eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 IM. JANA PAWŁA II W DĘBICY



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Dębica: NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 IM. JANA PAWŁA II W DĘBICY
Numer ogłoszenia: 489044 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II , ul. Rzeszowska 78, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6811080, faks 0-14 6811081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mechanikdebica.edu.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1 IM. JANA PAWŁA II W DĘBICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy przez okres od 2 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014r. w następujących grupach asortymentowych: - CPV 15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso, przetwory mięsne / wołowe i wieprzowe / załącznik nr 5/3 - CPV 15112000 - 6 produkty zwierzęce , mięso, przetwory drobiowe - załącznik nr 5/5 - CPV 15500000 - 3 mleko i jego przetwory / załącznik nr 5/2 / - CPV 15220000 - 6 ryby przetworzone i konserwowe - załącznik nr 5/7 - CPV 15100000 - 9 kiełbasy i wędliny - załącznik nr 5/4 - CPV 15811000 - 6 pieczywo / załącznik nr 5/1 / - CPV 15000000 - 8 towary masowe - załącznik nr 5/6 - CPV 15300000 - 1 warzywa i owoce, - załącznik nr 5/8 - CPV 15300000 - 1 mrożonki / wyroby garmażeryjne, warzywa, owoce / - załącznik nr 5/9 - CPV 03142500 - 3 jaja załącznik nr 5/10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne grupy asortymentów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy przez okres od 2 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014r. w następujących grupach asortymentowych: - CPV 15100000 - 9 produkty zwierzęce, mięso, przetwory mięsne / wołowe i wieprzowe / załącznik nr 5/3 - CPV 15112000 - 6 produkty zwierzęce , mięso, przetwory drobiowe - załącznik nr 5/5 - CPV 15500000 - 3 mleko i jego przetwory / załącznik nr 5/2 / - CPV 15220000 - 6 ryby przetworzone i konserwowe - załącznik nr 5/7 - CPV 15100000 - 9 kiełbasy i wędliny - załącznik nr 5/4 - CPV 15811000 - 6 pieczywo / załącznik nr 5/1 / - CPV 15000000 - 8 towary masowe - załącznik nr 5/6 - CPV 15300000 - 1 warzywa i owoce, - załącznik nr 5/8 - CPV 15300000 - 1 mrożonki / wyroby garmażeryjne, warzywa, owoce / - załącznik nr 5/9 - CPV 03142500 - 3 jaja załącznik nr 5/10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne grupy asortymentów. nie wiecej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegajacego na rozszerzeniu dostawy zgodnie z art. 67 pkt. 1 ust.7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych - dalej UPZP /tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. )

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, gwarantującym przeprowadzenie dostawy zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zaświadczenie właściwego inspektoratu sanitarnego bądź oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub o jego wdrażaniu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Informację o zmianach w umowie zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. Strony przewidują możliwość zmian niniejszej umowy w toku jej realizacji z uwzględnieniem ograniczeń przewidzianych w Prawie zamówień publicznych (zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do złożonej Oferty), w następujących przypadkach: a) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami § 3 ust. 4.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mechanikdebica.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy Internat, 39-200 Dębica, ul. Sienkiewicza 1, p.7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy , 39-200 Dębica, ul. Rzeszowska 78.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.