Ogłoszenie nr 48882 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Raciborowice Górne: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni matematycznych, przyrodniczych i cyfrowych szkół podstawowych oraz gimnazjum w Gminie Warta Bolesławiecka w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Reginalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020; oś priorytetowa 7. Infrastruktura edukacjna, działanie7.1. nwestycje w edukację przedszkoln, podstawoą i gimnajalną, podziałanie 7.1.1 Inwstycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną-konkursy horyzontalne-nabór na OSI
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Warta Bolesławiecka, krajowy numer identyfikacyjny
39064811500000, ul.
Warta Bolesławiecka
,
59720
Raciborowice Górne, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 738 95 73, e-mail
urzad@wartabol.pl, faks
075 738 95 23.
Adres strony internetowej (URL): www.wartaboleslawiecka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wartaboleslawiecka.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Warta Bolesławiecka; Warta Bolesławiecka 40c; 59-720 Raciborowice Górne
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni matematycznych, przyrodniczych i cyfrowych szkół podstawowych oraz gimnazjum w Gminie Warta Bolesławiecka w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej
Numer referencyjny: RZK-I.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenie tj. pomocy dydaktycznych , wyposażenia ,sprzętu komputerowego, mebli do pracowni matematycznych, cyfrowych, przyrodniczych do czterech szkół podstawowych oraz gimnazjum gminy Warta Bolesławiecka celem podniesienia standardu edukacji dzieci i młodzieży wiejskiej w tym: a)dostawę sprzętu komputerowego (informatycznego), cyfrowego dla szkół podstawowych i gimnazjum oraz urzędu Gminy Warta Bolesławiecka tj. Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Raciborowicach Dolnych-Pracownia cyfrowo (komputerowo)-matematyczna Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im., Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka-Pracownia matematyczno cyfrowa (informatyczna) Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Gimnazjum im.Jana Pawła II w Iwinach- Pracownia przyrodnicza i nauk ścisłych Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Szkole Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w Iwinach-Pracownia przyrodnicza i nauk ścisłych Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w Tomaszowie Bolesławieckim-Pracownia matematyczna,Pracownia cyfrowa (komputerowa) Urząd Gminy Warta Bolesławiecka b)dostawę pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych i gimnazjum Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im., Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka-Pracowania przyrodnicza,Pracownia matematyczno-cyfrowa (informatyczna) Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Gimnazjum im.Jana Pawła II w Iwinach- Pracowania przyrodnicza i nauk ścisłych Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Szkole Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w Iwinach-Pracowania przyrodnicza i nauk ścisłych Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w Tomaszowie Bolesławieckim-Pracowania matematyczna c)dostawę mebli dla szkól podstawowych i gimnazjum Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im., Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka- Pracowania matematyczno-cyfrowa (informatyczna) i pracownia przyrodnicza -sprzęt i meble Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Gimnazjum im.Jana Pawła II w Iwinach Pracowania przyrodnicza i nauk ścisłych Szczegółowy zakres, wielkość, rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:39162110-9, 39160000-1, 30213100-6, 30230000-0, 48190000-6, 48820000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 312801.23
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący kwalifikacji , zdolności technicznej lub zawodowej,jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie dostawy:
a)odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla części I w przypadku złożenia oferty częściowej;
b)odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla części II w przypadku złożenia oferty częściowej;
c)odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla części III w przypadku złożenia oferty częściowej;
d)odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia określony dla całości zamówienia w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1i ust. 5 pkt 1 Pzp; 2)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3)Oświadczenie Wykonawcy w celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
2.oświadczenie w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Certyfikaty jakości produktu Deklaracje zgodności CE
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Formularz ofertowy - Oferta 2.Formularz cenowy przedmiotu zamówienia 3.Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia - w przypadku powoływania się na podmiot trzeci
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy przedmiotu zamówienia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nastąpią wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów: a) zmiany wynagrodzenia wykonawcy - może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o wielkość tej zmiany; b). zmiany wyposażenia, w przypadku gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy: - nie będzie dostępny na rynku, - będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nowszy model
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego (informatycznego), cyfrowego dla szkół podstawowych i gimnazjum oraz urzędu Gminy Warta Bolesławiecka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Raciborowicach Dolnych-Pracownia cyfrowo (komputerowo)-matematyczna- sprzęt komputerowy, sprzęt elektroniczny
Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im., Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka,Pracownia matematyczno cyfrowa (informatyczna)-sprzęt komputerowy, sprzęt elektroniczny
Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Gimnazjum im.Jana Pawła II w Iwinach-
Pracownia przyrodnicza i nauk ścisłych-sprzęt komputerowy, sprzęt elektroniczny
Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Szkole Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w Iwinach-Pracownia przyrodnicza i nauk ścisłych-sprzęt komputerowy, sprzęt elektroniczny
Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w Tomaszowie Bolesławieckim-Pracownia matematyczna,Pracownia cyfrowa (komputerowa)-sprzęt komputerowy, sprzęt elektroniczny
Wyposażenie urząd gminy Wart Bolesławiecka-serwer
Szczegółowy opis zamówienia-wielkość ,zakres, rodzaj i ilość zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0, 30213100-6,
48190000-6,
48820000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
173471.54
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy przedmiot zamówienia | 40 |
Część nr: II
Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych i gimnazjum
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im., Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka-Pracowania przyrodnicza,Pracownia matematyczno-cyfrowa (informatyczna)
Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Gimnazjum im.Jana Pawła II w Iwinach-
Pracowania przyrodnicza i nauk ścisłych
Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Szkole Podstawowej im. Pionierów Polskiej Miedzi w Iwinach-Pracowania przyrodnicza i nauk ścisłych
Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego w Tomaszowie Bolesławieckim-Pracowania matematyczna
Szczegółowy zakres, wielkość, rodzaj i ilość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
125775.06
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy przedmiotu zamówienia | 40 |
Część nr: III
Nazwa: Dostawa mebli dla szkól podstawowych i gimnazjum
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej im., Stanisława Władysława Reymonta w miejscowości Warta Bolesławiecka-Pracowania matematyczno-cyfrowa (informatyczna) i pracownia przyrodnicza -sprzęt i meble- stoliki uczniowskie-szt.20, krzesełka uczniowskie-szt.4, szafy wysokie-szt.2 i niskie szt.2, stolik na projektor- szt.1,biurko-szt.2, krzesła obrotowe
szt.2
Wyposażenie pracowni dydaktycznej w Gimnazjum im.Jana Pawła II w Iwinach
Pracowania przyrodnicza i nauk ścisłych-szafy-szt.9
Szczegółowy zakres, rodzaj i ilość ostaw określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
13554.63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.