Olsztyn: Zamówienie uzupełniające na dostawę części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy STIHL dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20
Numer ogłoszenia: 488984 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na dostawę części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy STIHL dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające na dostawę części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy STIHL dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, Rejon Dróg w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20 w ilości: Olej do mieszanki litr 10 Olej do smarowania łańcuchów-litr 200; Smar do przekładni 80g-szt. 5; Prowadnice 20-szt.1 Piła łańcuchowa 3/8 1,6 (tnące)-szt.450 Pilniki płaskie-szt.10 Pilniki okrągłe 5,5- szt.15 Pilniki okrągłe 4,8-szt. 15.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej 24.95.11.00 - Smary 42.51.43.10 - Filtry powietrza 43.81.20.00 - Piły 44.51.27.00 - Pilniki lub tarniki 44.54.00.00 - Łańcuch .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EXPUR Alina Brzdęk, Kruszewiec 21, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2304,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2811,74
Oferta z najniższą ceną: 2811,74 / Oferta z najwyższą ceną: 2811,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne : Zastosowano art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki : w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne : Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową nr RDW.K/A-15/2012 z dnia 29 lutego 2012 r. zawartą z wykonawcą: EXPUR Alina Brzdęk, 11-400 Kętrzyn, Kruszewiec 21. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wykonawcą zaproszonym, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest wykonawca zamówienia podstawowego, tj. EXPUR Alina Brzdęk, 11-400 Kętrzyn, Kruszewiec 21. Zamówienia uzupełniające polegają na rozszerzeniu dostaw części, olejów, smarów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu firmy STIHL i nie przekraczają 20% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego netto wynosi 2 304,17 PLN co stanowi 20,00 % wartości zamówienia podstawowego. Konieczność zawarcia umowy uzupełniającej podyktowana jest nieprzewidzianymi anomaliami pogodowymi (silne wichury powodujące wywroty drzew), które skutkowały zwiększonym zużyciem materiałów eksploatacyjnych do sprzętu do bieżącego utrzymania dróg
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (15A) Dostawa olejów i smarów
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH, OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH, PŁYNÓW HAMULCOWYCH, PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH I PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
- Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- Dostawa oleju opałowego.
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.