eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Utrzymywania czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Pakość: Utrzymywania czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość
Numer ogłoszenia: 48953 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26951 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymywania czystości na ulicach, placach i chodnikach miasta Pakość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Utrzymanie czystości 1. W zakres zamówienia wchodzić będą: - sprzątanie chodników oraz placów (usuwanie: śmieci, kamieni, błota, śniegu, piasku, chwastów i innych zanieczyszczeń), - zamiatanie jezdni - raz w tygodniu, - polewanie jezdni - w okresie letnim, w zależności od potrzeb, - opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta - nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, - mycie koszy ulicznych minimum raz na 2 tygodnie, - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych na przystankach na terenie Gminy w m. Jankowo, Kościelec, Radłowo, Rycerzewo, Wielowieś, Rybitwy, Wojdal, Łącko, Gorzany i Dziarnowo - minimum raz na 2 tygodnie łącznie z porządkowaniem terenu wokół nich, - sprzątanie terenów przystanków i zatoczek autobusowych na terenie miasta - oczyszczanie żywopłotów - usuwanie: chwastów, liści, innych odpadów i zmiotek, - usuwanie śliskości na placach, parkingach i chodnikach - w okresie zimowym, - usuwanie liści z placów, chodników i opasek ulicznych wraz z wywozem - w okresie jesiennym, - demontaż oraz naprawa koszy ulicznych - w przypadku uszkodzenia w trakcie eksploatacji, - zabezpieczenie i przekazanie zgłoszenie padłych zwierząt z terenu Gminy Pakość do firmy świadczącej usługi utylizacji, - usunięcie rannych zwierząt z terenu Gminy Pakość oraz zapewnienie tymczasowej opieki w porozumieniu z weterynarzem i Kołami Łowieckimi działającymi na terenie Gminy. 2. Realizacja zamówienia dotyczy ulic: - Rynek wraz z placem, - Inowrocławskiej, wraz z kładką i dojściami do niej, - Żabiej, - Szerokiej, - Św. Jana, - Szkolnej, łącznie z odcinkiem wzdłuż boiska Orlik i mieszczącym się przy drodze chodnikiem, - Barcińskiej, - Lipowej, łącznie z chodnikiem wzdłuż terenu PKP, - Jankowskiej, do końca chodnika łącznie z chodnikiem do skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 255 z drogą powiatową o nr 2574C w m. Jankowo, - Dworcowej, - Mogileńskiej wraz z drogami osiedlowymi: droga dojazdowa od ul. Jankowskiej do parkingu wzdłuż bloków nr 47, 45, 43 i 35; droga dojazdowa od ul. Jankowskiej do zatoczki mieszczącej się przy bloku nr 25; droga dojazdowa mieszcząca się wzdłuż bloku nr 37; droga dojazdowa do kotłowni przy bloku nr 37; droga dojazdowa przebiegająca wzdłuż garaży należących do Kujawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej - Inowrocław, - Mieleńskiej, - Krzyżanowskiego, - Radłowskiej, - Kwiatowej, - Mikołaja, - Krótkiej, - Hankiewicza, - Polnej, - Cmentarnej, - Łazienkowej, - Grobla, - Błonie, - Powstańców Wielkopolskich, - Słonecznej, - Różanej, - Fabrycznej, - Wyszyńskiego, - Kasprowicza, - 21 Stycznia, - 600-lecia, - Pałuckiej, - Rybitwy - od ul. Inowrocławskiej do firmy Korona wraz z chodnikiem. Realizacji zamówienia dotyczy również: - terenu parku przy ul. Mogileńskiej, - terenu targowiska miejskiego (w czasie uzgodnionym z zarządzającym targowiskiem, ze szczególnym uwzględnieniem dni targowych), - terenu przy przystankach autobusowych przy ul. Barcińskiej i Jankowskiej, - terenów wokół bloków przy ul. Mogileńskiej 17, 29, i 43 oraz ul. Fabrycznej 3, 5, 7. 3. W okresie zimowym, usunięcie śliskości i śniegu z chodników i placów, w obrębie ulic: Jankowskiej, Lipowej, Szkolnej, Błonie, Barcińskiej, Rynek, Szerokiej, Św. Jana, Inowrocławskiej należy wykonać do godziny 8 rano. Pozostałe strefy należy oczyszczać w następnej kolejności. W przypadku opadów śniegu lub wystąpienia gołoledzi zawiesza się metodykę prowadzenia oczyszczania miasta opartą na podziale miasta na ww. strefy. W pierwszym rzędzie należy uprzątnąć szlaki komunikacyjne do szkół, miejsc pracy i przystanków komunikacji publicznej. 4. Podstawą płatności jest protokół wykonania usługi podpisany bez uwag przez przedstawiciela Zamawiającego. Część II - Selektywna zbiórka odpadów 1) Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów - porządkowanie terenu wokół nich. 2) Demontaż i naprawa pojemników do selektywnej zbiórki - w przypadku uszkodzenia w trakcie eksploatacji. 3) Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów należy opróżniać w przypadku ich całkowitego napełnienia, a teren wokół nich należy uprzątnąć. Obowiązek monitorowania stopnia zapełnienia pojemnika należy do obowiązków Wykonawcy. Nie ma obowiązku transportu odpadów zebranych w punktach selektywnej zbiórki, na Składowisko Odpadów Komunalnych w Giebni. Odpady te można zagospodarować w sposób zgodny z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628, z późn. zm.) o odpadach we własnym zakresie lub przekazując je innemu posiadaczowi odpadów, celem poddania ich dalszemu przetworzeniu i wykorzystaniu. 4)Opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, może być zlecone innemu podmiotowi, który posiada stosowne zezwolenia. Fakt opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów przez inny podmiot, jak również przekazywania odpadów innemu posiadaczowi odpadów wymaga zgłoszenia Zamawiającemu z podaniem nazwy podmiotu. 5)Wykonawca ma obowiązek przekazywać miesięczną informację o ilości odpadów komunalnych przekazanych na składowisko odpadów w Giebni oraz informację o ilości odpadów poddanych dalszemu zagospodarowaniu, które zostały zebrane w punktach selektywnej zbiórki. Wymaga się dostarczenia do Urzędu Miejskiego w Pakości informacji, w formie karty przekazania odpadów, w sytuacji przekazania selektywnie zebranych odpadów innemu posiadaczowi odpadów. 6) Zamawiający w chwili obecnej posiada 101 pojemników ustawionych w 46 punktach, w tym 19 na terenie Miasta. Rozmieszczenie pojemników przedstawiają załączniki. 7)Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości pojemników do selektywnej zbiorki w ciągu roku, nie więcej jednak niż o 6 szt. - Podstawą płatności jest protokół wykonania usługi podpisany bez uwag przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie oczyszczania miasta Pakość - załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 9 do SIWZ- Pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Utrzymanie czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp. z o.o., ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187945,92

  • Oferta z najniższą ceną: 187945,92 / Oferta z najwyższą ceną: 187945,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Selektywna zbiórka odpadów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Gminnych Sp z o.o., ul. Inowrocławska 14, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62208,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.