eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odbudowa i remont elewacji z odtworzeniem zabytkowych detali architektonicznych oraz docieplenie i izolacja ścian skrzydła B Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Warszawa: Odbudowa i remont elewacji z odtworzeniem zabytkowych detali architektonicznych oraz docieplenie i izolacja ścian skrzydła B Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3
Numer ogłoszenia: 48958 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa i remont elewacji z odtworzeniem zabytkowych detali architektonicznych oraz docieplenie i izolacja ścian skrzydła B Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odbudowie i remoncie elewacji z odtworzeniem zabytkowych detali architektonicznych wraz z dociepleniem i izolacją ścian skrzydła B Gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Al. Ujazdowskie 1/3, w Warszawie na podstawie dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.Obiekt KPRM jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 1597. Obiekt jest usytuowany na terenie kompleksu budynków należących do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie w Alejach Ujazdowskich 1/3.Zakres robót:- roboty konstrukcyjne, renowacyjne, sztukatorskie mające na celu odtworzenie i remont zabytkowych elementów architektonicznych elewacji,- roboty budowlane - tynkarsko-malarskie, związane z remontem elewacji - docieplenie powierzchni na części ścian,- izolacja przeciwwilgociowa pozioma wykonana metoda iniekcji oraz pionowa wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi i ukształtowaniem terenu przy budynku,- wymiana instalacji odgromowejWykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną.Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie miał obowiązek przedstawienia polisy ubezpieczającej przedmiot zamówienia od ryzyk budowlanych (CAR) na kwotę równą wartości umowy.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na:- elewacje i roboty izolacyjne wraz z materiałami użytymi do tych robót na okres min. 14 lat - pozostałe roboty budowlane i instalacyjne wraz z materiałami użytymi do tych robót na okres min. 3 lat Bieg terminu ww. gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, potwierdzonego protokółem odbioru końcowego.Przed terminem składania ofert do niniejszego postępowania dla wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 100 000 PLN Wadium zostanie wniesione przez wykonawców zaproszonych do składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie remontu elewacji o wartości min. 500 000 PLN każda robota, w tym co najmniej 1 robotę w zakresie remontu elewacji w obiekcie zabytkowym; 1.3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: 1.3.1. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiada co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w charakterze kierownika budowy, posiada kwalifikacje do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, 1.3.2. kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 1.3.3. osobą/osobami posiadającą kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 9.06.2004 r., w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579); 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną robotę budowlana w zakresie remontu elewacji. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość robót budowlanych w zakresie remontu elewacji. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości robót budowlanych w zakresie remontu elewacji zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość robót jak ostatni zakwalifikowany..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty: 1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 1.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie remontu elewacji o wartości min. 500 000 PLN każda robota, w tym co najmniej 1 robota w zakresie remontu elewacji w obiekcie zabytkowym, z podaniem opisu robót, dat i miejsc wykonania, ich wartości (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 1.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz zgodnie z § 7 lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z 9.06.2004 r, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579): 1.5.1 dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 rokiem są to uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.5.2. dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.5.3. aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;1.5.4. dla kierownika budowy - zaświadczenie konserwatora zabytków o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz dokumenty potwierdzające co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w charakterze kierownika budowy (dokument wystawiony przez ówczesnych pracodawców);1.5.5. dla osoby/osób, które prowadzić będą prace konserwatorskie i restauratorskie - dokumenty stwierdzające uzyskanie kwalifikacji do wykonania ww. prac; 1.6. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 1.7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jeden wniosek, przy czym: 2.2.1. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1.1 oraz 1.7 składa osobno każdy z Wykonawców,2.2.2. pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.3. Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w ust. 1 pk. 1.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.4. Forma oświadczeń lub dokumentów4.1. Wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (z wyłączeniem: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które musi być złożone w oryginale oraz pełnomocnictwa, o którym mowa poniżej).4.2. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.4.3. W przypadku, gdy załączone do oferty oświadczenia i dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) Zamawiający wymaga przedstawienia ich tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. 4.4. Jeżeli złożone kserokopie oświadczeń i dokumentów wskazanych w ust. 1 do 3 będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:00, miejsce: CENTRUM OBSUGI KANCELARII PREZESA RADY MINISTRÓW, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.