eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY SPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH, 2) PAKIET NR 2 - PAPIER, 3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Koło: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY SPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH, 2) PAKIET NR 2 - PAPIER, 3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE.
Numer ogłoszenia: 48972 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza 12, Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - MATERIAŁY SPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH, 2) PAKIET NR 2 - PAPIER, 3) PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (cząstkowa) dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kole w ramach określonych pakietów. 2. Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy artykułów biurowych objętych przedmiotem zamówienia zawierają poszczególne pakiety składające się na druk FORMULARZ CENOWY. 3. Wszystkie artykuły biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. 5. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będę składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. 6. Wszystkie artykuły biurowe, będące przedmiotem poszczególnych dostaw, Dostawca zobowiązany jest dostar?czyć do siedziby Zamawiającego oraz rozmieścić w magazynie według wskazań pracownika Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.40 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58797.40 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP S.C. Jacek Jabłoński, Wiesław Grabowski, Robert Tralewski, ul. Rolna 8A, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40516.21
  • Oferta z najniższą ceną: 40516.21 oferta z najwyższą ceną: 43654.75
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2 - PAPIER

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP S.C. Jacek Jabłoński, Wiesław Grabowski, Robert Tralewski, ul.Rolna 8A, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 8734.38
  • Oferta z najniższą ceną: 8734.38 oferta z najwyższą ceną: 12278.28
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP S.C. Jacek Jabłoński, Wiesław Grabowski, Robert Tralewski, ul. Rolna 8A, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9546.80
  • Oferta z najniższą ceną: 9546.80 oferta z najwyższą ceną: 15336.39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.