eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrodzie › termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Fiszor w Gaju - sprawa ZP/B/01/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-09-19

POZYCJA 48971

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zabrodzie: termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Fiszor w Gaju - sprawa ZP/B/01/2005

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Samarytanek Krzyża Chrystusowego Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci "FISZOR", do kontaktów: Piotr Kosicki, Małgorzata Kałdowska, Gaj, ul. M. Wincenty Jaroszewskiej 5, 07-230 Zabrodzie, woj. mazowieckie, tel. 029 7582535, 0 504088464, fax 029 7582826, e-mail: zam.publiczne@post.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Fiszor w Gaju - sprawa ZP/B/01/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci "Fiszor" polegających na wymianie stolarki okiennej oraz dociepleniu budynku w płaszczyźnie połaci dachu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gaj. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia: 1) Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych ok. 500 m kw. 2) Docieplenie dachu o pow. 5000 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się. o zamówienie publiczne na podstawie art, 24 ust. 1 i 2 ustawy, a także wykonawcy, którzy; 1. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, wykonali jako główny wykonawca: a) remont (w rozumieniu art. 3 ust. 8 ustawy Prawo budowlane) co najmniej dwóch budynków, których wartość robót w każdym wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 500,000 PLN (brutto), 2. Posiadają przychód /netto/ w 3 ostatnich latach (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN w każdym roku obrotowym. 3. Posiadają, przeciętne zatrudnienie na umowę o pracę i w pełnym wymiarze godzin w 3 ostatnich latach (w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 10 pracowników (potwierdzone drukami DRA z miesiąca grudnia z ostatnich 3 lat) poprzedzających zamówienie, a jeśli okres jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności. 4. Wykażą, że dysponują, odpowiednio wykwalifikowanym i posiadającym wymagane uprawnienia personelem przeinaczonym do realizacji niniejszego zamówienia tj. dysponują: a) Kierownikiem Budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności, konstrukcyjno-budowlanej, Musi on posiadać co najmniej 5 łetnic doświadczenie zawodowe. Wymagane doświadczenie o którym mowa powyżej, musi zostać potwierdzone życiorysem zawodowym załączonym do wniosku. 5. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty protokołu odbioru końcowego robót. III.3) Dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunków składane wraz z wnioskiem dopuszczenie: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów; 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną- wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplemcntariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementatiusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, informację tę składa każdy podmiot, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków w przypadku podmiotów występujących wspólnie, informację tę składa każdy podmiot, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, zaświadczenia te składa każdy podmiot, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zŁimówienia. zamawiający żąda następujących dokumentów: 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym określonym w warunkach udziału, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że (Kierownik Budowy) posiada wymagane uprawnienia budowlane (zgodnie z ustawą Prawo budowlane) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, w zakresie wymaganego doświadczenia zawodowego należy potwierdzić życiorysem zawodowym załączonym do wniosku. 6) wskazanie przez wykonawcę którą część zamówienia, zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych, do wykonania zamówienia. 7) wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca do wykonania niniejszego zamówienia publicznego 8) informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych na podstawie umowy o pracę pracowników oraz personelu kierowniczego zatrudnionych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (poprzedzających termin składania ofert), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 9) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 10) informacje banku w którym oferent posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca obrót, oraz wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.4) Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższego kryterium, jeśli ilość wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5 Kryterium doświadczenie - znaczenie 1.00%. Zamawiający przyzna punkty za spełnienie przez wykonawcę warunków zgodnie z kryteriami poniżej. Wykonawca, który udokumentuje, że przed upływem terminu składania wniosku: 1) wykonał w okresie 5 łat remont (w rozumieniu art. 3 ust. 8 ustawy Prawo budowlane) więcej niż dwóch budynków, których wartość robót w każdym wykazanym obiekcie wyniosła co najmniej 500.000 PLN (brutto), otrzyma za każdy dodatkowy wykazany obiekt - 5 pkt., III.5) Instrukcja składania wniosku 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: W przypadku Konsorcjum podmioty współpracujące ze sobą winny dołączyć podstawę prawną współpracy tj: umowę konsorcjum bezwzględnie zawierającą: 1) upoważnienie jednego z członków konsorcjum (główny partner) jako osobę prawną występującą w imieniu każdego z pozostałych partnerów we wszystkich sprawach związanych ofertą oraz umową, 2) stwierdzenie, że partnerzy solidnie odpowiadają za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania, 3) zawarta na czas trwania umowy z notarialnie potwierdzonymi podpisami, 2. W przypadku powierzenia wykonania zadania podwykonawcom należy przedstawić zakres robót przez nich wykonywany, tożsamość podwykonawców (nazwa firmy), uprawnień budowlanych osób wskazanych do kierowania powierzonymi robotami. 3. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczeniu do udziału w przetargu. Wniosek składa pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 4. Dokumenty przedstawione we wniosku muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 5. Wniosek musi być napisany w języku polskim pismem maszynowym lub pismem technicznym drukowanym niezmywalnym atramentem. Wniosek wraz z dołączonymi do niego dokumentami musi być podpisany na każdej zapisanej stronic przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wyoknawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczątakmi imiennymi. Zaleca się, aby zapisane strony wniosku (włącznie z załącznikami) były ponumerowane, a następnie zszyte lub oprawione w taki sposób uniemożliwiający wysunięcie się jakiejkolwiek kartki. Wniosek należy składać w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu - kopercie Koperta winna być opatrzona napisem; Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powyżej 60 000 euro na realizację zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej Fiszor w Gaju" - sprawa ZP/B/01/2005 oraz nazwą i siedzibą Wykonawcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.09.2005 godzina 15:00 Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępny jest w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego lub w formie elektronicznej pod adresem e-mail: zam.publiczne@post.home.pl. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.