eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Usługi w zakresie przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sal szkoleniowych dla kadry i uczestników tych szkoleń w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Suwałki: Usługi w zakresie przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sal szkoleniowych dla kadry i uczestników tych szkoleń w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach
Numer ogłoszenia: 490694 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach , ul. M. Reja 67B, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5670328, faks 87 5657858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cen.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sal szkoleniowych dla kadry i uczestników tych szkoleń w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zawiera cztery części: I część - usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Suwałkach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - zapewnienie noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Suwałkach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. Wymieniony wyżej formularz zawiera pięć kolejno ponumerowanych pozycji. II część - usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Siedlcach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - zapewnienie noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Siedlcach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1b do SIWZ. Wymieniony wyżej formularz zawiera pięć kolejno ponumerowanych pozycji. III część - usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej wyposażonej w komputery dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Toruniu dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - zapewnienie noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Toruniu dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1c do SIWZ. IV część - usługi przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - przeprowadzenie trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1d do SIWZ. Wymieniony wyżej formularz zawiera jedną pozycję.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części I, II i III - złożenie oświadczenia. W części IV - złożenie oświadczenia. Zamawiający uzna w części IV ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przeprowadził co najmniej 20 godzin dydaktycznych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych oraz opracował i zrealizował co najmniej 3 autorskie programy szkoleń dla nauczycieli, z których każdy obejmował co najmniej 10 godzin dydaktycznych - załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W części I, II i III - złożenie oświadczenia. W części IV - złożenie oświadczenia. Zamawiający uzna w części IV ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (od 1 do 2), posiadającymi stopień nauczyciela dyplomowanego, które przeprowadziły co najmniej 20 godzin dydaktycznych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych oraz opracował i zrealizował co najmniej 3 autorskie programy szkoleń dla nauczycieli, z których każdy obejmował co najmniej 10 godzin dydaktycznych - załącznik nr 6 do SIWZ - do części IV

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości poszczególnych pozycji zamówienia (noclegów i posiłków) - zwiększenia lub zmniejszenia. W takim przypadku ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia za przedmiot umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cen.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach, ul. Mikołaja Reja 67 B, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Mikołaja Reja 67 B, sekretariat, piętro I, pokój nr 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy projektu innowacyjnego testującego, realizowanego przez Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach pn. ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modyfikacja treści i metod kształcenia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sal szkoleniowych dla kadry i uczestników tych szkoleń w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Suwałkach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - zapewnienie noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Suwałkach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. CZĘŚĆ I zawiera pięć pozycji: Poz. 1: 1. Noclegi kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w hotelu w Suwałkach. Hotel musi być usytuowany w Centrum Suwałk. W cenę każdego noclegu powinno być wliczone śniadanie. 2. Szkolenie odbywa się w terminie 6-8 grudnia 2013 r. 3. Hotel o standardzie: pokoje 2-osobowe wyposażone w TV, z dostępem do Internetu, łóżka jednoosobowe, szafa lub komoda na ubrania; pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny wyposażony w środki i materiały toaletowe m.in. ręczniki, mydło, szampon). Temperatura w pokojach powinna wynosić powyżej 20 stopni C od momentu zakwaterowania. 4. Zakwaterowanie uczestników w pierwszym dniu szkolenia od godziny 16.00. Zwolnienie pokoi przez uczestników w trzecim dniu szkolenia, zgodnie z zasadami obowiązującymi w hotelu w zakresie ustalonej doby hotelowej. 5. W przypadku parzystej lub nieparzystej liczby zarówno kobiet, jak i mężczyzn ilość noclegów może ulec zmianie, tj. ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 6. W przypadku zmiany ilości uczestników szkoleń ilość noclegów również może ulec zmianie. Poz. 2: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - obiady w hotelu w Suwałkach w terminie 6-8 grudnia 2013 r.: 1. 7 grudnia 2013 r. - o godzinie 14.00 - obiad dwudaniowy, napój. 2. 8 grudnia 2013 r. - o godzinie 14.00 - obiad dwudaniowy, napój. Poz. 3: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - kolacje w hotelu w Suwałkach w terminie 6-8 grudnia 2013 r.: 1. 6 grudnia 2013 r. - o godzinie 18.00 kolacja m.in. wędliny, sery, pieczywo, warzywa/sałatka, herbata, kawa, przekąski gorące. 2. 7 grudnia 2013 r. - o godzinie 19.00 kolacja m.in. wędliny, sery, pieczywo, warzywa/sałatka, herbata, kawa, przekąski gorące. Poz. 4: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - przerwy kawowe w hotelu w Suwałkach w terminie 6-8 grudnia 2013 r.: 1. 7 grudnia 2013 r.: -o godzinie 11.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. -o godzinie 17.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. 2. 8 grudnia 2013 r. - o godzinie 11.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. Poz. 5: Wynajem sali szkoleniowej na trzydniowym szkoleniu w hotelu w Suwałkach: Sala szkoleniowa musi być z dostępem bezprzewodowym do Internetu minimum 4 MB/s i wyposażeniem (m.in. ekran, projektor multimedialny, flipchart) na minimum 20 osób w terminie 6-8 grudnia 2013 r.: 1. 6 grudnia 2013 r. w godzinach 18.00-21.00. 2. 7 grudnia 2013 r. w godzinach 8.00-19.00. 3. 8 grudnia 2013 r. w godzinach 8.00-17.00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sal szkoleniowych dla kadry i uczestników tych szkoleń w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Siedlcach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - zapewnienie noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Siedlcach dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1b do SIWZ. CZĘŚĆ II zawiera pięć pozycji: Poz. 1: 1. Noclegi kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w hotelu w Siedlcach. Hotel musi być usytuowany w Centrum Siedlec. 2. W cenę każdego noclegu powinno być wliczone śniadanie. 3. Szkolenie odbywa się w terminie 11-13 grudnia 2013 r. 4. Hotel o standardzie: pokoje 2-osobowe wyposażone w TV, z dostępem do Internetu, łóżka jednoosobowe, szafa lub komoda na ubrania; pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny wyposażony w środki i materiały toaletowe m.in. ręczniki, mydło, szampon). Temperatura w pokojach powinna wynosić powyżej 20 stopni C od momentu zakwaterowania. 5. Zakwaterowanie uczestników w pierwszym dniu szkolenia od godziny 16.00. Zwolnienie pokoi przez uczestników w trzecim dniu szkolenia, zgodnie z zasadami obowiązującymi w hotelu w zakresie ustalonej doby hotelowej. 6. W przypadku parzystej lub nieparzystej liczby zarówno kobiet, jak i mężczyzn ilość noclegów może ulec zmianie, tj. ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 7. W przypadku zmiany ilości uczestników szkoleń ilość noclegów również może ulec zmianie. Poz. 2: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - obiady w hotelu w Siedlcach w terminie 11-13 grudnia 2013 r.: 1. 12 grudnia 2013 r. - o godzinie 14.00 - obiad dwudaniowy, napój. 2. 13 grudnia 2013 r. - o godzinie 14.00 - obiad dwudaniowy, napój. Poz. 3: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - kolacje w hotelu w Siedlcach w terminie 11-13 grudnia 2013 r.: 1. 11 grudnia 2013 r. - o godzinie 18.00 kolacja m.in. wędliny, sery, pieczywo, warzywa/sałatka, herbata, kawa, przekąski gorące. 2. 12 grudnia 2013 r. - o godzinie 19.00 kolacja m.in. wędliny, sery, pieczywo, warzywa/sałatka, herbata, kawa, przekąski gorące. Poz. 4: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - przerwy kawowe w hotelu w Siedlcach w terminie 11-13 grudnia 2013 r.: 1. 12 grudnia 2013 r.: -o godzinie 11.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. -o godzinie 17.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. 2. 13 grudnia 2013 r. - o godzinie 11.00 dla każdej z grup - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. Poz. 5: Wynajem sali szkoleniowej na trzydniowym szkoleniu w hotelu w Siedlcach: Sala szkoleniowa musi być z dostępem bezprzewodowym do Internetu minimum 4 MB/s i wyposażeniem (m.in. ekran, projektor multimedialny, flipchart) na minimum 20 osób w terminie 11-13 grudnia 2013 r.: 1. 11 grudnia 2013 r. w godzinach 18.00-21.00. 2. 12 grudnia 2013 r. w godzinach 8.00-19.00. 3. 13 grudnia 2013 r. w godzinach 8.00-17.00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sal szkoleniowych dla kadry i uczestników tych szkoleń w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej wyposażonej w komputery dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Toruniu dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - zapewnienie noclegów, wyżywienia i wynajmu sali szkoleniowej dla kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w Toruniu dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1c do SIWZ. CZĘŚĆ III zawiera pięć pozycji: Poz. 1: 1. Noclegi kadry i uczestników trzydniowego szkolenia w hotelu w Toruniu. Hotel musi być usytuowany w Centrum Torunia. 2. W cenę każdego noclegu powinno być wliczone śniadanie. 3. Szkolenie odbywa się w terminie 14-16 grudnia 2013 r. 4. Hotel o standardzie: pokoje 2-osobowe wyposażone w TV, z dostępem do Internetu, łóżka jednoosobowe, szafa lub komoda na ubrania; pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny wyposażony w środki i materiały toaletowe m.in. ręczniki, mydło, szampon). Temperatura w pokojach powinna wynosić powyżej 20 stopni C od momentu zakwaterowania. 5. Zakwaterowanie uczestników w pierwszym dniu szkolenia od godziny 16.00. Zwolnienie pokoi przez uczestników w trzecim dniu szkolenia, zgodnie z zasadami obowiązującymi w hotelu w zakresie ustalonej doby hotelowej. 6. W przypadku parzystej lub nieparzystej liczby zarówno kobiet, jak i mężczyzn ilość noclegów może ulec zmianie, tj. ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 7. W przypadku zmiany ilości uczestników szkoleń ilość noclegów również może ulec zmianie. Poz. 2: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - obiady w hotelu w Toruniu w terminie 14-16 grudnia 2013 r.: 1. 15 grudnia 2013 r. - o godzinie 14.00 - obiad dwudaniowy, napój. 2. 16 grudnia 2013 r. - o godzinie 14.00 - obiad dwudaniowy, napój. Poz. 3: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - kolacje w hotelu w Toruniu w terminie 14-16 grudnia 2013 r.: 1. 14 grudnia 2013 r. - o godzinie 18.00 kolacja m.in. wędliny, sery, pieczywo, warzywa/sałatka, herbata, kawa, przekąski gorące. 2. 15 grudnia 2013 r. - o godzinie 19.00 kolacja m.in. wędliny, sery, pieczywo, warzywa/sałatka, herbata, kawa, przekąski gorące. Poz. 4: Wyżywienie kadry i uczestników trzydniowego szkolenia - przerwy kawowe w hotelu w Toruniu w terminie 14-16 grudnia 2013 r.: 1. 15 grudnia 2013 r.: -godzinie 11.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. -godzinie 17.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. 2. 16 grudnia 2013 r. - o godzinie 11.00 - w formie stołu szwedzkiego/bufetu: ciasto, owoce, kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, cukier, mleczko/śmietanka. Poz. 5: Wynajem sali szkoleniowej na trzydniowym szkoleniu w hotelu w Toruniu: Sala szkoleniowa wyposażona w komputery, musi być z dostępem bezprzewodowym do Internetu minimum 4 MB/s i wyposażeniem (m.in. ekran, projektor multimedialny, flipchart) na 16 osób w terminie 14-16 grudnia 2013 r.: 1. 14 grudnia 2013 r. w godzinach 18.00-21.00. 2. 15 grudnia 2013 r. w godzinach 8.00-19.00. 3. 16 grudnia 2013 r. w godzinach 8.00-17.00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 14.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli oraz usługi w zakresie zapewnienia noclegów, wyżywienia i wynajmu sal szkoleniowych dla kadry i uczestników tych szkoleń w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeprowadzenia trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, według zestawienia zawartego w Formularzu cenowym - przeprowadzenie trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach, stanowiącego załącznik nr 1d do SIWZ. CZĘŚĆ IV zawiera jedną pozycję: Poz. 1: Ustala się sposób przeprowadzenia szkolenia - w parze z innym prowadzącym - trzech trzydniowych szkoleń dla nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli w ramach projektu ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach w terminach: -grupa w Suwałkach - 6-8 grudnia 2013 r. Miejsce prowadzenia szkolenia: hotel w Centrum Suwałk. -grupa w Siedlcach - 11-13 grudnia 2013 r. Miejsce prowadzenia szkolenia: hotel w Centrum Siedlec. -grupa w Toruniu - 14-16 grudnia 2013 r. Miejsce prowadzenia szkolenia: hotel w Centrum Torunia. Szczegółowy opis przeprowadzenia szkoleń: Jeden prowadzący przeprowadzi trzy trzydniowe szkolenia w grupach, tj. w Suwałkach, Siedlcach i Toruniu. Drugi prowadzący, w parze z nim, również przeprowadzi szkolenie w tych samych grupach (razem każdy z nich w 3 grupach po 20 godzin dydaktycznych, tj. po 60 godzin dydaktycznych każdy). 1. Zajęcia w każdej grupie zaczynają się w pierwszym dniu o godzinie 18.30 i kończą się w trzecim dniu o godzinie 16.00. W pierwszym dniu zajęcia trwają 3 godziny dydaktyczne, w drugim - 10 godzin dydaktycznych, w trzecim - 7 godzin dydaktycznych. 2. Prowadzący musi posiadać podczas prowadzenia zajęć swój własny laptop. 3. Sala szkoleniowa w hotelu posiada dostęp bezprzewodowy do Internetu min. 4 MB/s i wyposażenie (m.in. ekran, projektor multimedialny, flipchart). 4. Prowadzący korzysta nieodpłatnie z noclegów i wyżywienia podczas każdego ze szkoleń w hotelu. 5. Zamawiający nie zwraca prowadzącemu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania do hotelu i z powrotem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 20
    • 2. Doświadczenie osoby prowadzącej w zakresie szkoleń nauczycieli konsultantów i doradców metodycznych placówek doskonalenia nauczycieli - 40
    • 3. Doświadczenie osoby prowadzącej w zakresie tworzenia i realizacji autorskich programów szkoleń nauczycieli - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.