eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korczyna › Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, pompowni ścieków i ich zasilania energetycznego w miejscowości Kombornia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-19

Korczyna: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, pompowni ścieków i ich zasilania energetycznego w miejscowości Kombornia
Numer ogłoszenia: 48896 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Korczyna , ul. Rynek 18a, 38-420 Korczyna, woj. podkarpackie, tel. 013 4354080, faks 013 4354096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: korczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przykanalikami, pompowni ścieków i ich zasilania energetycznego w miejscowości Kombornia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: A. ROBOTY KWALIFIKOWANE: 1. ZLEWNIA POMPOWNI P1: 1.1 KANAŁ GŁÓWNY - A - SIEĆ o200 1.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1.2 ROBOTY ZIEMNE 1.1.3 ODWODNIENIEWYKOPÓW 1.1.4 ROBOTY MONTAŻOWE 1.2 KANAŁ BOCZNY - A - SIEĆ o160 1.2.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.2.2 ROBOTY ZIEMNE 1.2.3 ODWODNIENIE WYKOPÓW 1.2.4 ROBOTY MONTAŻOWE 1.2.5 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 2. POMPOWNIA P1o1500: 2.1 POMPOWNIA P1 - RUROCIĄG TŁOCZNY o90 mm 2.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 2.1.2 ROBOTY ZIEMNE 2.1.3 ROBOTY MONTAŻOWE 2.1.4 BLOKI OPOROWE 2.1.5 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 2.1.6 STUDNIA ROZPRĘŻNA 2.2 POMPOWNIA P1 - MONTAŻ POMPOWNI 2.2.1 ROBOTY ZIEMNE 2.2.2 ODWODNIENIE WYKOPÓW 2.2.3 ROBOTY MONTAŻOWE 2.3 POMPOWNIA P1 - UKSZTAŁTOWANIE TERENU POMPOWNI 2.3.1 Element 2.4 POMPOWNIA P1 - OGRODZENIE POMPOWNI 2.4.1 Element 2.5 POMPOWNIA P1 - DROGA DO POMPOWNI UTWARDZONA 2.5.1 Element 2.6 POMPOWNIA P1 - ZASILANIE ELEKTRYCZNE 2.6.1 PRZYŁĄCZ KABLOWY 2.6.2 INSTALACJA ODBIORCZA - ROZDZIELNICE 2.6.3 OBWODY ZASILAJĄCE POMPY 3 POMPOWNIA PRZYDOMOWA PZ o1200: 3.1 POMPOWNIA Pz - RUROCIĄG TŁOCZNY o75mm 3.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 3.1.2 ROBOTY ZIEMNE 3.1.3 ROBOTY MONTAŻOWE 3.1.4 BLOKI OPOROWE 3.1.5 STUDNIA ROZPRĘŻNA 3.2 POMPOWNIA Pz - MONTAŻ POMPOWNI 3.2.1 ROBOTY ZIEMNE 3.2.2 ROBOTY MONTAŻOWE 4. ZLEWNIA POMPOWNI PZ2: 4.1 KANAŁ - G - SIEĆ o160 4.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 4.1.2 ROBOTY ZIEMNE 4.1.3 ODWODNIENIE WYKOPÓW 4.1.4 ROBOTY MONTAŻOWE 4.1.5 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 5. POMPOWNIA PZo1200: 5.1 POMPOWNIA Pz2 - RUROCIĄG TŁOCZNY o75mm 5.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 5.1.2 ROBOTY ZIEMNE 5.1.3 ROBOTY MONTAŻOWE 5.1.4 BLOKI OPOROWE 5.1.5 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 5.1.6 STUDNIA ROZPRĘŻNA 5.2 POMPOWNIA Pz2 - MONTAŻ POMPOWNI 5.1.1 ROBOTY ZIEMNE 5.1.2 ODWODNIENIE WYKOPÓW 5.1.3 ROBOTY MONTAŻOWE 5.3 POMPOWNIA Pz2 - UKSZTAŁTOWANIE TERENU POMPOWNI 5.3.1 Element 5.4 POMPOWNIA Pz2 - OGRODZENIE POMPOWNI 5.4.1 Element 5.5 POMPOWNIA Pz2 - DROGA DO POMPOWNI UTWARDZONA 5.5.1 Element 5.6 POMPOWNIA Pz2 - ZASILANIE ELEKTRYCZNE 5.6.1 PRZYŁĄCZ KABLOWY 5.6.2 INSTALACJA ODBIORCZA - ROZDZIELNICE 5.6.3 OBWODY ZASILAJĄCE 6. ZLEWNIA POMPOWNI P2: 6.1 KANAŁ GŁÓWNY - B - SIEĆ o200 6.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 6.1.2 ROBOTY ZIEMNE 6.1.3 ODWODNIENIE WYKOPÓW 6.1.4 ROBOTY MONTAŻOWE 6.1.5 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 6.1.6 ZABEZPIECZENIE ROWU 6.2 KANAŁ BOCZNY - B, C, D, E - SIEĆ o160, o 200 6.2.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 6.2.2 ROBOTY ZIEMNE 6.2.3 ODWODNIENIE WYKOPÓW 6.2.4 ROBOTY MONTAŻOWE 6.2.5 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 6.2.6 ZABEZPIECZENIE ROWU 7. ZLEWNIA POMPOWNI PZ1: 7.1 KANAŁ - F - SIEĆ o 160 7.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 7.1.2 ROBOTY ZIEMNE 7.1.3 ROBOTY MONTAŻOWE 7.1.4 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 8. POMPOWNIA PZ1o1200: 8.1 POMPOWNIA Pz1 - RUROCIĄG TŁOCZNY o 75mm 8.1.1 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 8.1.2 ROBOTY ZIEMNE 8.1.3 ROBOTY MONTAŻOWE 8.1.4 BLOKI OPOROWE 8.1.5 ZABEZPIECZENIE KOLIZJI 8.1.6 STUDNIA ROZPRĘŻNA 8.2 POMPOWNIA Pz1 - MONTAŻ POMPOWNI 8.2.1 ROBOTY ZIEMNE 8.2.2 ODWODNIENIE WYKOPÓW 8.2.3 ROBOTY MONTAŻOWE 8.3 POMPOWNIA Pz1 - UKSZTAŁTOWANIE TERENU POMPOWNI 8.3.1 Element 8.4 POMPOWNIA Pz1 - OGRODZENIE POMPOWNI 8.4.1 Element 8.5 POMPOWNIA Pz1 - DROGA DO POMPOWNI UTWARDZONA 8.5.1 Element 8.6 POMPOWNIA Pz1 - ZASILANIE ELEKTRYCZNE 8.6.1 PRZYŁĄCZ KABLOWY 8.6.2 INSTALACJA ODBIORCZA - ROZDZIELNICE 8.6.3 OBWODY ZASILAJĄCE POMPY B. Roboty niekwalifikowane: 1. Zlewnia pompowni P1 1.1 Przyłącza kanału -A- o 160 1.1.1. Roboty przygotowawcze 1.1.2. Roboty ziemne 1.1.3. Roboty montażowe 1.1.4. Zabezpieczenie kolizji 2. Zlewnia pompowni Pz2 2.1 Przyłącza kanału - G 0160 2.1.1 Roboty przygotowawcze 2.1.2 Roboty ziemne 2.1.3. Roboty montażowe 2.1.4. Zabezpieczenie kolizji 3. Zlewnia pompowni P2 3.1 Przyłącza kanału - B,C,D,E - o 160 3.1.2 Roboty ziemne 3.1.3. Roboty montażowe 3.1.4. Zabezpieczenie kolizji 3.1.5. Zabezpieczenie rowu 4. Zlewnia Pompowni Pz1 4.1 Przyłącza kanału - F- o 160 4.1.1. Roboty przygotowawcze 4.1.2 Roboty ziemne 4.1.3. Roboty montażowe 2. Wymagania dodatkowe dotyczące systemu monitoringu: 2.1 Wykonany system powinien spełniać wymagania Systemu Monitoringu Sieci Wodociągowo Kanalizacyjnej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Krośnie. Sterowanie przepompowni powinno być tak wykonane aby umożliwiało pracę w sytuacjach awaryjnych z pominięciem sterownika elektronicznego wykorzystując do załączenia pomp jedynie sygnały z czujników poziomu ścieków. W celu zabezpieczenia elektronicznego sterownika przepompowni na zasilaniu należy zastosować zabezpieczenia przeciwprzepięciowe klasy B+C. Należy zastosować urządzenia zapewniające odpowiednią ochronę przeciwporażeniową. Szafki sterujące przepompowni należy wyposażyć we wskaźnik kolejności faz. Przepompownie należy zaopatrzyć w ogrzewanie z termoregulatorem wnętrza szafki sterującej lub wnętrza obiektu przepompowni. Właściwe sygnały monitorowane sygnały mają zostać wprowadzone na listwę zaciskową wewnątrz szafki sterowania przepompownią. Szafka sterująca przepompownią ma zapewnić podłączenie zasilania do szafki monitoringu, należy wyposażyć ją w dodatkowe zabezpieczenie nadprądowe typu S 301 B16 umieszczone w torze prądowym za wyłącznikiem głównym. Zasilanie i sygnały zwrotne do systemu monitoringu należy zgrupować i wyprowadzić na listwę zaciskową. Należy zamontować przepusty kablowe na wprowadzenie kabla zasilającego i kabli sygnałowych do szafki monitoringu. Szafka monitoringu: Urządzenia monitoringu należy umieścić w szafce elektrycznej typu SAREL Thalassa (lub równoważny) o stopniu ochrony IP 65 lub wyższym. Rozmiar szafki oraz jej zamocowanie na obiekcie należy dobrać w taki sposób aby zapewnić dobry dostęp dla obsługi. Zasilanie w energię elektryczną: Zasilanie systemu monitoringu dostarczane będzie z szafki sterującej obiekt. W celu zabezpieczenia urządzeń telemetrycznych zasilanie należy wyposażyć w ograniczniki przepięć typu B+C DEHNguard (lub równoważne), dławik ostrzegający DEHNbridge (lub równoważny), ogranicznik przepięć typu D typu DEHNrail (lub równoważny). Należy zastosować urządzenia zapewniające odpowiednią ochronę przeciwporażeniową. Wymagane jest podtrzymanie zasilania dla urządzeń monitoringu w przypadku braku zasilania z sieci energetycznej. Moduł telemetryczny: Należy zamontować urządzenie do przesyłu danych - moduły telemetryczne np. AB- Micro typu MT-102 (lub równoważne). Moduł musi być wyposażony w wejścia/wyjścia binarne, wejścia analogowe (w standardzie pętli prądowej 4-20 [mA]), wbudowany modem GPRS. Transfer danych do centrum monitoringu: Transmisja danych odbywa się do centrum monitoringu z wykorzystaniem sieci GSM i technologii GPRS. Przyjętym standardem transmisji danych jest protokół Modbus RTU (lub równoważny). W przepompowni monitorowane są następujące sygnały: Lp. Monitorowany parametr: Logika Uwagi 1 Obecność napięcia zasilania 1=OK, 0= brak zasilania 2 Zasilanie z agregatu prądotwórczego 1=agregat, 0=postój 3 Praca pomp 1=praca, 0=stop 4 Awaria pomp 1=OK, 0=awaria 5 Pomiar prądu pobieranego przez pompy Sygnał analogowy, pętla prądowa 4-20 [mA] Wyjście przekładnika prądowego I OUT=5A 6 Poziom ścieków maksymalny 1=max, 0=poniżj max 7 Poziom ścieków minimalny 1=min, 0=poniżej min 8 Poziom ścieków w zbiorniku pompowni Pomiar analogowy 9 Wejście do obiektu przepompowni (otwarcie szafki monitoringu lub szafki sterującej) 1=OK, 0=otwarte 2.2 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumentację projektową wykonywanego systemu monitoringu do akceptacji przez Zamawiającego przed rozpoczęciem prac. Wykonawca dostarczy zapasowy komplet akumulatorów do zastosowanego zasilacza. Wykonawca dostarczy w komplecie dokumentacji powykonawczej protokół sprawdzenia skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. 2.3 Po wykonaniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą Systemu Monitoringu obejmującą m.in. - schematy elektryczne - listę części handlowych (producent, typ, dostawca) - instrukcję obsługi i eksploatacji - gwarancje - zestaw haseł i wprowadzonych nastaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 2. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy oraz o zapoznaniu się z dokumentacją budowlano - wykonawczą, 3. Oświadczenie o proponowanym okresie gwarancji, 4. Szczegółówy kosztorys ofertowy z określeniem jednostkowych nakładów rzeczowych: robocizny, materiałów i pracy sprzętu oraz określeniem stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i zysku

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmian umowy: 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a/ w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy b/ w przypadku braku lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy c/ opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych d/ zawieszenia robót przez Zamawiającego e/ wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych f/ wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca g/ zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany 3. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach: a/ zmiana stawki urzędowej podatku VAT b/ rezygnacja z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót 4. Inne zmiany: a/ w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, b/ w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót c/ w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych przez Zamawiającego oraz terminów rozliczania za wykonanie przedmiotu umowy na podstawie faktur d/ w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych 5. Warunki zmian: a/ inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b/ uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót c/ forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korczyna 38 - 420 Korczyna ul. Rynek 18a, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Korczyna 38-420Korczyna ul. Rynek 18a, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.