eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna (OSP Łukowa, OSP Ruda Łańcucka, OSP Wólka Łętowska)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Nowa Sarzyna: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna (OSP Łukowa, OSP Ruda Łańcucka, OSP Wólka Łętowska)
Numer ogłoszenia: 49071 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna , ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna (OSP Łukowa, OSP Ruda Łańcucka, OSP Wólka Łętowska).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Termomodernizacja obiektu OSP w Łukowej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 254,50 m2, powierzchnia użytkowa budynku - 211,20 m2, kubatura - 1021,70 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - zmianę pokrycia dachowego, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich i malarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołów, - robót brukarskich - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, - ogrodzenia, - utwardzenie powierzchni terenu. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Termomodernizacja obiektu OSP w Rudzie Łańcuckiej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 356,40 m2, powierzchnia użytkowa budynku: parter - 299,80 m2, poddasze - 123,00 m2 razem 422,80 m2, kubatura - 2208,80 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - renowacji pokrycia dachowego, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich i malarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian piwnic, - robót brukarskich, - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, - ogrodzenia, - utwardzenie powierzchni terenu. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. Termomodernizacja obiektu OSP w Wólce Łętowskiej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 139,80 m2, powierzchnia użytkowa budynku - 114,50 m2, kubatura - 485,00 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian, - robót brukarskich, - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.2. Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy. 5) Zabezpieczenie ternu budowy. 4.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.5 Kosztorys ofertowy uproszczony musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. Każda pozycja w kosztorysie ofertowym powinna być odrębnie wyceniona. 4.6. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty (dla każdego zadania osobny komplet dokumentów): 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz. 2) projekt budowlano-wykonawczy z ewentualnymi zmianami naniesionymi przez projektanta; 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 4) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 5) wypełniony dziennik budowy, 6) potwierdzona przez Inspektora nadzoru książka obmiaru wykonanych robót; 7) świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu, 8) protokoły odbioru robót zanikających, 9) kosztorys powykonawczy, 10) zestawienie rzeczowo-finansowe; 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizacje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) część 1 zamówienia - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) część 2 zamówienia - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 3) część 3 zamówienia - 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych) w terminie do dnia 24.03.2014 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedno z wyżej wymienionych części, wadia na poszczególne części podlegają sumowaniu. 2. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Gminy Nowa Sarzyna Nr 84 9430 1058 1000 1182 2000 0004 Nadsański Bank Spółdzielczy z dopiskiem -Wadium - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna - część nr ... zamówienia. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego -wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - nie spełnia tego warunku dołączenie do oferty dowodu przelewu wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej siwz, - musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej siwz, - zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 9, bez potwierdzania tych okoliczności. 4. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna część ... zamówienia, oraz włożyć do koperty zewnętrznej zawierającej ofertę. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przewidzianą na stanowisko kierownika budowy. - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przewidzianą na stanowisko kierownika robót elektrycznych. - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przewidzianą na stanowisko kierownika robót sanitarnych. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk kierownika budowy i kierowników robót, jeżeli osoba będzie posiadała wymagane kwalifikacje określone powyżej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie: spełnia/niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz, 2) kosztorys ofertowy uproszczony, 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. - oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4) wypełniony formularz wskazujący części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 7 do siwz (jeżeli dotyczy), 5) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy: 1) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi w szczególności: - wystąpienia klęski żywiołowej, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, d) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, e) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji, f) wystąpienia opóźnienia w przekazaniu placu budowy g) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, W przypadku wystąpienia jednej z w/w okoliczności zamawiający wydłuży termin wykonania zamówienia o określoną liczbę dni, odpowiadającą czasowi trwania przeszkody w wykonaniu umowy, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia może wystąpić w przypadku: a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c) pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, d) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji projektowej. Zamienione materiały, urządzenia, sprzęt muszą posiadać co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, 3) zmiana zakresu rzeczowego umowy może nastąpić w przypadku: a) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub dokumentacji projektowej, b) wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w specyfikacji technicznej lub dokumentacji projektowej, c) w przypadku gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie zamawiającego, d) w przypadku gdy wykonawca nie może wykonać pierwotnego zakresu z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy lub zamawiającego, 4) Zmiana wynagrodzenia może wystąpić w przypadku: - zmiana stawki podatku VAT, - zmiany zakresu rzeczowego umowy, - rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym. 5) Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego robót jest możliwa po uprzedniej zgodzie Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kc. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa, jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca, Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności wprowadzenia zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasrzyna.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (Sekretariat II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Nowa Sarzyna - OSP Łukowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja obiektu OSP w Łukowej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 254,50 m2, powierzchnia użytkowa budynku - 211,20 m2, kubatura - 1021,70 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - zmianę pokrycia dachowego, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich i malarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian fundamentowych i cokołów, - robót brukarskich - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, - ogrodzenia, - utwardzenie powierzchni terenu. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna - OSP w Rudzie Łańcuckiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja obiektu OSP w Rudzie Łańcuckiej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 356,40 m2, powierzchnia użytkowa budynku: parter - 299,80 m2, poddasze - 123,00 m2 razem 422,80 m2, kubatura - 2208,80 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - renowacji pokrycia dachowego, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich i malarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian piwnic, - robót brukarskich, - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, - ogrodzenia, - utwardzenie powierzchni terenu. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Sarzyna - OSP w Wólce Łętowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja obiektu OSP w Wólce Łętowskiej. Dane techniczne budynku: powierzchnia zabudowy - 139,80 m2, powierzchnia użytkowa budynku - 114,50 m2, kubatura - 485,00 m3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - robót rozbiórkowych, - dach - ocieplenie, - robót murarskich, betoniarskich, tynkarskich, - docieplenie i kolorystyka elewacji, - robót w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, - robót ślusarsko - kowalskich, - izolacji pionowej ścian, - robót brukarskich, - instalacji gazowej, - instalacji c.o. - instalacji wody ciepłej, - robót pomocniczych, - instalacji odgromowej, Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.