eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO I ZAKUP PALIWA DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM CZĘŚĆ 1 SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO HALI PNEUMATYCZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO ZLOKALIZOWANEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. BELZACKIEJ 108/110 CZĘŚĆ 2 ZAKUP PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM AL. 3 MAJA 6 B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Piotrków Trybunalski: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO I ZAKUP PALIWA DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM CZĘŚĆ 1 SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO HALI PNEUMATYCZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO ZLOKALIZOWANEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. BELZACKIEJ 108/110 CZĘŚĆ 2 ZAKUP PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM AL. 3 MAJA 6 B
Numer ogłoszenia: 490464 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO I ZAKUP PALIWA DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM CZĘŚĆ 1 SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO HALI PNEUMATYCZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO ZLOKALIZOWANEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. BELZACKIEJ 108/110 CZĘŚĆ 2 ZAKUP PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM AL. 3 MAJA 6 B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO HALI PNEUMATYCZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO ZLOKALIZOWANEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. BELZACKIEJ 108/110 Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: CPV: 09135100-5 (olej opalowy) 1. Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywna dostawa oleju opałowego do hali pneumatycznej zlokalizowanej w Piotrkowie Trybunalski przy ul. Belzackiej 108/110. 2. Całkowita dostawa szacowana jest na 25.000 litrów oleju opałowego. 3. Jednorazowa dostawa oleju opałowego wyniesie około 2000 litrów. 4. Tankowanie oleju opałowego odbywać się będzie doraźnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, do zbiorników znajdujących się w obiekcie, o którym mowa w pkt. 1, wg cen sprzedaży oleju opałowego aktualnie obowiązujących w dniu każdego tankowania pomniejszonych każdorazowo o stały rabat udzielony przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 5. Olej opałowy winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm tj. PN-C-96024:2011. 6. Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 7. Termin każdorazowej dostawy oleju nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. 8. W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy oleju opałowego. 9. W przypadku stwierdzenia okoliczności opisanych w pkt 8. Wykonawca pokryje koszty związane z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym. 10. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości oleju opałowego Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem systemu ogrzewania. 11. Każdorazowo w rozliczeniu należy podać ilość oleju obserwowaną podczas napełniania zbiornika na urządzeniu pomiarowym, a nie przeliczoną na temperaturę 15°C. 12. Wykonawca dostawy zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz i wąż do tankowania oleju o długości około 50 mb. 13. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość oleju opałowego, wg obowiązujących norm. 14. Wykonawca dostawy pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego. 15. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 16. Wykonawca dostawy do każdej faktury, o której mowa w pkt.15. dołączy: a) wykaz zawierający następujące informacje: - miejsce i datę zakupu - ilość pobranego oleju opałowego - potwierdzenie ceny dnia - podpis osoby potwierdzającej odbiór oleju opałowego, b) kserokopię certyfikatu jakości oleju opałowego. CZĘŚĆ 2 ZAKUP PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM AL. 3 MAJA 6 B Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: CPV: 09132100-4 (benzyna bezołowiowa) CPV: 09134100-8 (olej napędowy) 1. Przedmiotem zamówienia jest - zakup paliwa tj., benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego, do samochodów i urządzeń Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim Al. 3 Maja 6 B. 2. Całkowity zakup szacowany jest na: - 3.000 litrów benzyna bezołowiowa, - 3.500 litrów olej napędowy 3. Benzyna bezołowiowa 95 winna posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm. , tj. PN-EN-228. 4. Olej napędowy winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm. , tj. PN-EN-590. 5. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz do kanistrów przeznaczonych do tankowania urządzeń wykorzystywanych przez pracowników OSiR, na stacjach paliw Wykonawcy, wg cen sprzedaży paliw aktualnie obowiązujących w dniu każdego tankowania na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszonych każdorazowo o stałe rabaty udzielone przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 6. W przypadku wątpliwości co do jakości paliwa Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy paliwa. 7. W przypadku stwierdzenia okoliczności opisanych w pkt 6. Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego samochodów i urządzeń zasilanych tym paliwem. 8. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem układu napędowego samochodów i urządzeń. 9. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. 10. W przypadku, gdy Wykonawca posiada więcej niż jedną stację paliw, zapewni jednakowe dzienne ceny paliw na wszystkich swoich stacjach na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego na tym samym poziomie. 11. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, za siedmiodniowy okres rozliczeniowy na podstawie zbiorczego wykazu sprzedaży. 12. Do każdej faktury, o której mowa w pkt. 11. Wykonawca dołączy wykaz zawierający następujące informacje: - miejsce i datę zakupu - rodzaj i ilość pobranego paliwa - potwierdzenie ceny dnia - numer rejestracyjny pojazdu i podpis osoby potwierdzającej odbiór oleju napędowego lub - numer kanistra i nazwę obiektu, na który tankowane będzie paliwo do kanistrów i podpis osoby potwierdzającej odbiór paliwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • a) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20% zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień Publicznych dla Części 1. b) Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla Części 2.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy jest przedłożenie: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 (dotyczy Części 1 i Części 2). b) Kserokopii aktualnej koncesji poświadczonej przez Zamawiającego za zgodność z oryginałem na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (dotyczy Części 1 i Części 2). Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przedłożenie: Wykazu należycie wykonanej co najmniej jednej dostawy o wartości 90.000,00 zł i odpowiadającej rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. sukcesywnej dostawy oleju opałowego dla Części 1 i wykazu należycie wykonanej co najmniej jednej sprzedaży o wartości 30.000,00 zł i odpowiadającej rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. sprzedaży paliwa (benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego) dla Części 2, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Do ofert należy dołączyć referencje potwierdzające, że dostawa i sprzedaż zostały wykonane należycie, a olej opałowy i paliwo spełniało obowiązujące normy (dotyczy Części 1 i Części 2). Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą dostarczy: a) Formularz Ofertowy (dotyczy Części 1 i Części 2), b) Formularz Cenowy (dotyczy Części 1 i Części 2), c) Wykaz stacji paliw na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego, w których Zamawiający będzie miał prawo realizować tankowanie paliwa oraz godziny ich otwarcia (dotyczy Części 2). d) Wykonawcy korzystający z Podwykonawców, zobowiązani są wraz z ofertą dostarczyć: d.1. Oświadczenie Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 1a) oraz ust. 2 (dotyczy Części 1 i Części 2)., d.2.Oświadczenie Podwykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1. (dotyczy Części 1 i Części 2)., d.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - dla Podwykonawcy (dotyczy Części 1 i Części 2)., d.4. Kserokopię aktualnej koncesji poświadczoną za zgodność z oryginałem na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (dotyczy Części 1 i Części 2). e) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności składając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów (dotyczy Części 1 i Części 2). Przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - RABAT - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) dopuszcza się zmianę stawki VAT w razie ustawowej zmiany przepisów o VAT, stosownie do zmian dokonywanych w tym zakresie, e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zmiana dotyczy w szczególności terminu realizacji .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6B pokój 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji 97 - 300 Piotrków Trybunalski Al. 3 Maja 6B pokój 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO HALI PNEUMATYCZNEJ ZAMAWIAJĄCEGO ZLOKALIZOWANEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. BELZACKIEJ 108/110.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: CPV: 09135100-5 (olej opalowy) 1. Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywna dostawa oleju opałowego do hali pneumatycznej zlokalizowanej w Piotrkowie Trybunalski przy ul. Belzackiej 108/110. 2. Całkowita dostawa szacowana jest na 25.000 litrów oleju opałowego. 3. Jednorazowa dostawa oleju opałowego wyniesie około 2000 litrów. 4. Tankowanie oleju opałowego odbywać się będzie doraźnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, do zbiorników znajdujących się w obiekcie, o którym mowa w pkt. 1, wg cen sprzedaży oleju opałowego aktualnie obowiązujących w dniu każdego tankowania pomniejszonych każdorazowo o stały rabat udzielony przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 5. Olej opałowy winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm tj. PN-C-96024:2011. 6. Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 7. Termin każdorazowej dostawy oleju nie może przekroczyć 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia. 8. W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy oleju opałowego. 9. W przypadku stwierdzenia okoliczności opisanych w pkt 8. Wykonawca pokryje koszty związane z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym. 10. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości oleju opałowego Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem systemu ogrzewania. 11. Każdorazowo w rozliczeniu należy podać ilość oleju obserwowaną podczas napełniania zbiornika na urządzeniu pomiarowym, a nie przeliczoną na temperaturę 15°C. 12. Wykonawca dostawy zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz i wąż do tankowania oleju o długości około 50 mb. 13. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość oleju opałowego, wg obowiązujących norm. 14. Wykonawca dostawy pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego. 15. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 16. Wykonawca dostawy do każdej faktury, o której mowa w pkt.15. dołączy: a) wykaz zawierający następujące informacje: - miejsce i datę zakupu - ilość pobranego oleju opałowego - potwierdzenie ceny dnia - podpis osoby potwierdzającej odbiór oleju opałowego, b) kserokopię certyfikatu jakości oleju opałowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Rabat - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAKUP PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I URZĄDZEŃ OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM AL. 3 MAJA 6 B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: CPV: 09132100-4 (benzyna bezołowiowa) CPV: 09134100-8 (olej napędowy) 1. Przedmiotem zamówienia jest - zakup paliwa tj., benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego, do samochodów i urządzeń Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim Al. 3 Maja 6 B. 2. Całkowity zakup szacowany jest na: - 3.000 litrów benzyna bezołowiowa, - 3.500 litrów olej napędowy 3. Benzyna bezołowiowa 95 winna posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm. , tj. PN-EN-228. 4. Olej napędowy winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm. , tj. PN-EN-590. 5. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie paliwa do zbiorników paliwa samochodów Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz do kanistrów przeznaczonych do tankowania urządzeń wykorzystywanych przez pracowników OSiR, na stacjach paliw Wykonawcy, wg cen sprzedaży paliw aktualnie obowiązujących w dniu każdego tankowania na stacji paliw Wykonawcy, pomniejszonych każdorazowo o stałe rabaty udzielone przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 6. W przypadku wątpliwości co do jakości paliwa Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy paliwa. 7. W przypadku stwierdzenia okoliczności opisanych w pkt 6. Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego samochodów i urządzeń zasilanych tym paliwem. 8. W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem układu napędowego samochodów i urządzeń. 9. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. 10. W przypadku, gdy Wykonawca posiada więcej niż jedną stację paliw, zapewni jednakowe dzienne ceny paliw na wszystkich swoich stacjach na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego na tym samym poziomie. 11. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, za siedmiodniowy okres rozliczeniowy na podstawie zbiorczego wykazu sprzedaży. 12. Do każdej faktury, o której mowa w pkt. 11. Wykonawca dołączy wykaz zawierający następujące informacje: - miejsce i datę zakupu - rodzaj i ilość pobranego paliwa - potwierdzenie ceny dnia - numer rejestracyjny pojazdu i podpis osoby potwierdzającej odbiór oleju napędowego lub - numer kanistra i nazwę obiektu, na który tankowane będzie paliwo do kanistrów i podpis osoby potwierdzającej odbiór paliwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Rabat - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.