dla 49 osób (jak w ust. 3) w trakcie trwania zajęć, składające się z: - obiadu dwudaniowego z deserem, - serwisu kawowego dla 49 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, b) materiały szkoleniowe dla 49 osób (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), c) materiały piśmiennicze dla 49 osób (jak w ust. 3) w formie notesu i długopisu, d) ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) kserokopii zaświadczeń, certyfikatów g) ankiet oceniających zajęcia h) sprawozdania merytorycznego, i) zdjęć na płycie CD lub DVD 8. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 10. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 50 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 11. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: c) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, d) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dla CZĘŚCI 1-2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi, w tym 1 usługę współfinansowaną w ramach projektu dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, polegającą na: - dla I CZĘŚCI postępowania przeprowadzeniu warsztatów z zakresu autoprezentacji ze stylizacją, - dla II CZĘŚCI postępowania przeprowadzeniu treningu kompetencji społecznych. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ do oferty oraz dokumenty potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp dla CZĘŚCI 1-2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponował w czasie realizacji zamówienia osobami wykonującymi zamówienie posiadającymi następujące kwalifikacje: - dla 1 CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń-warsztatów-treningów, w tym przeprowadzenie szkolenia-warsztatu-treningu z zakresu z zakresu autoprezentacji ze stylizacją, oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń-warsztatów-treningów dla grupy min. 10 osób, - dla 2 CZĘŚCI postępowania: przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, minimum roczny staż w zakresie prowadzenia szkoleń/warsztatów/treningów, w tym przeprowadzenie treningu-szkolenia-warsztatu w zakresie kompetencji społecznych oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 3 szkoleń-warsztatów-treningów dla grupy min. 10 osób, W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (należy dokładnie opisać prowadzone przez nie szkolenia/zajęcia ze wskazaniem tematyki pozwalającej odnieść je do zakresu przedmiotowego niniejszego zamówienia) i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy -o ile osoba-y podpisujące ofertę nie posiadają takich uprawnień na podstawie dokumentów rejestrowych firmy; 3) szczegółowy program i harmonogram zajęć

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej, w szczególności w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności, 2) zmiany miejsca wykonywania usługi szkoleniowej W przypadku zmiany miejsca wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia lokalu o standardzie nie mniejszym niż przedstawiony w ofercie, 3) dokonanie zmiany w kadrze dydaktycznej z powodu śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. W przypadku zmiany w kadrze dydaktycznej Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kandydaturę osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych od tych, jakie posiadała osoba wykonująca zamówienie. Zmiana kadry może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest korzystna dla Zamawiającego i Zamawiający wyrazi na nią zgodę, 4) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonaną usługę, proporcjonalnie do wielkości wykonania danej części, co nastąpić może np. w przypadku rezygnacji uczestnika zajęć itp. Kwota zmniejszenia wynagrodzenia będzie odpowiadała kwocie przedstawionej w formularzu ofertowym za 1 (jednego) uczestnika turnusu rehabilitacyjnego, połączonego z zajęciami, w zależności od ostatecznej liczby osób. 5) zmiany uczestnika zajęć w przypadku rezygnacji bądź wykreślenia osoby z listy uczestników zajęć - Zamawiający ma wówczas prawo skierować inną osobę na jej miejsce.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10 05-402 Otwock Biuro Projektu Sprawni i samodzielni..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ul. Komunardów 10 05-402 Otwock Biuro Projektu Sprawni i samodzielni..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Sprawni i Samodzielni jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARSZTATY DLA UCZESTNIKÓW ZESPOŁU PORADNICTWA RODZINNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dwudniowych z autoprezentacji (2 godziny), połączone z zajęciami ze stylizacji (14 godzin) dla 10 uczestników projektu systemowego (osób dorosłych) w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UWIERZ W SIEBIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji społecznych UWIERZ W SIEBIE (30 godzin/grupę, 5 dni x 6 godzin) dla 49 osób niepełnosprawnych (5 grup po 9-10 osób) w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.