eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonywanie sprzątania powierzchni ogólnodostępnej i terenów zewnętrznych budynku biurowego znajdującego się przy pl. Matejki 12 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Kraków: Wykonywanie sprzątania powierzchni ogólnodostępnej i terenów zewnętrznych budynku biurowego znajdującego się przy pl. Matejki 12 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 48877 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie , ul. Mogilska 1/407, 31-516 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 3931313, faks 012 3931169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia.pkp-nieruchomosci.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarowanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie sprzątania powierzchni ogólnodostępnej i terenów zewnętrznych budynku biurowego znajdującego się przy pl. Matejki 12 w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w budynku biurowym znajdującym się przy Plac Matejki 12 w Krakowie. Sprzątanie będzie obejmować pomieszczenia wraz ze wskazaniem powierzchni wymienione w załączniku 1A. zakres wraz z częstotliwością wykonywania sprzątania określono w załączniku A i są częstotliwością przewidywaną przez Zamawiającego, które nie mogą być wykonywane rzadziej. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania sprzątania częściej niż określono w załączniku A Wykonawca niezwłocznie je podejmie zapewniając utrzymanie należytej czystości i porządku. Śmieci i odpady będą wywożone systematycznie. Wykonawca nie może składować śmieci na terenie obiektu lub przyległego terenu. Dodatkowo w okresie zimy Wykonawca powinien usuwać śnieg poprzez jego odgarnięcie z przyległych terenów oraz posypywanie piaskiem gołoledzi. Czynności te powinny zostać wykonane zaraz po opadach lub w czasie, jeżeli opady trwają dłużej, tak by ciągi komunikacyjne utrzymywać wolne od przeszkód..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonać lub wykonywać w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy usługi, polegające na sprzątaniu budynków biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 każdy i wartości (brutto)każdej usługi co najmniej 50 000,00zł, 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł, 3) spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ, wraz z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców (Załącznik 3 do SIWZ), podpisany przez osoby upoważnione, 4) co najmniej 3 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 3, zostały wykonane z należytą starannością, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 100 000,00 zł UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4 i 5 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykaz, o którym mowa w pkt 3 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP SA Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie, 31-516 Kraków Rondo Mogilskie 1 pok.406.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 10:30, miejsce: PKP SA Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie, 31-516 Kraków Rondo Mogilskie 1 pok. 332.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.